Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Camilla Cabello is in de week voor Pinkpop in Nederland voor een concert. Kon zo snel geen andere data vinden van haar rond die periode. Misschien een optie als opener van de 3fm stage op één van de dagen?

Smashing Pumpkins hebben zojuist een tour aangekondigd met de eerste 5 albums en 3/4e van de originele line up.
Wel pas voor eind 2018. Maar misschien een mogelijkheid voor 2019

Volbeat op zondag erbij denk ik. Spelen dan wellisswaar 4 dagen achter elkaar maar dan hebben ze 2 dagen rust. In 2017 ook 2 keer 4 dagen achter elkaar gespeeld dus moet kunnen.
Het feit dat ze op Zwarte Cross spelen, maakt deze kans al een stuk kleiner, maar de kans is er nog en hoop dat ze er staan!

Maurice van de M wrote:
Volbeat op zondag erbij denk ik. Spelen dan wellisswaar 4 dagen achter elkaar maar dan hebben ze 2 dagen rust. In 2017 ook 2 keer 4 dagen achter elkaar gespeeld dus moet kunnen.

Het feit dat ze op Zwarte Cross spelen, maakt deze kans al een stuk kleiner, maar de kans is er nog en hoop dat ze er staan!
Zit een maand tussen...
Maar denk idd dat de kans verkeken is.
Aan de andere kant, als ze dan iets exclusief er nog op het affiche bij kunnen krijgen (bijvoorbeeld P!nk??) ziet het er weer iets anders uit.
Maar verwachting van Volbeat is sterk afgenomen.

Ik hoor nu The Brahms bij 3FM, in het kader van het uitkomen van hun eerste album. Misschien is dat wel een band die 3fm stage kan openen én wellicht een kandidaat voor Paradiso volgende week.

En ik hoorde net Racoon op Radio 2.
Komen met een nieuwe CD, gevolgd door een clubtour, met afsluiting op 30-4 in Ziggodome
Kortom, Pinkpop zou dan mooi passen voor de festivals, al staan ze ook op Bospop

Zie dat The last Internationale ook opduikt in Europa oa Download Paris en in Spanje. Was in 2015 top op 3fm stage in de middag mag van mij weer!

Heeft er iemand een ticket over voor de Pinkpop persconferentie in Paradiso 21 Februari?

Want heb niet gewonnen en wil er heel graag heen.

Was er tot nu toe vanaf 2014 altijd bij om de metal community te vertegenwoordigen \m/

Was er tot nu toe vanaf 2014 altijd bij om de metal community te vertegenwoordigen \m/

Dat heb ik ook gedaan en was door 2014 vaak hoopvol gestemd maar aan metal is toch wel een gebrek sedert dat jaar.
Misschien heb je daarom niet gewonnen :wink:

Succes. Volgens mij is er een apart topic voor beschikbaar gestelde kaartjes.

Dan de fysieke verkooppunten…. Dat zijn er zo belachelijk weinig dat het een stormloop wordt bij Sounds, Buro Pinkpop, Satisfaction, Music Machine.
Vanaf vrijdag ochtend/vroege middag ontstaat er weer een camping voor de deuren. Dat gaat de bazen uiteraard bevallen want de hype start dan en het roze balletje gaat rollen. Burgerhoes Landgraaf? Alsjeblief zeg……Ambtenaren zonder ervaring in dit soort dingen. Chaos dus. Twijfel je waar te gaan ‘liggen’ dan ga vooral niet daar. Wil je zo nodig de fysieke rij in dan is mijn tip Buro Pinkpop. De ‘platenzaken’ werken veelal met nummertjes en rara hoe is het mogelijk dat ik als nummer 15 in de rij nummertje 60 krijg uitgereikt. Trek je conclusie maar

ik had zo een fijn voorverkooppunt. Ikzelf was meestal 1 van de eersten. Kladblokje mee en dan gelijk nummertjes geven aan de mensen die kwamen. Als de deuren opengingen kon je je nummertje inwisselen voor het officiele nummertje en werd er gevraagd welke kaarten je wilde en hoeveel. Gemoedelijk, ordelijk, gezellig. Kopje koffie erbij. Nu dat kut Ticketmaster met al die opkopers. Ik baal er echt van.

Aanvullend nieuws vanuit het Landgraafse:

VOORVERKOOP PINKPOPKAARTEN!
Zaterdag 24 februari start om 10.00 uur de voorverkoop van de Pinkpopkaarten voor de 49ste editie van Pinkpop. Ook in het Burgerhoes (Sweelinckplein 1) is die dag een verkooppunt ingericht. Op deze plek vindt de verkoop van de tickets ALLEEN plaats op zaterdag 24 februari.
Dit jaar vindt het Pinkpopfestival voor de 31ste keer plaats op het Megalandterrein in Landgraaf en wel op 15, 16 en 17 juni. Koop de tickets alleen via de officiële verkoopkanalen. De ticketprijzen worden op 21 februari, de dag van de perspresentatie in Paradiso Amsterdam, bekend gemaakt. De kaartverkoop aan de balies in het Burgerhoes gaat gewoon via ticketmaster. Betaling is mogelijk via pin of contant.

Zelfde als voorgaande jaren dus...
Ik ga niet meer in de fysieke rij staan.
Na 2014 is de charme wel er af, niet alleen door een desastreuze vvk maar meer ook door verdwijnen Full Colour voorgeprinte kaarten.

Dit jaar proberen Collector ticket te kunnen krijgen.
Besef me ineens dat dat dus volgende week al is...
200w.gif

Laat ik ook maar eens random een paar namen roepen:

- Oscar and the Wolf
- OneRepublic
- The Script
- KSHMR
- Sia
- SFB
- Willy William
- Keane
- Elbow

Met name benieuwd naar de verhoogde prijzen. Ze mogen wel met een heel mooi programma komen om dat waar te maken.

Zelfde als voorgaande jaren dus…
Ik ga niet meer in de fysieke rij staan.
Na 2014 is de charme wel er af, niet alleen door een desastreuze vvk maar meer ook door verdwijnen Full Colour voorgeprinte kaarten.

Dit jaar proberen Collector ticket te kunnen krijgen.
Besef me ineens dat dat dus volgende week al is…
200w.gif

Collector tickets zijn niet moeilijker dan andere tickets, die maken ze aan de hand van het aantal orders. Je ontvangt ze ook pas een stuk later dan wanneer je de papieren tickets.

Marketingtrucje waar ik overigens zelf ook elk jaar intuim ;).

Users who are viewing this thread