Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Volgens mij komen er nog uitnodiging mails binnen ;)

Info over de Perspresentatie
Naast de line up van Pinkpop 2018 wordt hier ook de laatste informatie rondom het festival én de ticketverkoop gepresenteerd. Maar er gebeurt nog meer! Tijdens de Perspresentatie wordt de zevende Jan Smeets Award uitgereikt en vinden er korte optredens plaats van enkele acts die in juni ook in Landgraaf het podium betreden. De middag wordt geopend door WALDEN, de overige acts blijven een verrassing! Eric Corton verzorgt de presentatie.

btw.. is er ook dit jaar weer een livestream van de perspresentatie?
je antwoord staat er al ;)

*LIVESTREAM TIJDENS PINKPOP PERSPRESENTATIE*

Komende woensdag 21 februari vindt de traditionele Pinkpop Perspresentatie plaats in Paradiso Amsterdam. Tussen 12.00 uur en 14.00 uur presenteren we de line up van Pinkpop 2018.

Voor de thuisblijvers hebben we ook een livestream vanuit Paradiso, zo hoeft niemand iets te missen. De livestream kan bekeken worden via onze website www.pinkpop.nl of via onze Facebook pagina.

Als Kensington wel komt moet Dennis imo iedereen op Pinkpop op een pilsje trakteren terwijl ze spelen. :-P

Leuk die post in het frontpage artikel maar ik zou A Perfect Circle echt wel even iets hoger zetten dan tussen Haevn en Roxeanne Hazes. Zou maar een 3FM stage afsluiter kunnen zijn.

Leuk die post in het frontpage artikel maar ik zou A Perfect Circle echt wel even iets hoger zetten dan tussen Haevn en Roxeanne Hazes. Zou maar een 3FM stage afsluiter kunnen zijn.
dat vond ik dus ook ;)
Overigens Hollywood Vampires lijkt me op vrijdag nog te kunnen.
Ik had Marco Borsato met Avenged Sevenfold gewisseld, aaangezien A7x al in Ziggo staat.
Dan te bedenken dat 30stm heel hoog staat in de statistieken
( link naar artikel met afbeelding staat ook hierboven )

Ik weet bijna zeker dat Hollywood Undead komt. Maar zou het misschien kunnen dat Hollywood Undead ook een van de optredens wordt bij de perspresentatie?
Ze hebben namelijk niks gepland op de 21ste, en staan op de 20ste en 22ste in duitsland. Redelijk dichtbij.

Maar goed, ik denk dat de grote namen wel beetje voor de hand liggen. Zoals Snow Patrol, The Script, A Perfect Circle, London Grammar.

Ik denk dat we de verrassende namen toch in het midden segment zouden moeten verwachten.

Maar goed, ik denk dat de grote namen wel beetje voor de hand liggen. Zoals Snow Patrol, The Script, A Perfect Circle, London Grammar.

Ik denk dat we de verrassende namen toch in het midden segment zouden moeten verwachten.
Bovenin 1 a 2 verrassingen en onderin een flinke handvol van onverwachte of onbekende zaken.

Tja, dat weet ik niet. Ze houden in ieder geval wel van een dagje Amsterdam. En ze zijn dichtbij. Kleine kans. Maar het zou opzich kunnen.

Haha die Dennis.... Hoe kom je nu op de naam Sheryl Crow??

In 2010 werd haar Europese tour afgelast omdat er vrijwel geen kaarten werden verkocht. Ze zou ook in 013 komen maar dat ging dus ook niet door. Op Bospop zou ze begin middag kunnen staan maar Pinkpop......

Mijn Pinkpop is meer dan geslaagd als the Offspring, Manic Street Preachers, Hollywood Vampires, Noel Gallagher en Robert Plant worden aangekondigd.

Heb er zin woensdag en hoop enkele leakers te begroeten. Meesten staan vooraan links?

Haha die Dennis…. Hoe kom je nu op de naam Sheryl Crow??

In 2010 werd haar Europese tour afgelast omdat er vrijwel geen kaarten werden verkocht. Ze zou ook in 013 komen maar dat ging dus ook niet door. Op Bospop zou ze begin middag kunnen staan maar Pinkpop……

Mijn Pinkpop is meer dan geslaagd als the Offspring, Manic Street Preachers, Hollywood Vampires, Noel Gallagher en Robert Plant worden aangekondigd.

Heb er zin woensdag en hoop enkele leakers te begroeten. Meesten staan vooraan links?
Zal het proberen vooraan links, denk ik... tzt een post hier zetten denk ik

volledige statistieken zijn te vinden in het Pinkpop VoorSpel topic, alle 266 namen van de 30 deelnemers.
https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2018/page/2/#post-150029

zie Pinkpop VoorSpel topic : https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2018/page/2/#post-149981

DennisvdBr wrote:
artikel aangaande het Pinkpop Voorspel…
link : https://festileaks.com/2018/02/wordt-line-up-pinkpop-2018-volgens-festileaks-festival-forum/
pinkpop-poster-2018-v4.jpg

de uitgebreide statistieken vind je hier

Haha die Dennis…. Hoe kom je nu op de naam Sheryl Crow??

In 2010 werd haar Europese tour afgelast omdat er vrijwel geen kaarten werden verkocht. Ze zou ook in 013 komen maar dat ging dus ook niet door. Op Bospop zou ze begin middag kunnen staan maar Pinkpop……
Sheryl Crow heeft enkele fetivals staan.
Week na Pinkpop Isle of Wight Festival. Met tegenvallende kaartverkoop voor zaaltjes is festival een aanlokkerig aanbod voor een artiest.
Genoeg radio-hitjes om een uurtje mooie setlist te maken voor Pinkpop.
( All I wanna do, If it makes you happy, Everyday is a winding road, A change would do you good, Tomorrow never dies, Soak up the sun, The first kut is the deepest )
Bospop zal niet gaan, aangaande ze 14 juli op Ride Festival VS te vinden is.
Er voor staat ze op Bonnaroo, 8 juni. Er zijn al acts die vrijwel direct na Bonnaroo naar Europese festivals komen.
Lijkt me prima vóór de sub of als sub op Mainstage of sub of zelfs afsluiter 3FM-stage. De "Lionel Richie spot" zeg maar...

Met alle respect voor Sheryl Crow, maar haar vergelijken met een artiest als Lionel Ritchie gaat me wat te ver. Is ook verre van de publiekstrekker/sfeermaker die hij is. Het is niet dat ze bakken hits heeft; zoals Ritchie. Spotify leerde me dat alleen dat eerste liedje in jouw opsomming me een belletje deed rinkelen.

Ze voelt toch iets te passé aan om nog op een festival als Pinkpop te staan. (Ik weet het, 'passé' is een vies woord). En ja, Ritchie is ook 'passé', maar wel een icoon. Crow zie ik eerder in het rijtje waar ook Nathalie Imbruglia of Shania Twain staan.

Sheryl wie? Ik stond vorig jaar nog bij Justin Bieber, hoe verwacht je dat ik nu Sheryl Crow ken... maar even serieus, die is al heel wat onbekender dan Lionel Richie hoor.

Sheryl Crow zou zeker een lekker zijn met een uurtje haar grootste hits. Alle jongeren kennen haar niet maar ze is hooguit opvulling voor het middag programma.

Ze valt in de categorie van "heel bekend in de VS" maar nietszeggend in Europa. Vergelijk haar met Ted Nugent of Peter Frampton, die komen ook zelden naar Europa. Een vergelijking met Shaina Twain gaat mij te ver want dat is een grote naam hoor, maar dan in het country-achtige gerne!!

Welke spot zou Dog Eat Dog tegenwoordig krijgen op Pinkpop, 's middags Stage 4 denk ik?

Users who are viewing this thread