Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

In ieder geval kan ik me rustig richten op het dagprogramma. dagkaarten zullen wel als een tiet gaan.

Zullen we een festileaks Justin Bieber Moshpit organiseren? Of gewoon een biertje/sterke drank/water tijdens Bieber?

YES, laten we dat doen... Een Festileaks-no-belieber-meeting achter op het terrein. Lijkt me gezellig om de eerste dag mee te eindigen.

Eerste nieuwe gerucht via L1.... The Who op 8 maart.... Iemand een idee dat te verifiëren ?

Dat iedereeen het heeft over de dood van Pinkpop dat is natuurlijk een debiele opmerking. Het is gewoon een hak op de tak festival.

Nu alleen met bieber moet er een goede dagvulling zijn. Anders ga ik niet heel het weekend.

Eerste nieuwe gerucht via L1…. The Who op 8 maart…. Iemand een idee dat te verifiëren ?

hahahaha dat lijkt me wel lachen maar in het kader van Golden Oldies zie ik dat toch niet gebeuren. Zou wel een coole boeking zijn en wat van de bittere smaak wegnemen van Bieber.
Komen ook alleen om te headlinen icm de bijbehorende gage, dus dat gaat niet meer gebeuren voor dit jaar.

hij vraagt zijn fans al voor stilte, wat als de mensen hier bier gaan halen..
Hij zal toch wel een bekertje naar zich toegegooid krijgen lijkt me.. DIEHARDS

Nou Pinkpop heeft een hoop goed te maken in de dagopvulling
de bands die men wilde, komen zowieso al niet. Ik zie het niet gebeuren.
Ik zie alleen dat pinkpop uitverkocht zal raken, en de gemiddelde leeftijd zal zijn 15-16 jaar.

Die reacties op Facebook liegen er ook niet om, maar dat was te verwachten natuurlijk. Ik begrijp niet dat ook maar iemand kan denken dat dit een sterke boeking is, buiten het feit dat je wat tienermeisjes lokt naar het festival, ga je bij het doorsnee Pinkpop publiek gewoon een enorm negatief gevoel creëren.

Die reacties op Facebook liegen er ook niet om, maar dat was te verwachten natuurlijk. Ik begrijp niet dat ook maar iemand kan denken dat dit een sterke boeking is, buiten het feit dat je wat tienermeisjes lokt naar het festival, ga je bij het doorsnee Pinkpop publiek gewoon een enorm negatief gevoel creëren.

Daarbij is het vaak zo dat de betere namen op Pinkpop ook kort over de grens actief zijn, dus ik denk (en hoop eigenlijk, dat ze het maar voelen ook) dat deze gruwel ook nare gevolgen voor de komende jaren zal hebben.

Hahaha. Dit is toch wel mooi eigenlijk.
We wisten het allemaal, maar we wouden het gewoon niet weten :-)

Ik sla PP in ieder geval over dit jaar, volgend jaar weer beter :-)

Waarschijnlijk gaan ze gewoon, net als in het jaar van de Stones, relatief veel dagtickets verkopen. En dan verkoop je die zaterdag met Bieber, en maandag met 2 headliners natuurlijk lachend uit. Het is jammer voor de weekendgangers, maar financieel kan dit natuurlijk prima uit.

Jan Smeets noemt Foo Fighters, Pearl Jam en Radiohead als mogelijke headliners van Pinkpop 2017

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" style="display:none;" src="http://festileaks.com/2016/03/jan-smeets-noemt-mogelijke-headliners-pinkpop-2017/embed/#?secret=9Rivhrh5Ei" data-secret="9Rivhrh5Ei" width="600" height="338" title="WordPress bericht ingevoegd" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

No comment

Hahahahaha. Sorry, het hing natuurlijk al in de lucht, maar wat een aanfluiting zeg. Op zaterdag komt ie? Dan zal er ook weinig drank/voedsel worden verkocht, het Bieber-publiek heeft echt niet veel te besteden. Geen slimme zet als je het mij vraagt. Het dagprogramma moet nu inderdaad wel héél sterk zijn willen ze nog iets redden, maar ik kan het me bijna niet voorstellen helaas.

Die comments op Facebook. Gewoon nul positieve reacties.

Op twitter dan weer juist veel positieve. Heel veel afkortingen die ik als ouwe lul niet begrijp

@pinkpopfest @Ticketmaster_NL @justinbieber MY HEART FHAIXUWHD OMG HELP ME

@pinkpopfest @justinbieber OMG STAAT DIT VAST?! KOMT HIJ ECHT ZEKER WETEN?!!!!!

@pinkpopfest @justinbieber OH MY GOOOOOOOOOD.......... @shawnftwaetford OMG OMG OMG OMG OMG OMG

@pinkpopfest @justinbieber OFKDJJAJAA

Hebben toch heel wat meisjes vandaag hun eerste orgasme.

mattman wrote:
Die comments op Facebook. Gewoon nul positieve reacties.

Op twitter dan weer juist veel positieve. Heel veel afkortingen die ik als ouwe lul niet begrijp

@pinkpopfest @Ticketmaster_NL @justinbieber MY HEART FHAIXUWHD OMG HELP ME

@pinkpopfest @justinbieber OMG STAAT DIT VAST?! KOMT HIJ ECHT ZEKER WETEN?!!!!!

@pinkpopfest @justinbieber OH MY GOOOOOOOOOD………. @shawnftwaetford OMG OMG OMG OMG OMG OMG

@pinkpopfest @justinbieber OFKDJJAJAA

Hebben toch heel wat meisjes vandaag hun eerste orgasme.

Dat zag ik dus ook al.. Gelukkig zijn het wel bijna allemaal accounts met JB als profielfoto. Twitter wordt nogsteeds actief gebruikt door het leger Bebliebers

Users who are viewing this thread