Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ok 30STM had ik toch wel met bijna een 99% zekerheid verwacht op Pinkpop. Maar goed prima dat ze er niet staan (al hoop ik nu niet dat ze die doorschuiven naar Lowlands).

Niet zeuren…wij krijgen The Script
1f642.svg
Dan nog liever 30STM om eerlijk te zijn. Als ze The Script ook nog overslaan dan kan het zomaar wat gaan worden..

Ok 30STM had ik toch wel met bijna een 99% zekerheid verwacht op Pinkpop. Maar goed prima dat ze er niet staan (al hoop ik nu niet dat ze die doorschuiven naar Lowlands).

30STM doet geen festivals dit jaar (op Rock am Ring na), ze doen tot augustus eigen concerten in de US.

Tijdens Lowlands staan ze ook in de VS... :)

Danko Jones bevestigd voor Zwarte Cross. Hij tourt dus zeker tijdens het festivalseizoen. Hij is nog niet afgeschreven want hij had bijvoorbeeld in 2016 een show in Sittard, Amsterdam (Vgm) en Nirwana Tuinfeest

Besides. Mijn kaarten voor de presentatie zijn allemaal weg. Ik laat wat weten als er vrijkomen!

*VERKOOPPUNTEN TICKETS PINKPOP 2018 BEKEND*

De verkooppunten van tickets voor Pinkpop 2018 zijn bekend:
- Online via www.ticketmaster.nl.
- Fysiek in Geleen (Buro Pinkpop), Heerlen (Satisfaction Record Shop), Sittard (Music Machine), Venlo (Sounds Record Shop) en alleen op zaterdag 24 februari in Landgraaf (Burgerhoes).
- Telefonisch vanuit Nederland via 0900-300 1250 (€ 0,60 per minuut) of vanuit het buitenland via +31 (0)88 123 24 25.

Voor meer informatie over het kopen van tickets voor Pinkpop 2018 zie www.pinkpop.nl/tickets.

Let op! De ticketverkoop voor Pinkpop 2018 start op zaterdag 24 februari 2018 om 10:00 uur. Koop voor de officiële start geen Pinkpop tickets en koop je tickets altijd via officiële verkoopkanalen!

Matthijs wrote:
Geen verkoop bij primeras dan?

Zo ziet ’t er niet uit nee…
blijkbaar...
Tickets zijn te koop bij enkele fysieke verkoopadressen:

Geleen – Buro Pinkpop, Mauritslaan 25
Heerlen – Satisfaction Record Shop, Oranje Nassaustraat 73
Landgraaf – Burgerhoes, Sweelinckplein 1 (Gemeentehuis).
Let op! Alleen verkoop op zaterdag 24 februari 2018.
Sittard – Music Machine, Paardestraat 11
Venlo – Sounds Record Shop, Parade 66

Nog steeds geen ticketprijzen...is het normaal dat ze deze pas op de perspresentatie bekend maken?

Nog steeds geen ticketprijzen…is het normaal dat ze deze pas op de perspresentatie bekend maken?
Vorig jaar waren ze bijna een maand voor de kaartverkoop met de prijzen gekomen, 15 feb de prijzen en 11 maart de kaartverkoop. Vind het ook wel beetje laat dit jaar.
Nog aan t wachten op de laatste grote bevestigingen?

Iemand ervaring met de vvk in Venlo? Druk bij de platenzaak? Heb t niet zo op de verkoop via internet

Ik heb ook nog twee kaartjes voor de persvoorstelling, en kan er zelf helaas niet tijdig geraken die dag... Iemand die ik er blij mee kan maken?

30stm ben ik niet zo rouwig om dat hun er niet staan. The Script mag van mij wel.

Is Texas nog relevant voor Pinkpop? Staan de 17e in Frankrijk.

30stm ben ik niet zo rouwig om dat hun er niet staan. The Script mag van mij wel.

Is Texas nog relevant voor Pinkpop? Staan de 17e in Frankrijk.
Voor Pinkpop is Texas wel één van die classic namen, evenals Simple Minds die zelfde dag in Nimes.
Aangezien Lokerse Feesten België vandaag met eerste namen komt, kan dat interessant zijn.
Dat zijn dan namen die hoogstwaarschijnlijk niet op RW staan.
Zitten er namen bij die ook al rond Pinkpop op festivals staan, is Pinkpop een mogelijkheid als er nog data in NL ontbreken denk ik

Users who are viewing this thread