Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr wrote:
Welke spot zou Dog Eat Dog tegenwoordig krijgen op Pinkpop, ’s middags Stage 4 denk ik?

Geen spot meer.. totaal niet interessant voor Pinkpop.

Vorig jaar op Baroeg Open Air gezien, erg vermakelijk optreden! Deden het nog veel beter dan ik verwacht had. Lijkt me een mooie naam voor in de middag in de tent. Stage 4 vind ik wel erg klein.

Rockavaria en relevant… zegt genoeg denk ik ;).
Best-25-touche-meme-1.jpg

Enter Shikari al benoemd in dit forum? Ze hebben hun tourschema uitgebracht en zijn heeel toevallig in juni in Duitsland en Ysselstein. Zou een geschikte naam kunnen zijn lijkt mij.

jefferke wrote:
Is de livestream ook in België te bekijken?

Beter nog…
De Pinkpop Perspresentatie 2018 volg je a.s. woensdag via Festileaks
http://bit.ly/2ECrOb4

Thanks voor de stream. Zou de organisatie zomaar nog een band/artiest uit de hoge hoed kunnen toveren zoals ze dat wel eens vaker gedaan hebben??
Het hoeft geen topact te zijn maar zomaar iets wat niemand verwacht.

Enter Shikari al benoemd in dit forum? Ze hebben hun tourschema uitgebracht en zijn heeel toevallig in juni in Duitsland en Ysselstein. Zou een geschikte naam kunnen zijn lijkt mij.

Het feit dat ze op Jera on Air staan sluit ze in principe uit voor Pinkpop. Internationale bands doen vaak maar 1 optreden in een land (zeker zo'n klein land als Nederland).

Welkom kelseyflinsenberg

volgens mij was de lineup van Jera on Air eind januari al bekend, ik denk dat we daardoor een streep door Enter Shikari gezet hadden voor Pinkpop.

Ik zit ff naar die statistieken te kijken.
Welke slimmerik heeft een band als Tusky eigenlijk op de Garden of Love gezet? Niet bepaald een singer songwriter type :lol:

Ik zit ff naar die statistieken te kijken.
Welke slimmerik heeft een band als Tusky eigenlijk op de Garden of Love gezet? Niet bepaald een singer songwriter type
1f606.svg
Dan had ik toch liever een Black Metal band daar neergezet, maar wel in het boekje natuurlijk wegschrijven als een zeer zoetig songwriters gezelschap. Ik zou gaan kijken puur voor de reacties.

Ik zag dat ook iemand Yungblud in de Garden of Love heeft gezet. Lijkt me het rustgevende karakter ook niet helemaal ten goede te komen.

Ik zie The Chainsmokers niet echt ff op en neer vliegen vanuit Las Vegas in een dag..
Met Lil kleine, Marco Borsato, Di-Rect, Blaudzun, De Jeugd, Wulf en Walden staat er wel heel veel NL op 1 dag.

Daarbij denk ik dat The Struts de 16e in Landgraaf staan en ze samen me de Foo's "Under Pressure" van Queen spelen..

Ik zie The Chainsmokers niet echt ff op en neer vliegen vanuit Las Vegas in een dag..
Met Lil kleine, Marco Borsato, Di-Rect, Blaudzun, De Jeugd, Wulf en Walden staat er wel heel veel NL op 1 dag.

Daarbij denk ik dat The Struts de 16e in Landgraaf staan en ze samen me de Foo’s “Under Pressure” van Queen spelen..
Dat Foo's lekker die covers thuis laten man.. Pff op Rock Am Ring echt bijna weggelopen door al die covers. Stay With Me , Let There Be Rock en Under Pressure kregen we toen achter elkaar. Dat koste ongeveer een 20 minuten van de set. De Band heeft zo'n goede repertoire, dan is het toch zonde dat ze nummers van andere bands gaan spelen. Eentje mag best, maar dat was echt te gek (sloeg ook totaal niet aan op het publiek). Dat soort Vrienden van Amstel Live taferelen heeft deze band echt niet nodig.

PJ wrote:

DennisvdBr wrote:

jefferke wrote:
Is de livestream ook in België te bekijken?

Beter nog…
De Pinkpop Perspresentatie 2018 volg je a.s. woensdag via Festileaks
http://bit.ly/2ECrOb4

Thanks voor de stream. Zou de organisatie zomaar nog een band/artiest uit de hoge hoed kunnen toveren zoals ze dat wel eens vaker gedaan hebben??
Het hoeft geen topact te zijn maar zomaar iets wat niemand verwacht.

Van Morrison?

Even naar zijn tourschema gekeken, en hij staat inderdaad op een aantal Europese festivals deze zomer (incl juni). Echter, ik zie dat hij bij zijn eigen concerten zo'n 85 euro per ticket vraagt, dus het lijkt me geen goedkope boeking voor een festival. Ik denk niet dat Van Morrison heel veel Pinkpoppubliek trekt (kijkend naar de doelgroep van de afgelopen jaren). Dan denk ik dat Pinkpop toch iets goedkopers kan boeken, dat ook nog eens veel meer mensen trekt.

Van the man is meer iets voor Bospop. Die komen trouwens nog met een afsluiter :wink:

Wie van het FL team heeft die poster gemaakt en was zo slim om A Perfect Circle als voorlaatste te zetten in 't rijtje op zondag :lol:

Users who are viewing this thread