Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Hallo! Dit is mijn eerste post. Na jarenlang meekijken heb ik besloten om ook een account aan te maken.

Wat denken jullie van Joe Bonamassa? Ik heb zijn naam nog niet vaak langs zien komen in dit topic. Zijn USA tour eindigt op 27 mei, en vanaf 10 juni is hij in Europa met een show in België en twee dagen later in Londen. Zou hij een optie zijn? Hij heeft al eens eerder op Pinkpop gestaan, voor het laatst in 2014 geloof ik.

Helaas nog steeds geen witte rook. Mocht iemand een of twee kaartjes over hebben: GRAAG!!!!

Beste forumleden, Ik heb 2 tickets over.

Zoals ik al een aantal pagina's geleden zei.....als ik 2 tickets over heb en je doet mij een pb ovv de gegevens die in mijn vorige post staan en je bent de eerste dan heb je 2 tickets gescoord. Ja ja je moet er wat voor doen. :-) Dus zoek de post en scoor die kaarten!!

Let the games begin!!!!

Mensen die nog kaarten nodig hebben? Heb er zelf onderhand 4 over omdat mijn moeder blijkbaar had meegedaan omdat ze dacht dat je weinig kans had om te winnen. Dus mocht je ze nodig hebben. Stuur maar een pb!

bcmrmaybe wrote:
Das al een behoorlijke bende aan festileakers hahaha

bij welke act spreken we af te juichen…
Snow Patrol?

LOL
1f600.svg
Of we bekijken gewoon wat de slechtste artiest is die we tot nu toe hoog in de geruchten hebben staan. Gewoon iets waarbij je bijna niemand zou zien juichen.

Snow Patrol?

Hahahahaha....goed punt. We kunnen beter afspreken waar we gaan staan lol.

Thirty Seconds to Mars kunnen we doorstrepen - staan 15, 16, en 17 juni met eigen concerten in de US.

Thirty Seconds to Mars kunnen we doorstrepen – staan 15, 16, en 17 juni met eigen concerten in de US.

@colint You are my fucking hero !

DennisvdBr wrote:

bcmrmaybe wrote:
Das al een behoorlijke bende aan festileakers hahaha

Snow Patrol?

LOL
1f600.svg

Of we bekijken gewoon wat de slechtste artiest is die we tot nu toe hoog in de geruchten hebben staan. Gewoon iets waarbij je bijna niemand zou zien juichen.
Zou Borsato wat gejuich kunnen gebruiken? Gun ik hem wel...

Ok 30STM had ik toch wel met bijna een 99% zekerheid verwacht op Pinkpop. Maar goed prima dat ze er niet staan (al hoop ik nu niet dat ze die doorschuiven naar Lowlands).

Ok 30STM had ik toch wel met bijna een 99% zekerheid verwacht op Pinkpop. Maar goed prima dat ze er niet staan (al hoop ik nu niet dat ze die doorschuiven naar Lowlands).

Niet zeuren...wij krijgen The Script :-)

Users who are viewing this thread