Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Mochten mensen nog hopen op Mastodon.
TivoliVredenburg heeft nu net bekend gemaakt dat ze 27 juni exclusief in Utrecht staan.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
En Wolfmother exclusief naar Paradiso.

Nou ja exclusief. Staan ook al op Zwarte Cross en Bospop. Daarnaast ook een nog clubshow in Paard van Troje. Dus weinig exclusief. Toch denk ik niet dat ze ook nog op Pinkpop zullen staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
ik ga nu verder niet meer speculeren..ik zie jullie morgen wel bij Paradiso. Ik heb mijn grijze manpurse wel bij me lol.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
tja? ook een leuke photoshop

https://twitter.com/glitsers/status/839062341887094784
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Thomas Azier nog een mogelijkheid voor Pinkpop? Staat in mei nog wel 3x in Nederland, maar dat lijkt mij nog voor het festival seizoen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
tja? ook een leuke photoshop

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 339.312px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="839062341887094784" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Wel met een typfout bij Mando Diao.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
Geloof ook niet dat George Ezra er zal staan, aangezien hij ook al op Best Kept Secret staat en daar een van de grotere namen is. Rag 'N Bone Man twee Nederlandse festivals in drie weken tijd lijkt mij ook onwaarschijnlijk en Guus Meeuwis zal toch, als hij komt, in hetzelfde groepje namen als Borsato staan? Lijkt mij dat Meeuwis een stuk beter bij de Limburgse Pinkpop bezoeker zal passen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Rag 'N Bone Man is nu toch ook weer niet zo'n grote naam dat ie exclusief ergens staat?

tja? ook een leuke photoshop
@dennisvdbr Das die van mij LOL, vind qua huisstijl etc dat @popijn een betere heeft gemaakt haha

"Maar dit klopt zowieso voor geen hol want nbt"
Thanks maar waarom dan toch posten :lol:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Marco Borsato zou ik ook een dramaboeking vinden, maar goed er staat al iets ergers op het programma. Emeli Sandé staat ook op Boutique. Dat vind ik wel een erg goede zangeres, maar die staat al op NSJ (of CaS), toch?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ik zie Macklemore nog altijd niet komen, die spelen al 2-3-4 Juni achter elkaar, het is natuurlijk mogelijk maar ik ga er niet van uit.

Kensington hoop ik toch ook ECHT niet op..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
Marco Borsato zou ik ook een dramaboeking vinden, maar goed er staat al iets ergers op het programma. Emeli Sandé staat ook op Boutique. Dat vind ik wel een erg goede zangeres, maar die staat al op NSJ (of CaS), toch?

ik blijf er bij, het is inmiddels opgeschaald naar Nederpop. Dan zie ik de optie nog altijd wel, met de hits op zijn naam in de lijn van Doe Maar vorig jaar.

volgens mij zelfs meer succesvol als jullie denken, een soort "Lionel Richie achtig meezing moment"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Oasiss wrote:
Marco Borsato zou ik ook een dramaboeking vinden, maar goed er staat al iets ergers op het programma. Emeli Sandé staat ook op Boutique. Dat vind ik wel een erg goede zangeres, maar die staat al op NSJ (of CaS), toch?


ik blijf er bij, het is inmiddels opgeschaald naar Nederpop. Dan zie ik de optie nog altijd wel, met de hits op zijn naam in de lijn van Doe Maar vorig jaar.

volgens mij zelfs meer succesvol als jullie denken, een soort “Lionel Richie achtig meezing moment

Dennis, zie ik net dat jij Marco Borsato in eenzelfde lijn probeert te zetten als Doe Maar? Of interpreteer ik iets verkeerd?

De koning van het Gejatte Lied in dezelfde lijn als Doe Maar?
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Rag ‘N Bone Man is nu toch ook weer niet zo’n grote naam dat ie exclusief ergens staat?

DennisvdBr wrote:
tja? ook een leuke photoshop

@dennisvdbr Das die van mij LOL, vind qua huisstijl etc dat @popijn een betere heeft gemaakt haha

“Maar dit klopt zowieso voor geen hol want nbt”

Thanks maar waarom dan toch posten
1f606.svg

Is wel geniaal dat jouw poster nu blijkbaar op Twitter circuleert :p
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik zie (ook morgen) blaudzun en chefspecial wel verschijnen.

Grote kanshebbers ja. Dan heb je dus: The Ten Bells, HAEVN, Blaudzun en Chef'Special. Zou goed kunnen imo
Edit: Rondé zie ik ook wel komen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Staan er dan nog is 2 kemels van fouten in ook Mando Diao en The Ten Bells werden fout geschreven ?

Dropkick Murphys zouden bevestigd volgens iemand op Graz. Al is billing gewijs de vrijdag echt wel de magerste dag en heb je wat zaken die hoger of lager moeten op de poster, maar ziet er goed uit!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
Staan er dan nog is 2 kemels van fouten in ook Mando Diao en The Ten Bells werden fout geschreven
1f602.svg


Dropkick Murphys zouden bevestigd volgens iemand op Graz. Al is billing gewijs de vrijdag echt wel de magerste dag en heb je wat zaken die hoger of lager moeten op de poster, maar ziet er goed uit!


Dropkick Murphys staan toch op Bospop. Daarbij touren ze pas vanaf begin juli in Europa...

Ik weet het niet hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.062
6.106
De Pinkpop Souvenirs shop is weer open.
zie: http://www.pinkpopsouvenirs.nl/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken