Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Dit vind ik wel erg sterk van pinkpop, gewoon een Internationale headliner als sub. Mogen ze trots op zijn dat ze dit zo geregeld hebben

Laten we nu idd hopen dat er een strakke klapper achteraan komt.
Ben benieuwd, denk dat ze de 5e spelen de afsluitdag, dus een 'grote' band er na??

Eerste 2 namen bevallen me wel, Green Day niet zo heel verwacht maar SOAD vind ik wel echt gaaf hoor!

edit, en het goede nieuws (volgens mijn mening) Arcade Fire krijgt het terechte podium op BKS. Zijn 'wij' die mooi kwijt...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Maar wat maakt SOAD nou een goede boeking? Volgens mij hebben ze al ruim tien jaar niets relevants gedaan. Het feit dat ze als sub spelen brengt ook met zich dat dit een erg dure sub is..
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Zoals eerder al aangegeven, SOAD in combi met bv Linkin Park is gewoon mooi op het affiche, lekker dit dus!

Gezien het nieuws elders in het land dus waarschijnlijk geen Arcade Fire op Pinkpop, was misschien wel leuk geweest.

(Excuus voor off topic) Mij horen jullie niet meer, de Limburgers hier zullen over het algemeen wel vrij rustig zijn vandaag want we mogen weer: 11e vd 11e, ALAAF!
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Had ik niet zien aankomen. Maar zij spelen al op de eerste, tweede en vierde juni in Europa, dus de derde, zal het niet worden, want dan zouden ze vier dagen achterelkaar spelen. Lijkt me iets te veel voor hun. Dan blijft de vijfde juni over, de Pinkpopmaandag. Dus een combinatie met LP zou ik een ramp vinden als afsluiter, dus mijn visie is dat zij sub zijn voor Guns
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Maar wat maakt SOAD nou een goede boeking? Volgens mij hebben ze al ruim tien jaar niets relevants gedaan. Het feit dat ze als sub spelen brengt ook met zich dat dit een erg dure sub is..

Komt een nieuw album, zal er voor de tour wel zijn.

Ik denk dat ze op basis van staat van dienst er bij nu zo hoog ingezet worden, vind het wel opvallend.
Op andere festivals als headliner en in NL en BE als sub-constructie, vind ik goed gedaan hoor.
Op basis van wat jij zegt, denk ik ook wel dat velen dat ook vinden, er komt dus een 'naamsbekendheid' voor de massa achter lijkt mij.

Dat gaat wel lekker raggen worden met SOAD, ga ze snel op mijn auto playlist bij plaatsten!!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
SOAD? Dan wordt PP misschien toch een optie. Al is het voor een dag.
Toch maar weer eens meekijken in het PP topic.
Hiermee zijn voor mij de Prophets Of Rage ook een zekerheidje.

Wat een misser van FortaRock. Zeggen dat de band te groot is en op PP niet eens afsluiter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
SOAD? Dan wordt PP misschien toch een optie. Al is het voor een dag.
Toch maar weer eens meekijken in het PP topic.
Hiermee zijn voor mij de Prophets Of Rage ook een zekerheidje.

Wat een misser van FortaRock. Zeggen dat de band te groot is en op PP niet eens afsluiter.
ja idd, was voor FortaRock een prima headliner geweest. Staan zowat op elk festival als headliner, enkel RW en PP dus niet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.964
2.037
Oasiss wrote:
Maar wat maakt SOAD nou een goede boeking? Volgens mij hebben ze al ruim tien jaar niets relevants gedaan. Het feit dat ze als sub spelen brengt ook met zich dat dit een erg dure sub is..


Komt een nieuw album, zal er voor de tour wel zijn.

Ik denk dat ze op basis van staat van dienst er bij nu zo hoog ingezet worden, vind het wel opvallend.
Op andere festivals als headliner en in NL en BE als sub-constructie, vind ik goed gedaan hoor.
Op basis van wat jij zegt, denk ik ook wel dat velen dat ook vinden, er komt dus een ‘naamsbekendheid’ voor de massa achter lijkt mij.

Dat gaat wel lekker raggen worden met SOAD, ga ze snel op mijn auto playlist bij plaatsten!!

Ik ben er niet kapot van maar met LP als headliner daarachter zullen er heel veel mensen blij zijn... Zoals gezegd niet mijn ding dus ik ben erg benieuwd wat het dagprogramma voor die dag mij gaat brengen :wink: Omdat we eigenlijk LP nu wel als tweede headliner kunnen invullen ben ik toch erg benieuwd wat de laatste zal zijn. Ik hou het maar op Kings of Leon maar wat hoop ik vurig op een GnR...
 

Merik Westerveld

Nieuw lid
11 nov 2016
4
0
maar weer eens meekijken in het PP topic.
Hiermee zijn voor mij de Prophets Of Rage ook een zekerheidje.

Wat een misser van FortaRock. Zeggen dat de band te groot is en op PP niet eens afsluiter.

Volgens de officiele facebook van System of a down zijn ze wel headliners: "We’re excited to be headlining Pinkpop in Holland on June 5th. Info and tickets at systemofadown.com.". Zelfs afsluiter van Pinkpop op de maandag.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DennisvdBr wrote:
maar weer eens meekijken in het PP topic.
Hiermee zijn voor mij de Prophets Of Rage ook een zekerheidje.

Wat een misser van FortaRock. Zeggen dat de band te groot is en op PP niet eens afsluiter.

Volgens de officiele facebook van System of a down zijn ze wel headliners: “We’re excited to be headlining Pinkpop in Holland on June 5th. Info and tickets at systemofadown.com.”. Zelfs afsluiter van Pinkpop op de maandag.

Opmerkelijk.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb dat telefoontje niet gehoord, dus ik weet niet wat daar precies gezegd is. Ik vind het ook een naam headlinerwaardig, maar goed... Wordt vast vervolgd dit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
"We waren in een vergevorderd stadium met John Lennon, maar toen die hartstikke dood bleek te zijn, hebben we System of a Down doorgeschoven naar de headlinerplek".
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik ga er van uit Dat SOAD gewoon sub is...anders was dat gelijk wel de aankondiging geweest dat ze headlinen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Merik Westerveld wrote:
DennisvdBr wrote:
maar weer eens meekijken in het PP topic.
Hiermee zijn voor mij de Prophets Of Rage ook een zekerheidje.

Wat een misser van FortaRock. Zeggen dat de band te groot is en op PP niet eens afsluiter.


Volgens de officiele facebook van System of a down zijn ze wel headliners: “We’re excited to be headlining Pinkpop in Holland on June 5th. Info and tickets at systemofadown.com.”. Zelfs afsluiter van Pinkpop op de maandag.


Opmerkelijk.
Dan sluiten ze 3FM-stage af. Lijkt me de verwarring te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken