Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Hoezo zou je? Als er geen acts staan die je wil zien, kun je beter wegblijven.

2 dagtickets is € 190,-, 1 weekendticket is € 195,-
Voor €5,- is er vast wel 1 band op de zaterdag de moeite waard om te zien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.257
4.534
Paddy wrote:
Giel Beelen spreekt van de beste line-up in jaren, heel wat Beliebers zijn door het dolle heen en ook anderen nemen het voor Pinkpop op. “Let’s face it. Als je nu loopt te zaniken dat Justin Bieber niet op Pinkpop thuishoort, ben je gewoon een zure ouwe zeikerd geworden.”

https://www.1limburg.nl/ontzetting-bij-pinkpop-bezoekers-vanwege-komst-bieber?context=related-41898


Als Giel Beelen het zegt….

Misschien dat Jan Smeets zelfs nog serieuzer moet worden genomen dan deze kwalbak.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
eloelo wrote:
Hoezo zou je? Als er geen acts staan die je wil zien, kun je beter wegblijven.


2 dagtickets is € 190,-, 1 weekendticket is € 195,-
Voor €5,- is er vast wel 1 band op de zaterdag de moeite waard om te zien.

Nouja.. 't is wel Pinkpop he
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Paddy wrote:
Giel Beelen spreekt van de beste line-up in jaren, heel wat Beliebers zijn door het dolle heen en ook anderen nemen het voor Pinkpop op. “Let’s face it. Als je nu loopt te zaniken dat Justin Bieber niet op Pinkpop thuishoort, ben je gewoon een zure ouwe zeikerd geworden.”

https://www.1limburg.nl/ontzetting-bij-pinkpop-bezoekers-vanwege-komst-bieber?context=related-41898


Als Giel Beelen het zegt….

Hoeveel jaar doet Beelen al verslag vanaf PP? Die gaat dat niet afzeiken natuurlijk. Misschien wordt hij er wel voor betaald........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Ach, morgen komt Bospop met nieuws, misschien hebben die wel betere headliners :wink:
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.600
606
De markt heeft zich nu eenmaal zo ontwikkeld dat BKS / DTRH / LL over het algemeen de meer alternatieve acts programmeren. Pinkpop neemt gewoon alle grote uber populaire goedverkopende acts op zich die die andere festivals niet willen (en kunnen) betalen.
Op deze manier krijgen de doelgroepen van de verschillende festivals precies wat ze willen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Sinds de 3e headliner bekend is, vanavond als ik thuis ben maar weer is zo'n schemaatje maken zoals ik een paar weken terug deed.
Al dat gezeik op JB, dit zag iedereen van kilometers aankomen lol. Behalve het gros van de mensen die niet bezig is met festivals als ons die zijn verrast ja.. Qua lijn dat het festival trekt vind ik dit financieel geen slimme zet, als de "jongere dag" bij 1 dag blijft bij de podiumindeling dan vind ik 't nog oké maar tieners spenderen gewoonweg veel minder op het terrein dan pakweg een dertiger of een veertiger..
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Lag ik me toch net heerlijk te dromen. Ik was op Pinkpop, een affiche met U2, Gun's Roses, AC/DC als sub, Foo Fighters.
Belt Editie NL me wakker. Wat ik vond van de boeking van Justin Bieber. Werd die heerlijke droom spontaan een nachtmerrie.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Die mensen kun je toch niks kwalijk nemen. Wij zouden elkaar ook taggen als Arctic Monkeys of Pearl Jam kwam.. Je kan t Pinkpop ook niet kwalijk nemen, dit festival is gewoon puur op uitverkopen gericht, en dat gaat die zaterdag nu sowieso doen. Dan is er tenminste nog 1 dag uitverkocht.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik blijf het toch een fantastische boeking vinden. Altijd hetzelfde is ook niet goed. Laten we 8 maart afwachten en misschien zitten er verrassende sub's tussen. Pinkpop is van iedereen en een keertje afwijken van de standaard namen is geen achteruitgang.

Een voordeel: wat zal het terrein schoon zijn met al die bekerrapers en lekker rustig bij de bierstand. Geen lange wachtrijen. Positief bekijken, het duurt drie dagen en misschien verrast het knulletje wel.
 
15 feb 2017
3
0
Bedroevend. Dat is het enige woord wat ik kan bedenken. Niet in de laatste plaats door de rampzalige schrijf- en taalfouten van vele forumleden hier. 'Het programma word bekendgemaakt', '... wat is jou mening', '... hier word iets anders bedoeld', en nog een stuk of 1000 van dit soort acties. En dát soort mensen geven af op gillende tienermeisjes, terwijl het schrijfniveau niet hoger is dan een gemiddelde basisschoolleerling. Daarnaast: een moderator die (naast zijn sterke, goede, oplettende info, waarover geen kwaad woord) zijn eigen mening over JB niet onder stoelen of banken steekt door met kinderachtige plaatjes aan te komen zetten.

Mensen: ZEIK NIET ZO. (ja, kom maar door hoor met jullie 'wie is hier nou de grootste zeikerd, azijnpisser', etc.). Maar nog één keer dan: het is pinkPOP. Dat bands boekt die in dát jaar relevant, commercieel interessant én populair zijn. Ik ben mogelijk een van de oudsten hier (67 jaar), en prijs mij gelukkig met alle, voor mij onafgebroken edities, vanaf 1976. Ja, er waren ook jaren bij dat ik werkelijk van mijn stoel viel van wat er geprogrammeerd werd. Maar toch: ik zou het niet in mijn hoofd halen om (áls internet toen bestaan had) hier mijn gal te gaan spuwen. Jullie vergeten hoe akelig hard een organisatie werkt om zo een wereldster binnen te halen. Dat zie ik jullie, maar vooral ook mezelf, echt niet doen.

Daarnaast: wie heeft er iets aan om te weten wie er allemaal NIET gaat komen, dit jaar? Nogmaals: er wordt afgegeven op tienermeisjes, maar er wordt wel een soort van anti-actie door forumleden georganiseerd, op het terrein? Dat gaat de sfeer vast niet verzieken? Nu ja.

Als jullie deze zeikerd willen zien genieten op het mooiste festival ter wereld, ik draag vaak een houthakkershemd met een spijkerjasje erover, gewapend met een groen (!) Pinkpopmutsje. Ik zie jullie allemaal in Landgraaf. O nee, niet allemaal.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Bedroevend. Dat is het enige woord wat ik kan bedenken. Niet in de laatste plaats door de rampzalige schrijf- en taalfouten van vele forumleden hier. ‘Het programma word bekendgemaakt’, ‘… wat is jou mening’, ‘… hier word iets anders bedoeld’, en nog een stuk of 1000 van dit soort acties. En dát soort mensen geven af op gillende tienermeisjes, terwijl het schrijfniveau niet hoger is dan een gemiddelde basisschoolleerling. Daarnaast: een moderator die (naast zijn sterke, goede, oplettende info, waarover geen kwaad woord) zijn eigen mening over JB niet onder stoelen of banken steekt door met kinderachtige plaatjes aan te komen zetten.

Mensen: ZEIK NIET ZO. (ja, kom maar door hoor met jullie ‘wie is hier nou de grootste zeikerd, azijnpisser’, etc.). Maar nog één keer dan: het is pinkPOP. Dat bands boekt die in dát jaar relevant, commercieel interessant én populair zijn. Ik ben mogelijk een van de oudsten hier (67 jaar), en prijs mij gelukkig met alle, voor mij onafgebroken edities, vanaf 1976. Ja, er waren ook jaren bij dat ik werkelijk van mijn stoel viel van wat er geprogrammeerd werd. Maar toch: ik zou het niet in mijn hoofd halen om (áls internet toen bestaan had) hier mijn gal te gaan spuwen. Jullie vergeten hoe akelig hard een organisatie werkt om zo een wereldster binnen te halen. Dat zie ik jullie, maar vooral ook mezelf, echt niet doen.

Daarnaast: wie heeft er iets aan om te weten wie er allemaal NIET gaat komen, dit jaar? Nogmaals: er wordt afgegeven op tienermeisjes, maar er wordt wel een soort van anti-actie door forumleden georganiseerd, op het terrein? Dat gaat de sfeer vast niet verzieken? Nu ja.

Als jullie deze zeikerd willen zien genieten op het mooiste festival ter wereld, ik draag vaak een houthakkershemd met een spijkerjasje erover, gewapend met een groen (!) Pinkpopmutsje. Ik zie jullie allemaal in Landgraaf. O nee, niet allemaal.

Have fun
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
@oude liefhebber van jonge musica


Dit is een forum waar gespeculeerd word over mogelijke boekingen van Pinkpop,

Dus dat mensen aangeven wie er wel en niet komen lijkt me logisch en is ook de essentie van dit forum.


Dat u geniet van Justin Bieber is uw goed recht maar aan de andere kant snap ik het heel goed dat er een hoop mensen uitermate teleurgesteld zijn in deze boeking.

 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
@DennisvdBr ben je ook benaderd door Editie NL? Die maken een item vandaag over de komst van Bieber naar Pinkpop.
 

Kevin1617899569

Playlistbediener
2 feb 2017
16
0
Bedroevend. Dat is het enige woord wat ik kan bedenken. Niet in de laatste plaats door de rampzalige schrijf- en taalfouten van vele forumleden hier. ‘Het programma word bekendgemaakt’, ‘… wat is jou mening’, ‘… hier word iets anders bedoeld’, en nog een stuk of 1000 van dit soort acties. En dát soort mensen geven af op gillende tienermeisjes, terwijl het schrijfniveau niet hoger is dan een gemiddelde basisschoolleerling. Daarnaast: een moderator die (naast zijn sterke, goede, oplettende info, waarover geen kwaad woord) zijn eigen mening over JB niet onder stoelen of banken steekt door met kinderachtige plaatjes aan te komen zetten.

Mensen: ZEIK NIET ZO. (ja, kom maar door hoor met jullie ‘wie is hier nou de grootste zeikerd, azijnpisser’, etc.). Maar nog één keer dan: het is pinkPOP. Dat bands boekt die in dát jaar relevant, commercieel interessant én populair zijn. Ik ben mogelijk een van de oudsten hier (67 jaar), en prijs mij gelukkig met alle, voor mij onafgebroken edities, vanaf 1976. Ja, er waren ook jaren bij dat ik werkelijk van mijn stoel viel van wat er geprogrammeerd werd. Maar toch: ik zou het niet in mijn hoofd halen om (áls internet toen bestaan had) hier mijn gal te gaan spuwen. Jullie vergeten hoe akelig hard een organisatie werkt om zo een wereldster binnen te halen. Dat zie ik jullie, maar vooral ook mezelf, echt niet doen.

Daarnaast: wie heeft er iets aan om te weten wie er allemaal NIET gaat komen, dit jaar? Nogmaals: er wordt afgegeven op tienermeisjes, maar er wordt wel een soort van anti-actie door forumleden georganiseerd, op het terrein? Dat gaat de sfeer vast niet verzieken? Nu ja.

Als jullie deze zeikerd willen zien genieten op het mooiste festival ter wereld, ik draag vaak een houthakkershemd met een spijkerjasje erover, gewapend met een groen (!) Pinkpopmutsje. Ik zie jullie allemaal in Landgraaf. O nee, niet allemaal.

Dit is nog eens met de deur in huis vallen. Welkom!
Laat ik even terug komen op je 'Mensen: ZEIK NIET ZO.', heb je überhaupt wel gekeken naar je eerste 102 woorden? Komt bij mij vrij zeikerig over.
Dit forum zit vol met muziekliefhebbers die toch echt liever iets anders zien dan Justin Bieber op Pinkpop. Klaarblijkelijk ben jij daarbij degene die niet tegen onze meningen kan en daarom speciaal een account aanmaakt.

Grinnik, hap hap hap.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ach et is allemaal een beetje Nederlands om overal op af te geven. Durf te wedden dat de meesten op dit forum gewoon aanwezig zijn in juni.

Vorig jaar iedereen lyrisch dat een Beatle was geboekt. Als er 30.000 man stond is het veel. Nog nooit zoveel mensen zien weggaan bij DE afsluiter van Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken