Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
http://clashfinder.com/s/pp2017/

Mainstage: Passenger - Halsey - Martin Garrix - Justin Bieber
3FM stage: Danko Jones - Mando Diao - Prophets Of Rage
Brand Bier: The Ten Bells - Jess Glynne - Richard Ashcroft - MØ
Stage 4: Vant - St Tropez - De Likt - Frank Carter & The Rattlensnakes

Mainstage: Jimmy Eat World - Biffy Clyro - Rancid - Imagine Dragons - Green Day
3FM stage: Chef's Special - Nothing But Thieves - The Kills - Liam Gallagher - Kensington
Brand Bier: Twin Atlantic - Rag 'N Bone Man - Gogol Bordello - George Ezra - Die Antwoord
Stage 4: Sevn Alias - Tash Sultana - Blaudzun - Indian Askin - DJ Waxfiend

Mainstage: Broederliefde - Band Of Horses - Marco Borsato - Macklemore & Ryan Lewis - Kings Of Leon
3FM stage: Machine Gun Kelly - Frank Turner & The Sleeping Souls - Seasick Steve - Sum 41 - System Of A Down
Brand Bier: Highly Suspect - Racoon - Jebroer - Bazart - Fritz Kalkbrenner
Stage 4: Guus Meeuwis - Rondé - Haevn - Jake Bugg - Kungs

* A Tribe Called Quest maakt volgens mij ook kans maar zou volgens mij een te hoge spot willen opeisen en ik geloof niet dat de gemiddelde PP-ganger naar ATQC zou gaan op het hoofdpodium rond een uur of 8/9, al bestaat de mogelijkheid..
* Fatboy Slim ipv Fritz Kalkbrenner kan ook, Axwell Ingrosso lijkt me te duur
* Ookal waren ze vorig jaar ookal op PP, ik zie de kans dat NBT komt reëel
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
http://clashfinder.com/s/pp2017/

Mainstage: Passenger – Halsey – Martin GarrixJustin Bieber
3FM stage: Danko Jones – Richard Ashcroft – Prophets Of Rage
Brand Bier: The Ten Bells – Jess Glynne – George Ezra – MØ
Stage 4: Vant – St Tropez – De Likt – Frank Carter & The Rattlensnakes

Mainstage: Jimmy Eat World – Biffy Clyro – Rancid – Imagine Dragons – Green Day
3FM stage: Chef’s Special – Nothing But Thieves – Mando Diao – Liam Gallagher – Kensington
Brand Bier: Twin Atlantic – Rag ‘N Bone Man – Gogol Bordello – The Kills – Die Antwoord
Stage 4: Sevn Alias – Tash Sultana – Blaudzun – Indian Askin – DJ Waxfiend

Mainstage: Broederliefde – Band Of Horses – Marco Borsato – Macklemore & Ryan Lewis – Kings Of Leon
3FM stage: Machine Gun Kelly – Frank Turner & The Sleeping Souls – Seasick Steve – Sum 41 – System Of A Down
Brand Bier: Highly Suspect – Racoon – Jebroer – Bazart – Fritz Kalkbrenner
Stage 4: Guus Meeuwis – Rondé – Haevn – Jake Bugg – Kungs

* A Tribe Called Quest maakt volgens mij ook kans maar zou volgens mij een te hoge spot willen opeisen en ik geloof niet dat de gemiddelde PP-ganger naar ATQC zou gaan op het hoofdpodium rond een uur of 8/9, al bestaat de mogelijkheid..
* Fatboy Slim ipv Fritz Kalkbrenner kan ook, Axwell Ingrosso lijkt me te duur
* Ookal waren ze vorig jaar ookal op PP, ik zie de kans dat NBT komt reëel

Op de site van Richard Ashcroft ston al "brand bier stage".
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Die posters op de festileaks home page laten er geen twijfel meer over. De hoofdacts zijn Justin Bieber, Kings of Leon en Greenday en daarmee is het klaar !.....
ik geloof er niks van ! ....... waarom denkt iedereen nog steeds dat de Foo Fighters NIET komen....?

1. Nee, dat kan niet want ze hebben het niet aangekondigd via foofighterspassport.com
(of wel met die hele rooie vlek in Limburg ?).
2. Nee, want dan zijn ze nog in de US
(ze kunnen voor Pinkpop naar Europa komen en er is nog een dik gat in hun schedule rond Pinkpop.)
3. Zelfs onze ouwe rocker Eric Corton heeft gezegd dat deze editie een hele sterke is
(de huidige line-up is dat niet, er moet nog een sterke naam bij )
4. Ze hebben toch Justion Bieber geboekt als hoofdact en kings of Leon ?
(dit zijn allebei geen pinkpop Hoofdacts imo, of toch zeker Kings of Leon niet ?)
5. Jan Smeets heeft gezegd dat ze niet komen.......
(Jan Smeets zegt wel vaker dingen die niet kloppen, gewoon om mensen op t verkeerde been te zetten, ik maak hem al best lang mee.....)
6. Nee, Pinkpop heeft naast de pot gepiest met de Foo Fighters en is op zoek moeten gaan naar een andere dure act en zijn zo bij Justin uitgekomen....
(Pinkpop is het enige festival wat in 2015 is gecancelt doord e Foos, waar de Foo Fighters dit jaar dan niet zouden spelen. Ik denk dat Dave Grohl en de zijnen altijd hun belofte nakomen.)

De Foo Fighters komen de 2017 editie van pinkpop gewoon redden.....
.....ben benieuwd morgen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
http://clashfinder.com/s/pp2017/

Mainstage: Passenger – Halsey – Martin GarrixJustin Bieber
3FM stage: Danko Jones – Mando Diao – Prophets Of Rage
Brand Bier: The Ten Bells – Jess Glynne – Richard Ashcroft – MØ
Stage 4: Vant – St Tropez – De Likt – Frank Carter & The Rattlensnakes

Mainstage: Jimmy Eat World – Biffy Clyro – Rancid – Imagine Dragons – Green Day
3FM stage: Chef’s Special – Nothing But Thieves – The Kills – Liam Gallagher – Kensington
Brand Bier: Twin Atlantic – Rag ‘N Bone Man – Gogol Bordello – George Ezra – Die Antwoord
Stage 4: Sevn Alias – Tash Sultana – Blaudzun – Indian Askin – DJ Waxfiend

Mainstage: Broederliefde – Band Of Horses – Marco Borsato – Macklemore & Ryan Lewis – Kings Of Leon
3FM stage: Machine Gun Kelly – Frank Turner & The Sleeping Souls – Seasick Steve – Sum 41 – System Of A Down
Brand Bier: Highly Suspect – Racoon – Jebroer – Bazart – Fritz Kalkbrenner
Stage 4: Guus Meeuwis – Rondé – Haevn – Jake Bugg – Kungs

* A Tribe Called Quest maakt volgens mij ook kans maar zou volgens mij een te hoge spot willen opeisen en ik geloof niet dat de gemiddelde PP-ganger naar ATQC zou gaan op het hoofdpodium rond een uur of 8/9, al bestaat de mogelijkheid..
* Fatboy Slim ipv Fritz Kalkbrenner kan ook, Axwell Ingrosso lijkt me te duur
* Ookal waren ze vorig jaar ookal op PP, ik zie de kans dat NBT komt reëel
Dit zou ik niet eens zo'n hele slechte line-up vinden, in ieder geval genoeg variatie. Ik mis eigenlijk alleen Justice in dit lijstje, zo lang die niet aangekondigd zijn voor een ander Nederlands festival verwacht ik die op Pinkpop. Ik kan me niet voorstellen dat die Nederland overslaan. Enige andere opties lijkt me We Are Electric of Lowlands.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.047
3.740
Sorry Yannick, je voorspellingen waardeer ik enorm, begrijp me niet verkeerd. Maar:
- Acts als Jake Bugg, Meeuwis, en Blaudzun op Stage 4 is uiterst ongeloofwaardig.
- Die Antwoord is hoogst onwaarschijnlijk, die staan 9 Juni weer in de VS, en daarvoor ook al.
- Kensington gaat, mits ze komen, sowieso op Main staan.
- George Ezra staat al op BKS.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.212
Sorry Yannick, je voorspellingen waardeer ik enorm, begrijp me niet verkeerd. Maar:
– Acts als Jake Bugg, Meeuwis, en Blaudzun op Stage 4 is uiterst ongeloofwaardig.
– Die Antwoord is hoogst onwaarschijnlijk, die staan 9 Juni weer in de VS, en daarvoor ook al.
– Kensington gaat, mits ze komen, sowieso op Main staan.
– George Ezra staat al op BKS.
Vorig jaar stonden in Stage 4 bv Noisia en Bzart, ik snap wat je bedoeld dat niet alles daarin kan omdat die tent gewoon te klein en die namen eerder op Brand Bier zouden kunnen staan maar ja.. Die Antwoord en George Ezra heb ik gemist :p
System Of A Down kan dan wel 3FM afsluiten maar Kensington niet? Als ze dat niet doen zijn ze inderdaad sub maar ik zie hen niet subben voor Green Day, al heeft PP al vreemdere combinaties gehad.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
ik hoop gewoon op mooie verrassingen op niveau:

The Prodigy
The Editors
Radiohead
Linkin Park
Royal blood
Nothing but Thieves
21 Pilots
Biffy Clyro

en zeker niet Marco Borsato en Guus Meeuwis
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Die posters op de festileaks home page laten er geen twijfel meer over. De hoofdacts zijn Justin Bieber, Kings of Leon en Greenday en daarmee is het klaar !…..
ik geloof er niks van ! ……. waarom denkt iedereen nog steeds dat de Foo Fighters NIET komen….?

1. Nee, dat kan niet want ze hebben het niet aangekondigd via foofighterspassport.com
(of wel met die hele rooie vlek in Limburg ?).
2. Nee, want dan zijn ze nog in de US
(ze kunnen voor Pinkpop naar Europa komen en er is nog een dik gat in hun schedule rond Pinkpop.)
3. Zelfs onze ouwe rocker Eric Corton heeft gezegd dat deze editie een hele sterke is
(de huidige line-up is dat niet, er moet nog een sterke naam bij )
4. Ze hebben toch Justion Bieber geboekt als hoofdact en kings of Leon ?
(dit zijn allebei geen pinkpop Hoofdacts imo, of toch zeker Kings of Leon niet ?)
5. Jan Smeets heeft gezegd dat ze niet komen…….
(Jan Smeets zegt wel vaker dingen die niet kloppen, gewoon om mensen op t verkeerde been te zetten, ik maak hem al best lang mee…..)
6. Nee, Pinkpop heeft naast de pot gepiest met de Foo Fighters en is op zoek moeten gaan naar een andere dure act en zijn zo bij Justin uitgekomen….
(Pinkpop is het enige festival wat in 2015 is gecancelt doord e Foos, waar de Foo Fighters dit jaar dan niet zouden spelen. Ik denk dat Dave Grohl en de zijnen altijd hun belofte nakomen.)

De Foo Fighters komen de 2017 editie van pinkpop gewoon redden…..
…..ben benieuwd morgen.

Heerlijk he, die ontkenningsfase.
Ik zit er ook nog in.
KOL zullen echt wel de maandag afsluiten. daar was ome Jan duidelijk over.
Wat continu in mijn achterhoofd zit is dat hij ook gezegd heeft dat JB niet zal optreden tijdens het volledige duister. Er zit dus nog een act achter denk ik. Waarschijnlijk MG na JB.
Of toch alsnog FF.
Wat is al schreef.
Heerlijk die ontkenningsfase.
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Dirk wrote:
Die posters op de festileaks home page laten er geen twijfel meer over. De hoofdacts zijn Justin Bieber, Kings of Leon en Greenday en daarmee is het klaar !…..
ik geloof er niks van ! ……. waarom denkt iedereen nog steeds dat de Foo Fighters NIET komen….?

1. Nee, dat kan niet want ze hebben het niet aangekondigd via foofighterspassport.com
(of wel met die hele rooie vlek in Limburg ?).
2. Nee, want dan zijn ze nog in de US
(ze kunnen voor Pinkpop naar Europa komen en er is nog een dik gat in hun schedule rond Pinkpop.)
3. Zelfs onze ouwe rocker Eric Corton heeft gezegd dat deze editie een hele sterke is
(de huidige line-up is dat niet, er moet nog een sterke naam bij )
4. Ze hebben toch Justion Bieber geboekt als hoofdact en kings of Leon ?
(dit zijn allebei geen pinkpop Hoofdacts imo, of toch zeker Kings of Leon niet ?)
5. Jan Smeets heeft gezegd dat ze niet komen…….
(Jan Smeets zegt wel vaker dingen die niet kloppen, gewoon om mensen op t verkeerde been te zetten, ik maak hem al best lang mee…..)
6. Nee, Pinkpop heeft naast de pot gepiest met de Foo Fighters en is op zoek moeten gaan naar een andere dure act en zijn zo bij Justin uitgekomen….
(Pinkpop is het enige festival wat in 2015 is gecancelt doord e Foos, waar de Foo Fighters dit jaar dan niet zouden spelen. Ik denk dat Dave Grohl en de zijnen altijd hun belofte nakomen.)

De Foo Fighters komen de 2017 editie van pinkpop gewoon redden…..
…..ben benieuwd morgen.


Heerlijk he, die ontkenningsfase.
Ik zit er ook nog in.
KOL zullen echt wel de maandag afsluiten. daar was ome Jan duidelijk over.
Wat continu in mijn achterhoofd zit is dat hij ook gezegd heeft dat JB niet zal optreden tijdens het volledige duister. Er zit dus nog een act achter denk ik. Waarschijnlijk MG na JB.
Of toch alsnog FF.
Wat is al schreef.
Heerlijk die ontkenningsfase.

Het feit (zo mogen we het noemen) dat foo fighters pinkpop overslaan vind ik ook raar. Maar ik verwacht echt geen aankondiging meer. Ze hebben de 3 headliners al binnen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.047
3.740
eloelo wrote:
Sorry Yannick, je voorspellingen waardeer ik enorm, begrijp me niet verkeerd. Maar:
– Acts als Jake Bugg, Meeuwis, en Blaudzun op Stage 4 is uiterst ongeloofwaardig.
– Die Antwoord is hoogst onwaarschijnlijk, die staan 9 Juni weer in de VS, en daarvoor ook al.
– Kensington gaat, mits ze komen, sowieso op Main staan.
– George Ezra staat al op BKS.


Vorig jaar stonden in Stage 4 bv Noisia en Bzart, ik snap wat je bedoeld dat niet alles daarin kan omdat die tent gewoon te klein en die namen eerder op Brand Bier zouden kunnen staan maar ja.. Die Antwoord en George Ezra heb ik gemist :p
System Of A Down kan dan wel 3FM afsluiten maar Kensington niet? Als ze dat niet doen zijn ze inderdaad sub maar ik zie hen niet subben voor Green Day, al heeft PP al vreemdere combinaties gehad.

Kensington past prima bij Green Day. In 2015 was het veld bij 3FM veel te klein, dus vandaar dat ze nu sowieso op Main staan. SOAD trekt minder publiek, dus dat kan sowieso.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.162
De Foo Fighters komen de 2017 editie van pinkpop gewoon redden…..
…..ben benieuwd morgen.
laat het gaan...

( btw, je bedoeld de voorspelling poster uit het VoorSpel ;) , daar komt misschien maar 20% van dit zijn de meest voorkomende voorspelde namen... )

Foo's komen echt niet! Geloof me.


 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Vermoeiend. Nog EEN keer. Justin Bieber, Green Day en Kings of Leon zijn de HEADLINERS en (mogelijk m.u.v. JB) de AFSLUITERS van respectievelijk de zaterdag, zondag en maandag. Dus voor diegenen die kunnen lezen: er komen subs, dagopvullers en kleinere acts bij. En dus GEEN Foo Fighters. Duidelijk genoeg? Check.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
http://festileaks.com/2017/03/voorpret-bekijk-deze-door-fans-gemaakte-pinkpop-2017-posters/


Leuk!! ;) @shotgvn @fornax
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ik hoop stiekem op;
A tribe called quest
Die Antwoord
Duran Duran
Linkin Park
The Prodigy
The Script
21 Pilots

Ongeacht of ze kunnen of niet
:roll: :lol:
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Broederliefde mainstage ??? Denk eerder stage 4 of 5. Wat een flutmuziek…

Als dit t programma is, is er niks mis mee. Zou het absurd vinden als borsato en guus Meeuwis er staan, maar als Meeuwis er staat zal die niet op stage 4 spelen.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Prodigy twijfel ik nog over. De boys uit Essex doen t normaal niet voor minder dan headlinerspot, of het besef moet zijn doorgedrongen dat ze niet meer zo relevant zijn als ze zelf denken... Ik zou het enorm toejuichen als "fan van het eerste uur".
Zie ze best 3FM stage een dag afsluiten, zo in de schemering, alhoewel ik denk dat het proppen wordt..
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik hoop stiekem op;
A tribe called quest
Die Antwoord
Duran Duran
Linkin Park
The Prodigy
The Script
21 Pilots

Ongeacht of ze kunnen of niet
1f644.svg
1f606.svg

Prodigy twijfel ik nog over. De boys uit Essex doen t normaal niet voor minder dan headlinerspot, of het besef moet zijn doorgedrongen dat ze niet meer zo relevant zijn als ze zelf denken… Ik zou het enorm toejuichen als “fan van het eerste uur”.
Zie ze best 3FM stage een dag afsluiten, zo in de schemering, alhoewel ik denk dat het proppen wordt..

The Prodigy zie ik ook nog steeds als kanshebber om 3FM af te sluiten (op zaterdag?). Staan 26 mei in Kroatië en 10 juni in Denemarken. Daar komt echt nog wel wat tussen
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Is David Guetta op de maandag als dance act? En dan op dezelfde dag Zara Larsson zodat die samen dat oude EK nummer kunnen doen...? Want dat concert van Zara was ook binnen no time uitverkocht en (nog) geen tweede concert aangekondigd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken