Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Richard Ashcroft heeft de tour data van Pinkpop weggehaald van zijn website. hij wilt misschien niet optreden op de dag van Bieber denk ik :-D
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Wat sneu....
Ik denk dat je niet hoeft te hopen op een goed dag programma, zal wel allemaal 3fm talent meuk zijn en wat pop rommmel.
Komen ze dalijk nog met broederliefde en die zooi allemaal.
Mij niet gezien dit jaar!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Wat sneu….
Ik denk dat je niet hoeft te hopen op een goed dag programma, zal wel allemaal 3fm talent meuk zijn en wat pop rommmel.
Komen ze dalijk nog met broederliefde en die zooi allemaal.
Mij niet gezien dit jaar!
'Hij vertelt dat de Canadese zanger al een hele tijd binnen zijn totale tournee een favoriet had aangestipt. En dat was Pinkpop. “Het is nu aan Leon Ramakers van Mojo met zijn netwerk om daar een programma omheen te bouwen. Zaterdag wordt een andere dag dan de twee andere dagen. Het wordt veel jonger.”'

Op zaterdag in ieder geval wel ja... Helemaal geen weekendkaarten dit jaar? ;-)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Weet iemand hoeveel dagkaarten PP ter beschikking heeft voor de zaterdag???????
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Weet iemand hoeveel dagkaarten PP ter beschikking heeft voor de zaterdag???????
Ik denk dat het er meer worden, want de verkoop van weekendkaarten zal tegen vallen. Hoop ik!! Ik hoop dat ze het gaan voelen , dat dit de verkeerde weg op gaat.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
35000 kaarten dus dat is ongeveer hetzelfde als een gelredome en dat verkoopt ie ook uit. Commercieel gezien is het een sterke boeking maar historisch en reputatie gezien is het helemaal k*t!

Sowieso een weekend gaat m niet worden met deze headliners. Maar als Liam gallagher nog op een dag zou staan kom ik
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ze zullen zeker niet meer dan 35.000 per dag gaan doen.. KOL en Greenday krijgen dat niet uitverkocht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Hij verkocht 2 keer Gelredome uit in minder dan een kwartier. De zaterdag is bij voorbaat dus al uitverkocht....... door gillende tienermeisjes.......... Zouden er ook zijn die zo gek zijn een weekendticket aan te schaffen voor Bieber.........
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
35000 kaarten dus dat is ongeveer hetzelfde als een gelredome en dat verkoopt ie ook uit. Commercieel gezien is het een sterke boeking maar historisch en reputatie gezien is het helemaal k*t!
Sowieso een weekend gaat m niet worden met deze headliners. Maar als Liam gallagher nog op een dag zou staan kom ik

Daarbij. De Foo Fighters spelen door tot ze ons wegen diezelfde dag of tot in de nacht van de volgende dag. Zonder onderbrekingen.... Bieber is na een klein uur weg, want dan zijn zijn liedjes op en moet het muziekbandje weer omgedraaid worden voor de toegiftes. Dit wordt zo crap.....Jantje jantje toch....gevallen voor de big bucks van Mojo....tijd voor een spin-off festival, genaamd greenpop of redpop.......
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Hoe zat dat nou altijd met de minimale leeftijd op de camping. Ik dacht altijd dat je minstens 18+ moest zijn om op de camping te mogen slapen. Nu lees ik op de pinkpop site dat je als 12 jarige geen begeleiding nodig hebt.

Is dit alle jaren al zo geweest??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Misschien is het wel eens tijd om het speculeren te stoppen en hoog tijd dat Pinkpop de stilte doorbreekt.
Dan hebben we iets concreets om over te praten.

Morgen is het precies 3 weken voor de persconferentie, lijkt me daar een prima moment voor.
Maar zal wel weer niet…

Jaja beetje stemming kweken op de dag ervoor :wink: Ik krijg sterk de indruk dat de beheerder van het PP forum beter op de hoogte was van een aankomend persbericht dan hij doet vermoeden............
Wist je al lang dat Bieber geboekt was Dennis of alleen dat er een persbericht zat aan te komen???? :cool:
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Mensen, doe nou niet alsof jullie t niet aan zagen komen. De vaste pinkpopgangers kunnen gewoon die dag overslaan, en 2 dagkaarten kopen, je hoeft bieber niet te zien he,,

Buiten dat is t ook niet mijn ding en zul je mij dit jaar niet zien.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
Vergeet je oordopjes niet dit jaar. En dan heb ik het niet over de muziek die hard staat. Ik heb het namelijk überhaupt niet over de muziek.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Mensen, doe nou niet alsof jullie t niet aan zagen komen. De vaste pinkpopgangers kunnen gewoon die dag overslaan, en 2 dagkaarten kopen, je hoeft bieber niet te zien he,,

Buiten dat is t ook niet mijn ding en zul je mij dit jaar niet zien.

2 dagkaarten, kun je beter een weekendticket halen en op zaterdag op tijd naar bed (zoals Smeets het graag ziet).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Hoezo zou je? Als er geen acts staan die je wil zien, kun je beter wegblijven.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Giel Beelen spreekt van de beste line-up in jaren, heel wat Beliebers zijn door het dolle heen en ook anderen nemen het voor Pinkpop op. "Let’s face it. Als je nu loopt te zaniken dat Justin Bieber niet op Pinkpop thuishoort, ben je gewoon een zure ouwe zeikerd geworden."

https://www.1limburg.nl/ontzetting-bij-pinkpop-bezoekers-vanwege-komst-bieber?context=related-41898
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken