Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe wrote:
A day to remember, passenger en kodaline mogen door

En dan noem je precies drie namen die echt 0 toevoegen aan de Line Up..
Royal Blood zal wel n mooie naam zijn opzich (Royal Blood – SOAD – Kings Of Leon?)
Axwell ^ Ingrosso zie ik niet zo snel verschijnen, waren vorig jaar ook mogelijk maar kwamen niet.
Passenger zou kunnen, totaal overbodig, evenals Kodaline. Wolfmother zie ik ook wel komen, mainstage. (Wolfmother – Imagine Dragons – Green Day?)

Ik verwacht Wolfmother niet op PP. Staan namelijk op Zwarte Cross en dacht als headliner.

Kan kloppen, zei alleen dat ik t wel n mooie naam zou vinden, maar helaas dus. Zelfde geld voor Wolfmother

Boeiend, ik vind het prettige muziek...lekker om bij te chillen. Ik vind bijvoorbeeld Arcade Fire niks toevoegen aan welke line-up dan ook. Gelukkig dat die er niet staan.

Boeiend, ik vind het prettige muziek…lekker om bij te chillen. Ik vind bijvoorbeeld Arcade Fire niks toevoegen aan welke line-up dan ook. Gelukkig dat die er niet staan.

Ik denk ook dat A Day To Remember, Passenger en Kodaline niet eens zo onrealistische namen zijn voor Pinkpop.

Dat er mensen zijn die dat een '0' toevoeging vinden of whatever, dat is een persoonlijke standpunt.

Ik denk ook dat A Day To Remember, Passenger en Kodaline niet eens zo onrealistische namen zijn voor Pinkpop.

Dat er mensen zijn die dat een ‘0’ toevoeging vinden of whatever, dat is een persoonlijke standpunt.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bieber :-o

Mocht men Bieber geboekt hebben kan enkel en alleen dit de reden zijn: Vorige show in Nederland, 33.000 kaarten in 6 min uitverkocht. Ging hier ook nog om een extra concert dus zeg maar 66.000 kaarten op minder dan een kwartier.
http://www.nu.nl/muziek/4184414/extra-concert-justin-bieber-in-gelredome-uitverkocht.html

Maar als je de volgende artikelen leest over dezelfde concerten in oktober vorig jaar dan wordt je er toch niet vrolijk van:

http://www.volkskrant.nl/recensies/teleurstellend-bieber-zingt-maar-de-helft-zelf-in-gelredome~a4392175/

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2118385/RECENSIE-Schorre-keeltjes-bij-mini-playbackshow-van-Justin-Bieber-in-GelreDome-Arnhem

Boeiend, ik vind het prettige muziek…lekker om bij te chillen.

Luister mensen, ik hou van muziek.
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie muziek.
Met gevoel gespeeld, door musici die hun instrument meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.
Muziek troost mij, als ik het moeilijk heb, en ik had het moeilijk die dag.
Ik loop door de stad, ik zie een poster hangen: Kodaline
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: band, muziek. Daar was ik aan toe.
Ik was toe om getroost te worden door mooie muziek.
Ik ga daar heen, ik betaal verdomme nog geld voor een kaartje!
Ik zit daar in die zaal, dat tuig begint te spelen: kut muziek

;-)

bcmrmaybe wrote:

Met gevoel gespeeld, door musici die hun instrument meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen.
Daar hou ik van.

1f609.svg
Garden Of Love bekend van Down With Johnny Rocks stond btw in 2011 op Pinkpop. FYI

Och, ben ook zeker niet de grootste fan. Maar dit liedje in combinatie met deze clip deed mij altijd wel wat.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=mtf7hC17IBM[/video]

Nouja, alles afschuiven op persoonlijke smaak is ook te makkelijk he Dennis..

Namen als Kodaline (2013+14) en Passenger (2013) zijn al eerder op pinkpop geweest, wel zoals ik aangeef al n tijd geleden, maar daarnaast zijn ze ook verschillende malen in NL geweest daarna. Daarom vind ik dat dit soort namen die waarschijnlijk een te hoge spot innemen, niks toevoegen. Dat kun je allemaal op "smaak" of "persoonlijke voorkeur" afschuiven, en het kan zeker zo zijn dat deze namen voor sommige mensen prima zijn, maar ze voegen aan t overall programma weinig toe,

Namen als Kodaline (2013+14) en Passenger (2013) zijn al eerder op pinkpop geweest, wel zoals ik aangeef al n tijd geleden, maar daarnaast zijn ze ook verschillende malen in NL geweest daarna. Daarom vind ik dat dit soort namen die waarschijnlijk een te hoge spot innemen, niks toevoegen. Dat kun je allemaal op “smaak” of “persoonlijke voorkeur” afschuiven, en het kan zeker zo zijn dat deze namen voor sommige mensen prima zijn, maar ze voegen aan t overall programma weinig toe,

Valt me mee dat Black-Lies nog niet komt trollen :-)

Ik had ook zo een ervaring als Mattman maar dan op Pinkpop 2014....Artic Monkeys....na 2 nummers leek mij het leuker om 312 afleveringen van Geordie Shore te gaan kijken terwijl ik met een priem mijn trommelvliezen kapot zou steken.

Gooi er eens een paar namen in die en volk trekken en "interessant" zijn. Zoals de kaarten nu geschud zijn denk ik dat het voor Pinkpop dit jaar lastig gaat worden.

Er word daadwerkelijk op elke artiest die hier voorbij komt gezeikt. Een festival kan niet alleen maar namen leveren die aan de verwachtingen van iedereen voldoet.

Je moet gewoon blij zijn als er een aantal leuke namen naar jou smaak bij zitten. Ik laat mijn weekend met green day en kings of leon niet verpesten omdat justin bieber komt.

Er word daadwerkelijk op elke artiest die hier voorbij komt gezeikt. Een festival kan niet alleen maar namen leveren die aan de verwachtingen van iedereen voldoet.

Je moet gewoon blij zijn als er een aantal leuke namen naar jou smaak bij zitten. Ik laat mijn weekend met green day en kings of leon niet verpesten omdat justin bieber komt.

Precies dit...Een forum is om te discussiëren enzo maar de laatste tijd word er teveel onzin gelult over iemands persoonlijke muzieksmaak..Juist de reden dat ik minder op dit forum kijk.

Misschien is het wel eens tijd om het speculeren te stoppen en hoog tijd dat Pinkpop de stilte doorbreekt.
Dan hebben we iets concreets om over te praten.

Morgen is het precies 3 weken voor de persconferentie, lijkt me daar een prima moment voor.
Maar zal wel weer niet...

Misschien is het wel eens tijd om het speculeren te stoppen en hoog tijd dat Pinkpop de stilte doorbreekt.

Morgen is het precies 3 weken voor de persconferentie, lijkt me daar een prima moment voor.
Maar zal wel weer niet…

Vorig jaar begon drie weken van tevoren de actie om kaarten voor de perspresentatie te winnen. Verwacht morgen dan ook weer nieuws..

bcmrmaybe wrote:

Daar hou ik van.

1f609.svg

Vergelijk je Kodaline nou met de Jostiband..? Haha ;)

Lowlands heeft dit jaar gewoon mooiere headliners dan Pinkpop. Dat is denk ik nog niet heel vaak gebeurt. En boeken daarnaast dit jaar in de breedte ook heel interessant.

Maar zal wel weer niet…

Plato : “ Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something. ”

:wink:

Lowlands heeft dit jaar gewoon mooiere headliners dan Pinkpop. Dat is denk ik nog niet heel vaak gebeurt. En boeken daarnaast dit jaar in de breedte ook heel interessant.

Afwachten wat Pinkpop in de breedte brengt natuurlijk, stel ze plempen er wat exlcusieve namen tegen aan (Lionel Richie) kan t affiche nog altijd dik in orde komen, ook met headliners die op hun retour zijn, of Justin Bieber die heel negatie ontvangen word (hier).

Users who are viewing this thread