Maarten wrote:
PJ wrote:
Nee zeker niet maar er wordt gesuggereerd dat de bands die tot nu toe geboekt zijn grote populaire artiesten zijn die voor een uitverkocht festival kunnen zorgen ongeacht wie/wat daar nog bij komt. Tenminste dat lees ik in de post van Maarten. Dat is volgens mij gewoon niet zo. SOAD is een leuke goede boeking maar nou niet eentje waar men voor in de rij gaat liggen. Green Day zal veel volk op af komen maar ze staan ook al in de Ziggo Dome. Zal wel uitverkocht zijn alleen weet ik niet hoe snel dat is gegaan. KOL heeft nu niet een topper van een nieuwe plaat afgeleverd. De recensies zijn niet allemaal even lovend
Toch staan ze op heel veel festivals dus dat zal wel verkopen. Martin Garrex gaat zijn set bij daglicht spelen heb ik hier gelezen Hij staat die dag ook nog ergens anders geloof ik.
Maar als dit de grote klappers zijn van PP gaan ze toch gewoon niet uitverkopen of ben ik nou gek? Als iemand mij kan overtuigen dat de namen die nu geboekt zijn voor een stormloop aan kaarten gaan zorgen lees ik het graag….
Het gaat mij er helemaal niet om of pinkpop nou uitverkoopt of niet. Ik probeer te zeggen dat je niet kan oordelen over een line-up die incompleet is en bestaat uit 5 namen.
Duidelijk, dan heb ik je daar even verkeerd begrepen. Al denk ik nog steeds dat PP een zwaar jaar gaat krijgen. En dan doel ik ook op het feit dat bijvoorbeeld Coldplay, U2, Guns n Roses, Depeche Mode losse concerten geven. Tel daarbij op dat in mijn ogen toppers als Radiohead, Arcade Fire en Foo Fighters op festivals staan in de buurt, bv Werchter. Dan noem ik ook nog the Stones die volgens de laatste geruchten op hun forum in de Goffertpark staan en Metallica die ook losse concerten gaan geven in het najaar. Dan hebben de mensen heel wat te kiezen dit jaar en alles valt allemaal redelijk kort achter elkaar. Je kan je geld ook maar 1 keer uitgeven en mensen gaan keuzes maken. Dat bedoelde ik meer te zeggen dat PP dus wel met iets bijzonders moet gaan komen en ik vraag me af of ze dat nog lukt……..