Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Volgende week vrijdag ga ik maar eens naar St Tropez kijken. Verwacht ze misschien ook wel op Pinkpop, als ik eerlijk ben.

Voorprogramma zal gedaan worden door Nu of Nooit winnaar en Pinkpop-opener The Ten Bells.
Kan ik ook daar eens even 'kritisch' op gaan letten alvast...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.196
6.674
PJ wrote:
Morgen 14:00 uur Bonnaroo met hun complete line up. Stiekem toch wel benieuwd wat zij nog meer hebben in het weekend na PP. Hopelijk komt PP ook snel met wat nieuws……..


Lijkt al een lekje van te zijn…. Zie Overige Festivals topic
Echt zwakke line-up vind ik.. U2 heeft duidelijk wat gekost als je de onderkant zo bekijkt..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
DennisvdBr wrote:
PJ wrote:
Morgen 14:00 uur Bonnaroo met hun complete line up. Stiekem toch wel benieuwd wat zij nog meer hebben in het weekend na PP. Hopelijk komt PP ook snel met wat nieuws……..


Lijkt al een lekje van te zijn…. Zie Overige Festivals topic


Echt zwakke line-up vind ik.. U2 heeft duidelijk wat gekost als je de onderkant zo bekijkt..

Ik vind het niet verkeerd zeker de headliners mogen er zijn. Zou dat echt zo van invloed zijn denk je als je een klapper als U2 kunt binnen halen snap ik zo'n organisatie ook wel.
Ik durf het bijna niet zeggen maar ik las dat James Blunt met een nieuw album komt in 2017. In het kader van pop zou PP dat doen? Ik denk overigens dat hij eerder losse concerten zal geven in bv HMH of mogelijk Ziggo.
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Had alleen U2, Royal Blood en Kaleo wel graag gezien. Kaleo ook ingevuld als gouden tip, maar helaas.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Gisteravond op Facebook bij Pearl Jam alweer iets van hun optreden op Pinkpop. Volgens mij nu al 3e keer of zo. Begin toch langzaam te geloven dat dit hints zijn.
Voor mijn gevoel staan ze toch langzaam bovenaan mijn geruchtenlijstje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gisteravond op Facebook bij Pearl Jam alweer iets van hun optreden op Pinkpop. Volgens mij nu al 3e keer of zo. Begin toch langzaam te geloven dat dit hints zijn.
Voor mijn gevoel staan ze toch langzaam bovenaan mijn geruchtenlijstje.

Zou echt geweldig zijn!!!

tja idd... Als dit echt teasers zijn dan is het geweldig uiteraard.
Maar ik ben zo bang dat ze dit zomaar 'voor de leuk' doen :(
het is wel één van de meest legendarische optredens van de band ever, dus misschien daarom door ze gedeelt laatste tijd zo ontzettend vaak bovenop de geruchten die gingen dat ze in 2016 2017 zouden komen.....
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.670
829
Rolo wrote:
Gisteravond op Facebook bij Pearl Jam alweer iets van hun optreden op Pinkpop. Volgens mij nu al 3e keer of zo. Begin toch langzaam te geloven dat dit hints zijn.
Voor mijn gevoel staan ze toch langzaam bovenaan mijn geruchtenlijstje.


T. Roses wrote:
Zou echt geweldig zijn!!!


tja idd… Als dit echt teasers zijn dan is het geweldig uiteraard.
Maar ik ben zo bang dat ze dit zomaar ‘voor de leuk’ doen
1f641.svg

het is wel één van de meest legendarische optredens van de band ever, dus misschien daarom door ze gedeelt laatste tijd zo ontzettend vaak bovenop de geruchten die gingen dat ze in <span style="text-decoration:line-through;">2016</span> 2017 zouden komen…..

Welke geruchten?
Het is eigenlijk juist vrij stil rond de band, geen enkel gerucht meer op het moment
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Welke geruchten?
Het is eigenlijk juist vrij stil rond de band, geen enkel gerucht meer op het moment
há.... vanaf ca 6 december 2016 gaan er enkele geruchtjes.
Weet ook niet zo wat ik er mee moet, kan europese zaalshows zijn in najaar 2017. Kan ook stadions VS zijn in najaar 2017 en in zomer in Europa.
Noem het losse schroeven... Niets zeggend... Roddeltjes... Niets bijzonders...
Maar er is iets in de koker??
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Inderdaad al 2 keer op relatief korte tijd dat Pearl Jam iets van Pinkpop post, maar kan evengoed toeval zijn. In het bericht van 4 januari werd Pinkpop wel getagd ... Ik hoop voor alle PP bezoekers dat Pearl Jam die laatste headliner wordt en niet Bieber :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
btw Golden Earring is er uit voor Pinkpop

21Okt2017 Kerkrade: Rodahal , Electric

in tourschema ogpenomen...

Edit:
Event info
Promoter details
BURO PINKPOP
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Rick wrote:
Welke geruchten?
Het is eigenlijk juist vrij stil rond de band, geen enkel gerucht meer op het moment


há…. vanaf ca 6 december 2016 gaan er enkele geruchtjes.
Weet ook niet zo wat ik er mee moet, kan europese zaalshows zijn in najaar 2017. Kan ook stadions VS zijn in najaar 2017 en in zomer in Europa.
Noem het losse schroeven… Niets zeggend… Roddeltjes… Niets bijzonders…
Maar er is iets in de koker??
Op een Amerikaans forum wordt eind december wel over een Europese zomertournee gesproken, met zelfs een mogelijke datum in juli voor Italië. Later zijn er nog andere geruchten gekomen maar die zijn weer ontkracht.
Ik heb weer hoop in ieder geval.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.

Laatste geruchten op het forum is dat men in het najaar van 2017 op tournee gaat. Zat ook een link bij waarin dit werd bevestigd door iemand die vaak voor Pearl Jam werkt als geluidstechnicus. Geruchten voor Europa houden wel aan maar ik vermoed zelf dat het niets wordt of men moet heel snel met officieel nieuws gaan komen......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
neracroft wrote:
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.


Laatste geruchten op het forum is dat men in het najaar van 2017 op tournee gaat. Zat ook een link bij waarin dit werd bevestigd door iemand die vaak voor Pearl Jam werkt als geluidstechnicus. Geruchten voor Europa houden wel aan maar ik vermoed zelf dat het niets wordt of men moet heel snel met officieel nieuws gaan komen……

ook in ons PJ-topic ;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.

Ik kan me niet voorstellen dat Pearl Jam naar Europa komt voor 1 optreden.

Zou toch prachtig zijn als Pinkpop erin slaagt Pearl Jam alsnog binnen te hengelen voor deze editie. Of ze verder nog op andere Europese festivals staan, zal de Pearl Jamfan en de Pinkpopfan verder niet boeien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
ParkCity Live Heerlen heeft inmiddels: Golden Earring, Broederliefde, Douwe Bob, Flogging Molly en La Pegatina.

In de theorie dat Buitenlandse acts (99%) uitgesloten zijn kunnen we Flogging Molly en La Pegatina wel doorstrepen.
Nederlandse acts kunnen wel op Pinkpop ook staan. Echter ivm de recent gig in Rodahal is Golden Earring afgestreept. Douwe Bob stond afgelopen editie op Pinkpop dus ook af te strepen.
Broederliefde kan in principe, dan kunnen ze de verplichte inkorting van de set komen goedmaken op een groter podium, imo...

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
neracroft wrote:
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.


Ik kan me niet voorstellen dat Pearl Jam naar Europa komt voor 1 optreden.

Zou toch prachtig zijn als Pinkpop erin slaagt Pearl Jam alsnog binnen te hengelen voor deze editie. Of ze verder nog op andere Europese festivals staan, zal de Pearl Jamfan en de Pinkpopfan verder niet boeien.
Kan me ook niet voorstellen dat ze enkel voor Pinkpop komen...
Persoonlijk, ik hoop het wel. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze ZiggoDome komen doen in het najaar pas of in 2018 pas.
Dus, don't get your hopes up too much
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
De enige manier waarop Pinkpop (een klein beetje) respect van mijn zou kunnen terug winnen is door Pearl Jam dit jaar EU exclusive vast te krijgen.

Nou, dan verdienen ze wel iets meer dan een klein beetje respect. Zou een enorme stunt zijn.
Maar misschien kan Justin alive playbacken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken