Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik denk wel dat als er een ticketalarm komt, dat misschien rondom de 1000-grens is, als in “er zijn nog een paar honderd xxxxxx-tickets beschikbaar”.

Daar wil ik wel een speciaal biertje onder willen verwedden…..geen ticket-alert.

Je moet niet exact gaan rekenen mbt Swap. Dat is meer een richting hoe de interesse nu is. Het ziet er een beetje uit zoals vorig jaar met Bieber qua hoeveelheden. Alleen waren er toen minder weekendkaarten en dagkaarten verkocht.
Een IPA gaat er wel in. Thank you!

Jesper wrote:
Nog slechts 200 weekendtickets over, volgens Pinkpop.

Laatste 200 van 50.000 weekendtickets, amai?!?!?

Gaat weer fucking druk worden dus…

Lijkt me erg sterk dit, op Ticketswap staan nog 219 weekendkaarten waarvan de helft goedkoper is dan de officiële prijs. Zouden ze niet gewoon het aantal dagtickets verhoogd hebben?

DennisvdBr wrote:

Jesper wrote:
Nog slechts 200 weekendtickets over, volgens Pinkpop.

Laatste 200 van 50.000 weekendtickets, amai?!?!?

Gaat weer fucking druk worden dus…

Lijkt me erg sterk dit, op Ticketswap staan nog 219 weekendkaarten waarvan de helft goedkoper is dan de officiële prijs. Zouden ze niet gewoon het aantal dagtickets verhoogd hebben?
Ticketswap interesseert me geen reet.
Het aantal kaarten via Ticketmaster, dat zijn de belangrijkste cijfers...

Dat er nog kaarten op Ticketswap staan, daar hebben niet zo veel mensen weet van btw

Dennis joh, rustig aan. Leuk als de weekendkaarten uitverkopen, maar het aantal dagkaarten is denk ik verhoogd.

Dennis joh, rustig aan. Leuk als de weekendkaarten uitverkopen, maar het aantal dagkaarten is denk ik verhoogd.
Kan?
Zal zo'n 5000 tickets verschuiving zijn gok ik dan.
Naar 25k dagkaarten en 45k weekendkaarten.

Zelfs op Facebook reageren mensen met "bullshit, marketingstunt!".
Anyway, geen zin om nog langer Ticketswap in de gaten te houden en dus net voor 195 mijn ticket gekocht. Gewoon de prijs van vorig jaar ;)

Zelfs op Facebook reageren mensen met “bullshit, marketingstunt!”.
(...)
ha ha, LOL

haters-gonna-hate-shake-it-off.jpg

Bullshit het gaat absoluut niet druk worden! Ook zal het smiddags erg rustig zijn, dagprogramma is bedroevend op een greta van fleet na savonds om uur of 7 zullen de mensen binnen druppelen

Dat is toch los van de daginvulling altijd het geval op Pinkpop? Die reünie hoeft geen 12 uur te gaan duren op een dag.

Ik denk dat ze inderdaad de ratio hebben aangepast. Dus minder weekendtickets
Waarom zouden ze de kaartverkoop van de kaartsoort die juist het best verkoopt naar beneden bijstellen?
Lijkt me juist logischer als het andersom zou zijn, dus meer weekend-, minder dagtickets.

op verzoek verwijderd
"onze bar" bedoel je dat als in, waar je in de buurt staat, of als in waar je werkt?
Want dan kom ik daar uiteraard ook wel een pils halen.

Waarom zouden ze de kaartverkoop van de kaartsoort die juist het best verkoopt naar beneden bijstellen?
Lijkt me juist logischer als het andersom zou zijn, dus meer weekend-, minder dagtickets.
tja, goed punt.
Als het aantal weekend tickets naar beneden is bijgesteld, kan dat niet met meer dan 5 duizend.
De verdeling was 20k dag tegen 50k weekend, en in het eerste weekend 42.000 verkochte weekendtickets.
Lager dan 45.000 kan dat dus niet komen.
Andersom, dagtickets naar beneden bijstellen, lijkt me sterk. Eerste weekend al circa 50 duizend verkocht, circa 16 duizend per dag gemiddeld.
Kan dus goed zijn dat er niet verschoven is met kaart aantallen!
Wat ik wel kan voorstellen, dat het aantal is aangepast aan max aantal bezoekers, dat is min 3000.
Met 20 k dagkaarten en 47k weekend, zit je aan de max 67000 bezoekers ipv de overdreven 70000!
Maar...
We kunnen ook stellen, dat de verkoop dus 'gewoon' goed verloopt?
Toch?

We kunnen ook stellen, dat de verkoop dus ‘gewoon’ goed verloopt?
Toch?

Tegenwoordig geloof ik dit pas als het ook daadwerkelijk druk is op het terrein. Wanneer ome Jan de stempel uitverkocht op het weekend drukt merk ik dat de drukte toch flink verschilt per dag.

Best vreemd gister nog maar 200 kaarten, nu nog steeds niet uitverkocht.

En op ticketswap word er ook niets verkocht.

joh 0,4 procent nog te koop... waar hebben we het over, dat is bijna niets meer.
200 tickets over, dat is zo goed als uitverkocht.
die 200 gaan er vandaag of deze week nog wel langzaam uit verwacht ik.
van de dagkaarten zijn er warschijnlijk ook niet al te veel meer, zal binnen kort ook wel nieuws over komen.

Ik moet zeggen aan één kant dacht ik dat het met deze headliners en subs snel zou gaan, dat was niet gebeurt.
Maar dat het na verloop van tijd en zo veel kritiek nog niet was, dacht ik dat het wel gedaan was.
Blijkt maar weer, Pinkpop flikt het dit jaar dan toch wel weer.

En op ticketswap word er ook niets verkocht.

Ik denk dat dat het Jan Smeets gevoel is. Zo van je kan wel lullen maar ik geloof er geen fuck van.

Bij ieder ander festival had ik waarschijnlijk wel paniek verwacht op Swap. Er zijn gisteren wat meer weekendkaarten verkocht na de mededeling dus een aantal mensen heeft niet afgewacht maar nog zie ik geen hausse aan kaartverkoop.

Dan kun je wel met een haters foto komen Dennis maar goed.........ik geloof dat het een marketingstuntje is.

Fake-news everywhere. :-)

als ze maar niet nu de weekendkaarten uitverkopen volgend jaar de weekend tickets nog duurder maken.... maar evengoed had ik gehoopt op een rustigere editie.... we zullen wel zien hoe druk het uiteindelijk wordt

roluf wrote:

Blijkt maar weer, Pinkpop flikt het dit jaar dan toch wel weer.

Als Pinkpopliefhebber is dit absoluut geen goed nieuws (er tevergeefs van uitgaande dat ze geen quatsch verkopen). Helaas weiger je pertinent uit je roze bubbel te komen..

Users who are viewing this thread