Rolo wrote:
@dennisvdbr ben je ook benaderd door Editie NL? Die maken een item vandaag over de komst van Bieber naar Pinkpop.
ik zelf niet
haha, we spoilen niks. Maar dit is wel de eerste keer dat ik Editie NL ga kijken
Bedroevend. Dat is het enige woord wat ik kan bedenken. Niet in de laatste plaats door de rampzalige schrijf- en taalfouten van vele forumleden hier. ‘Het programma word bekendgemaakt’, ‘… wat is jou mening’, ‘… hier word iets anders bedoeld’, en nog een stuk of 1000 van dit soort acties. En dát soort mensen geven af op gillende tienermeisjes, terwijl het schrijfniveau niet hoger is dan een gemiddelde basisschoolleerling. Daarnaast: een moderator die (naast zijn sterke, goede, oplettende info, waarover geen kwaad woord) zijn eigen mening over JB niet onder stoelen of banken steekt door met kinderachtige plaatjes aan te komen zetten.
Even hierover. Dennis en ik zijn net zoals jullie op de één of andere manier op dit forum terecht gekomen om lekker onze mening en onze gedachten over de festival- en muziekwereld te geven. Dus dat blijft er altijd in. Onze nieuwsitems zijn inderdaad wel altijd vanuit een objectief oogpunt geschreven dus als je daar ooit iets vindt, tik snel op onze vingertjes.
Daarnaast ben ik het wel op heel veel punten met je eens. Maar de mensen die het wel heel erg tof vinden dat JB naar Pinkpop komt, zijn minder snel te vinden op een forum zoals dit. Misschien hebben ze daar geen behoefte aan of misschien omdat ze een beetje afgeschrikt zijn (wat ik nu wel een beetje begrijp haha). Maar wees dat vooral niet. Het forum is er voor iedereen. Misschien wel een keer een goed ideetje om iemand die wel verstand heeft en fan is van de show en muziek van JB om je hart hier te luchten en te vertellen wat wij kunnen verwachten in juni.