laten we eerst afwachten of Bon Iver er woensdag bij zit.Mocht Mojo erin slagen om Bon Iver te strikken voor een festival, dan is het echt volkomen uitgesloten dat deze band ergens midden op de dag wordt weggezet op een achterafpodium op Pinkpop. Los van wat deze act ongetwijfeld kost. Kom op.
Ik denk alleen dat je "achterafpodium" niet kan zeggen over Brightlandstent.
Buiten het feit dat de tent naast mainstage staat, is dit ook een capaciteit van dik 10 duizend, 2x AFAS.
Nu stond Bon Iver afgelopen september in Tivoli, lijkt me dat een inschatting op Brightlands tent, qua bezoekers en qua airplay een vrij serieuze inschatting is.
Niet ondoordacht, ik heb de namen die ik verwacht op lijn gezet zoals ik ze zou verwachten.Dat is geen wens. Dat is volkomen ondoordacht en misvat. Bon Iver is een 3FM afsluiter, en Noel Gallagher is een prominente main stage band, of 3FM sub/head. Bonobo stage 4 begin ik al helemaal niet over.
Misvat? Tja, je zal altijd zien dat er acts op spots komen die niet geheel naar wens zijn.
Nu zie ik Bon Iver niet als een 3FM-afsluiter, daar zijn echt opties te over voor. Ach, misschien te veel bla bla voor een act die niet eens komt...
Noel Gallagher denk ik dat jullie niet geheel helder kijken, maar meer met een fan-blik.
Stond met High Flying Birds in AFAS, zijn broer afgelopen jaar in Brightlandstent. Als hij komt denk ik niet dat het mainstage gaat worden, want dan zal hij te vroeg staan.
Sub 3FM-stage zie ik niet gebeuren, daar komen vast onder de 3FM-stage afsluiter iets van de populaire 3FM-bandjes.
Vandaar mijn redenatie voor Brightlandstent. Dus niet geheel ondoordacht. Voor Noel misvat, tja dat zien we woensdag wel wie van ons in de spiegel moet kijken
Bonobo staat op Lowlands (las ik hierboven) dus de kans is flink klein. Het is wel zo'n dingetje qua genre dat Brightlands tent of Stage 4 kan afsluiten. Meestal pakt zoiets wel goed uit, ook met zo'n elektronisch triphop dingetje. Maar zal misschien het affiche niet halen dan maar...
En dan te bedenken dat ik Phil Collins niet eens genoemd heb in mijn voorspelling...