Sinds het gerucht van Justin Bieber doe ik al aan wishful thinking dat hij het niet wordt
Eigenlijk ben ik een beetje op zoek naar de dagvulling, welke namen daarvoor vooral in aanmerking komen.
Echter kom ik vanmorgen een bericht tegen over de nominaties van de NME Awards. Pinkpop heeft aangegeven tot 8 maart niks meer bekend te maken, als er geen zelfbevestigingen zijn OF die act moest flink in de prijzen vallen. Nu is Beyoncé aardig vaak genomineerd; http://www.nme.com/news/music/beyonce-nominated-vo5-nme-awards-2017-1942337
Opvallend ook dat Twenty One Pilots genomineerd staat bij Worst Band…
Die zelfbevestiging van Tash Sultana kunnen we bestempelen als onzin. 22 juni in de Melkweg en vervolgens 23-25 juni op DTRH. Komt bij dat ze 27 mei nog een concert in New-Zeeland heeft…
Oké… Even een klein overzichtje gepakt van de laatste paar weken…
Pearl Jam heeft in 3 weken tijd, al 5 referenties naar Pinkpop gedeelt
Twitter:
21 december 2016 In his element. @MikeMcCreadyPJ #PearlJam
9 januari “Why Go” live from @PinkPopFest in 1992. #PearlJam
vandaag Turn up the bass! #PearlJam
Facebook:
4 januari “Why Go” live from Pinkpop Festival in 1992.
11 januari Rock on
Gewetensvraag… Is het om ons te pesten!?!?!
Vreemd vind ik het toch wel hoor eerlijk gezegd.... Maar goed ik verwacht ook niet dat PP zomaar de exclusiviteit krijgt om een concert op PP aan te kondigen als er verder helemaal nog niets bekend is omtrent Pearl Jam. In theorie zou het nog steeds kunnen, laten we het daar maar op houden... Wel lang wachten trouwens op nieuwe namen voor PP, waar zou dat dan mee te maken kunnen hebben..............................?DennisvdBr wrote:
Oké… Even een klein overzichtje gepakt van de laatste paar weken…
Pearl Jam heeft in 3 weken tijd, al 5 referenties naar Pinkpop gedeelt
Twitter:
21 december 2016 In his element. @MikeMcCreadyPJ #PearlJam
9 januari “Why Go” live from @PinkPopFest in 1992. #PearlJam
vandaag Turn up the bass! #PearlJam
Facebook:
4 januari “Why Go” live from Pinkpop Festival in 1992.
11 januari Rock on
Gewetensvraag… Is het om ons te pesten!?!?!
Misschien hebben ze uit die tijd ook gewoon niet al te veel, kwalitatieve goede opnames?
Misschien hebben ze uit die tijd ook gewoon niet al te veel, kwalitatieve goede opnames?
Vreemd vind ik het toch wel hoor eerlijk gezegd…. Maar goed ik verwacht ook niet dat PP zomaar de exclusiviteit krijgt om een concert op PP aan te kondigen als er verder helemaal nog niets bekend is omtrent Pearl Jam. In theorie zou het nog steeds kunnen, laten we het daar maar op houden… Wel lang wachten trouwens op nieuwe namen voor PP, waar zou dat dan mee te maken kunnen hebben…………………………?
Martin Garrix staat er al, genoeg dance meuk dus.Momenteel denk ik dat er flink wat kanshebbers zijn voor Pinkpop.
We kunnen wel zien dat er flink wat nieuwe namen komen en dus geen old classics krijgen zoals Jan al voorspelde.
Voor de dance:
Ik denk dat David Guetta een goeie dance act is voor de zondag/maandag. Past goed bij het rijtje Aviici, Robin Schulz, Kygo en Major Lazer van voorgaande jaren.
David Guetta staat al op Isle Of Wight wat in dezelfde periode als PInkpop plaatsvindt.
Verder een kleinere dance naam zoals Galantis, Lost Frequencies, Sigala,etc. die al aangekondigd zijn voor al wat andere Europese festivals.
Voor rap/ Hip-hop:
Zie ik een grote kans voor Macklemore en Ryan Lewis ze staan op Rock Am Ring, vindt in hetzelfde weekend plaats als Pinkpop.
En ze stonden vorig jaar op Rock Werchter grote concurrent van Pinkpop.
De foos, u2, en pearl jam. De hoofdacts van Pinkpop 2017. De foos komen wel om hun afgelaste concert goed te maken. En U2 is de unieke act die ze gaan boeken, die geen enkel ander europees festival gaat hebben. En Pearl jam gaat echt niks over Pinkpop posten als ze niet “iets” hebben met pinkpop dit jaar. Vergeet niet dat bands tegenwoordig ook gewoon organisaties zijn die geld moeten verdienen, dus gerichte marketing hoort daarbij.
Call me crazy…..jan Smeets is de rare jongen in dit verhaal. vergeet dat niet.
De foos, u2, en pearl jam. De hoofdacts van Pinkpop 2017. De foos komen wel om hun afgelaste concert goed te maken. En U2 is de unieke act die ze gaan boeken, die geen enkel ander europees festival gaat hebben. En Pearl jam gaat echt niks over Pinkpop posten als ze niet “iets” hebben met pinkpop dit jaar.