Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ga ik ook vanuit; de headliners zijn dit jaar van het kaliber om alle dagkaarten snel te verkopen. En als Editors en NBT een voorbode zijn voor de rest van het programma, ziet het er rooskleurig uit. Maar ik hou voor de zekerheid nog een slag om de arm qua dagprogramma.

Nog een gokje: het gebeurt in die volgorde: Pearl Jam dag, Bruno Mars dag, combis, Foo Fighters dag.

Ik denk eerst PJ-dag dan FF-dag dan Combis en BM-dag duurt nog een maand dan.

Ga ik ook vanuit; de headliners zijn dit jaar van het kaliber om alle dagkaarten snel te verkopen. En als Editors en NBT een voorbode zijn voor de rest van het programma, ziet het er rooskleurig uit. Maar ik hou voor de zekerheid nog een slag om de arm qua dagprogramma.
Slag om de arm qua dagprogramma...
Tja, als ik een poging waag van je reactie over het dagprogramma na de perspresentatie... Er zal voor iedereen wat wils zijn, dus ik denk dat jij meer dan de helft niet eens interessant vindt ;)
Ik ben vooral benieuwd naar dat handje vol namen in de bovenkant van het affiche.
Gaan die de prijsverhoging verklaren, gaat de prijsverhoging in de totaal productie zitten, of gaat de prijsverhoging omwille van kaartverkoop 55k bezoekers per dag.
Ik gok op de namen in de bovenkant.

Nog een gokje: het gebeurt in die volgorde: Pearl Jam dag, Bruno Mars dag, combis, Foo Fighters dag.

Je onderschat die Bruno Mars een klein beetje...

Tja, als ik een poging waag van je reactie over het dagprogramma na de perspresentatie… Er zal voor iedereen wat wils zijn, dus ik denk dat jij meer dan de helft niet eens interessant vindt
`

Dat zou zomaar kunnen ;-) En dat is ook helemaal niet erg. Van de namen die nu bekend zijn vind ik persoonlijk ook meer dan de helft niet interessant. Maar los van mijn eigen smaak vind ik het wel gewoon goede namen voor Pinkpop. Dus ik ben helemaal niet negatief, alleen enigszins voorzichtig ;-).

Ik ben wel benieuwd hoe ze die dagen vullen. Die zondag gaan ze denk ik niet gebruiken voor een full pop dag. Vaak is dat juist de dag met de meeste diversiteit op Pinkpop. Ben wel benieuwd, in principe wil ik 1 dag gaan, en staat Bruno Mars voorlopig bovenaan (omdat ik die nog nooit eerder live heb gezien). Al is Pearl Jam misschien ook wel interessant met een leuke affiche er omheen. En ik zou graag Snow Patrol willen zien (die er zeker gaan staan denk ik).

Ik verwacht eigenlijk nog wel een voorspelling van de line up van Dennis, altijd mooie voorpret.

Simple Minds naar Bospop. Was ook wel leuk geweest als classic uurtje op PP...

bcmrmaybe wrote:

Je onderschat die Bruno Mars een klein beetje…

Werchter Boutique is nog steeds niet uitverkocht en dat is toch wel al een tijd geleden aangekondigd.
Gezien de kaartverkoop van Pearl Jam in de Ziggo Dome, denk ik dat de vrijdag inderdaad als eerste uitverkoopt.
Ik hoop nog steeds op een 2e Ziggo Dome show die PJ pas mag aankondigen nadat Pinkpop uitverkocht is.

Simple Minds naar Bospop. Was ook wel leuk geweest als classic uurtje op PP…
Staan daar ook prima. Jammer, met die datum in juni had Pinkop ook kunnen zijn. Maar, blijft meer kans voor andere leuke dingen dan dan!

PJ wrote:
Simple Minds naar Bospop. Was ook wel leuk geweest als classic uurtje op PP…

Staan daar ook prima. Jammer, met die datum in juni had Pinkop ook kunnen zijn. Maar, blijft meer kans voor andere leuke dingen dan dan!

Opvallend trouwens dat zij de eerste headliner zijn en dat er op zondag dus nog een headliner bij komt (ik dacht dat dit Live zou zijn).

Enig idee wie we mogen verwachten op de presentatie zelf? Als in de artiesten die hier spelen.
Ik zat aan Call It Off te denken. Verwacht deze namelijk wel op Stage 4 en lijkt me wel een leuke band voor in Paradiso op het podium

Enig idee wie we mogen verwachten op de presentatie zelf? Als in de artiesten die hier spelen.
Ik zat aan Call It Off te denken. Verwacht deze namelijk wel op Stage 4 en lijkt me wel een leuke band voor in Paradiso op het podium
Blaudzun, Tusky?

Courtney Barnett komt spoedig met tournieuws. Na optredens op DTRH en Lowlands vind ik haar wel een geschikte kandidaat voor Pinkpop.

Pim wrote:

Blaudzun, Tusky?
Borsato? Di-rect? Vast nog zo'n NL hip hop ding

Volbeat op zondag erbij denk ik. Spelen dan wellisswaar 4 dagen achter elkaar maar dan hebben ze 2 dagen rust. In 2017 ook 2 keer 4 dagen achter elkaar gespeeld dus moet kunnen.

Wat ik wel weet dat vanaf dinsdag ik er een festileaksstop op gooi tot na de perspresentatie. Ik laat me graag verrassen.

Ondanks dat hier vrijwel iedere artiest genoemd wordt (je moet wat op 150 pagina's) zijn er toch altijd wel een paar namen die niemand had zien aankomen. Benieuwd wie dat dit jaar gaan zijn.

Garbage doet in het najaar een tour waar ze integraal hun album Version 2.0 doen. Misschien ook een leuke voor Pinkpop!

Users who are viewing this thread