Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Snow Patrol Nog steeds geen tour of nieuw album nieuws van Snow Patrol. Zouden wel bezig zijn met nieuw album, melding vorig jaar van Gary op Twitter was dat ze sowieso zouden touren in 2017 maar goed dat is dus afwachten
Coldplay Is qua tour nog te doen. Nog geen datum in Nederland en ter hoogte van Pinkpop nog een gaatje
Ik ben nieuw op dit forum, dat heet: als 'schrijvend' lid. Misschien niet on topic en misschien iets dat velen als azijnpisserij zouden bestempelen: ik vind het ongelooflijk hoeveel dt-fouten worden gemaakt, met name door een van de moderators. Doet afbreuk aan het niveau van het forum, vind ik. Nu is het geen literair clubje en gaat het over popmuziek (en hier dus over Pinkpop), maar come on. Het mag echt professioneler.
On topic: uit betrouwbare bron vernomen dat Guus Meeuwis dit jaar op Pinkpop staat. Geen online bron, wel een 1-op-1-bron van iemand die het kan weten.
Peter van Woerkom wrote:
uit betrouwbare bron vernomen dat Guus Meeuwis dit jaar op Pinkpop staat. Geen online bron, wel een 1-op-1-bron van iemand die het kan weten.
Ik begrijp dat het lijkt alsof 'die azijnpisser zichzelf nu genadeloos onderuit haalt', maar niets is minder waar. Guus Meeuwis staat (echt) op Pinkpop.
Nee, die niet. Meer kan ik er helaas niet over zeggen. Neem het nu maar van me aan. "Waarom zouden we ook maar iets van jou aannemen, onbekend forumlid?" Dat mogen jullie zelf weten, natuurlijk. Guusje komt!
Nee, die niet. Meer kan ik er helaas niet over zeggen. Neem het nu maar van me aan. “Waarom zouden we ook maar iets van jou aannemen, onbekend forumlid?” Dat mogen jullie zelf weten, natuurlijk. Guusje komt!
Gezien de artiest wil ik je best nog wel geloven. Kwam je nu aanzetten met grote internationale artiest werd je geloofwaardigheid al stukken minder. :wink: maar ik kan me best voorstellen dat iemand naar jou de komst van Guus lekt..... Gaan we lekker kedeng kedeng doen over de weide.............
Ik ben nieuw op dit forum, dat heet: als ‘schrijvend’ lid. Misschien niet on topic en misschien iets dat velen als azijnpisserij zouden bestempelen: ik vind het ongelooflijk hoeveel dt-fouten worden gemaakt, met name door een van de moderators. Doet afbreuk aan het niveau van het forum, vind ik. Nu is het geen literair clubje en gaat het over popmuziek (en hier dus over Pinkpop), maar come on. Het mag echt professioneler.
Goede morgen Peter van Woerkom, welkom op het Festileaks-forum.
Om te beginnen.
Ik ben niet moderator voor tot er goed hollands gesjreve is geworden.
Dat doe ik puur vrijwillig en uit eigen interesse in muziek, festivals en vooral Pinkpop.
Ik ben geen 'professioneel' schrijver en ben dyslectisch ook nog, ben daarom ook geen lid van het redactieteam en rubriekenteam van Festileaks.
Om mijn inzet en houding in het forum ben ik ooit Moderator geworden, enkel omdat het gevraagd is en volgend uit dat ik af toe eens een keertje een klein berichtje op het forum zette vanaf dat het ooit eens ontstaan is.
De posts die ik plaats zijn soms vluchtig geschreven en vaak ad hoc reacties.
Maar, als jij je er aan stoort (of dan ook), oprecht sorry voor mijn schrijfvouten.
On topic: uit betrouwbare bron vernomen dat Guus Meeuwis dit jaar op Pinkpop staat. Geen online bron, wel een 1-op-1-bron van iemand die het kan weten.
Guus zie ik wel verschijnen, beetje in de CL rol van vorig jaar. Och het is leuk om lekker in het begin mee te lallen. Ik kan me beste wel ergere artiesten voorstellen om de dag mee te beginnen.
Guus zie ik wel verschijnen, beetje in de CL rol van vorig jaar. Och het is leuk om lekker in het begin mee te lallen. Ik kan me beste wel ergere artiesten voorstellen om de dag mee te beginnen.
Kom op hee mensen, dat is toch een aanfluiting; Guus Meeuwis op je festival
Daarmee verklaar jezelf bijna failliet.
En dat terwijl er zoveel goede Nederlandse bands zijn, met de nadruk op goede.
Rick wrote:
Volgens mij zijn Marco Borsato en Guus Meeuwis zeker waard in de gaten te houden om op Pinkpop te kunnen komen.
Van Marco Borsato heb ik eerder aangegeven dat dat best een zou kunnen gaan gebeuren, doet ook enkele festivals aankomende zomer weer en plek voor Pinkpop in de agenda.
Guus ook plek in zijn agenda. Daarbij staat me iets bij dat beide heren een paar jaar terug backstage te gast zijn geweest, tja je weet niet wat daar al ooit eens besproken is hé.
Daarbij heeft Guus al openlijk aangegeven nog op Pinkpop te willen staan.
Enkel Radiohead was mogelijk, maar daarvoor was hun bod te laag. Al de rest zit zelfs niet in de buurt tijdens Pinpop of verkiest liever stadiums boven festivalconcerten.