Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Vorig jaar begon drie weken van tevoren de actie om kaarten voor de perspresentatie te winnen. Verwacht morgen dan ook weer nieuws..
Vorig jaar was PP een week later dan dit jaar, zaterdag 20 februari had ik toen tickets gekocht omdat ik in de week er voor wist wat er (zowat) allemaal zou komen.
Dus ja, deze week hoop ik op wat namen.

Zoals in een post eerder van mij zit ik me af te vragen of Maroon 5 een kans maakt dit jaar om op PP te staan.
Aan de agenda te zien zie je dat er een groot gat zit waar PP (elk ander Europees festival uiteraard ook) makkelijk zou passen.

Dus iemand een idee/mening daarover?
P.S. niet over de band zelf, zoveel mensen, zoveel meningen. ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
oke....

India is zojuist officieel gegaan!

https://twitter.com/justinbieber/status/831761402016706565
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Vanmorgen zei Domien op de radio ook dat hij toch wel er stellig in gelooft dat Bieber op pinkpop zou staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
oke….

India is zojuist officieel gegaan!

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" style="position: static; visibility: visible; display: block; width: 550px; height: 336.390625px; padding: 0px; border: none; max-width: 100%; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="831761402016706565" title="Twitter-tweet"></iframe>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Wat betekent dit voor Pinkpop? Ik proef iets onheilspellends in je bericht :(.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Dit is op 10 mei, bijna een maand voor Pinkpop. Zegt dus helemaal niks over Pinkpop. Zowel niks goeds als niks slechts. Net hoe je het wilt zien.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Richard Ashcroft heeft inmiddels Pinkpop alweer van zijn tour data's gehaald..
Maar dit ga je niet voor de lol erop zetten, lijkt mij sterk.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Zaterdag gaat Bospop in de verkoop. Het lijkt mij dat we deze week nieuwe namen kunnen verwachten en kandidaten voor Pinkpop kunnen uitsluiten.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Heeft iemand dat twitterbericht nog paraat waarin werd gesproken over het cancelen van oa Pinkpop van Bieber? Met het bekendmaken van India kunnen we dat bericht verifieren...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Heeft iemand dat twitterbericht nog paraat waarin werd gesproken over het cancelen van oa Pinkpop? Met het bekendmaken van India kunnen we dat bericht verifieren…
ja die heb ik.... link
maar 'cancel' kan wel de prullenbak in 'vandaag' ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bevestigd: Justin Bieber op Pinkpop 2017

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/02/bevestigd-justin-bieber-op-pinkpop-2017/embed/#?secret=SvKO2Gx1yy" data-secret="SvKO2Gx1yy" width="600" height="466" title="“Bevestigd: Justin Bieber op Pinkpop 2017” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Helaas dus toch. Zeg Dennis en nu eerlijk. Jij wist dit al hè....?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Is it too late now to say sorry for y'all that wanna go.
Goed of niet goed, je mag er zelf wat van vinden.. Maar ik vind, dit zo slecht
een playbackend jochie, gaat het podium beklimmen waar de grooste bands hebben gestaan.
Zelf sorry voor jullie allen, hoop ik dat dit extreem hard faalt
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Oke, dan ga ik toch heel zwaar overleggen of het voor mij 11 keer pinkpop op rij gaat worden. Ik vind dit zo'n enorm verschrikkelijk slechte boeking. Niet eens echt door het tienermeisjesidool gedoe, maar daarbij dat hij live echt een slechte reputatie heeft. Hiermee verloeder je als festival je hele identiteit. Succes met het goedpraten hiervan, Dennis. Veel verder dan, hij staat bovenaan de hitlijsten, kom ik niet.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Bevestigd: Justin Bieber op Pinkpop 2017

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2017/02/bevestigd-justin-bieber-op-pinkpop-2017/embed/#?secret=SvKO2Gx1yy" data-secret="SvKO2Gx1yy" width="600" height="464" title="“Bevestigd: Justin Bieber op Pinkpop 2017” — Festileaks.com" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

(Hij zal wel komen, daar ben ik van overtuigd. Maar op basis van wat baseert Festileaks dat ie bevestigd is? Ik zie in het artikel geen link naar een tweet, touragenda of persbericht. Komt op die manier een beetje over als views willen scoren op basis van "zo goed als zeker".) <-- Oud reactie.

Update: ik zie nu het "whatsappje" op de Facebook pagina van Pinkpop. Wat een ellende. #jesuispinkpop
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Eigenlijk wisten wij dit allemaal al.
Er bleef geen andere naam over...

We hebben allemaal in een ontkenningsfase gezeten en ik denk dat ik dat voorlopig even vol ga houden.
(ga wel alvast mijn hotel annuleren)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken