Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Amy wrote:
Pim wrote:
Amy wrote:
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?

Volgens iemand uit de organisatie van Jera hebben ze daar geprobeerd Sum 41 te boeken, maar een ander groot Nederlands festival had ze al geboekt en ze wilden maar 1 NL datum hebben. Is iets van 10/20 pagina’s terug gezegd
1f609.svg

oh jammer, had ik niet gelezen sorry
1f633.svg

Dat vergroot de kans op PP dus
1f609.svg

Pierce the Veil en Sleeping with Sirens zie ik overigens ook wel komen.

Die laatste twee zijn allebei bevestigd voor Powerfest in de Melkweg op 1 juni. Zouden ze dan ook nog naar Pinkpop komen?

Laat bieber maar lekker
Paar nummers mee playbacken met Martin garris,
Kunnen we daarna mooi met 'n allen springen bij de prodigy ???
Week voor pinkpop in croatië en 2 weken na pinkpop
In ijsland.

Run DMC op Isle of Wight....Wel zonder natuurlijk Jam Master Jay (rip) maar dat lijkt echt wel een keer iets anders voor Pinkpop

Run DMC op Isle of Wight….Wel zonder natuurlijk Jam Master Jay (rip) maar dat lijkt echt wel een keer iets anders voor Pinkpop
Op een dagje met Prophets of Rage... ik zeg: DOEN!!!

In hoeverre kunnen we verwachten dat er wat oudjes komen ter compensatie van de Biebers en de Garrixen...
Op Rock in Rio Brazilië zijn Bon Jovi en Billy Idol toegevoegd.
Beide nog een mooi gaatje in de planning voor Europa in juni.
Bon Jovi verwacht ik in juni wel in Europa... Voor een sub-headliner spot op Pinkpop misschien niet meer of wel?

Vraag me eigenlijk af of Pinkpop überhaupt Billy Idol zou aandurven neer te zetten...

Bon jovi als Headliner zou ik wel zien zitten..als daarmee Bieber vermeden wordt. Als je een echt sterke sub hebt dan lukt dat wel.

Billy Idol zou goed kunnen, alleen de positie op PP zou niet datgene zijn wat Billy verwacht. maar het zou wel een leuke keus zijn....rock the cradle of love baby

Bon jovi als Headliner zou ik wel zien zitten..als daarmee Bieber vermeden wordt. Als je een echt sterke sub hebt dan lukt dat wel.

Billy Idol zou goed kunnen, alleen de positie op PP zou niet datgene zijn wat Billy verwacht. maar het zou wel een leuke keus zijn….rock the cradle of love baby
Als ik me niet vergis deed hij 2 jaar geleden nog europese festivals... Waren ook niet al te hoge spots, wel mainstage dat wel. Download 's middags mainstage in 2015 bijvoorbeeld...

edit: ook dat jaar Rock the Ring, Isle of Wight en Hellfest geen hoge spots. Nederland niet in 2015, maar wel 2014 HMH.

Billy Idol zou wel een hele toffe boeking zijn! Inderdaad geen headliner of subheadliner, maar ik denk dat velen dit wel zouden kunnen waarderen. Van de 'vergeten' artiesten een van de leukste opties wat mij betreft.

Zeker een golden oldie ;-) Maar geen golden oldie in de categorie Stones / McCartney / Neil Young / Fleetwood Mac / Deep Purple etcetera. Meer een mooie cultnaam. Ik zou het toejuichen!

ja, dat is maar hoe je het ziet..
Overigens, hoe neem jij nu ineens uitspraken van Jan serieus

hahahaha..niet...maar goed, die vergeten artiesten zou ik echt wel leuk vinden om te zien, een dagje met Live, Run DMC, Billy Idol, PoR, Sum41/The Offspring...Heerlijk chillen met een drankje en meebleren

Ik heb de hoop al bijna opgegeven voor Pinkpop..

Met KOL en Greenday doe je echt niet meer mee in de Champions League. Als je dan ook naast Radiohead, Foo's, Editors, Mumford & Sons, Elbow en anderen grijpt, wordt de spoeling erg karig.
Placebo zijn in 2015 geweest, die mogen van mij wel, maar zal t ook niet gaan worden.

Ik zie The Prodigy vaker voorbij komen. Als Bieber zo goed als zeker is, zullen de boys uit Essex niet naar Pinkpop komen. Die komen niet voor een lagere spot. Daarbij (en ik ben diehard Prodigy fan) zijn ze niet echt relevant meer, in ieder geval niet om te Headlinen op Pinkpop.. Of ze moeten snel met een nieuwe knaller van een EP komen. Liam is bezig in de studio, maar die neemt zich over het algemeen wel de tijd om met iets nieuws te komen...

Ik zie The Prodigy vaker voorbij komen. Als Bieber zo goed als zeker is, zullen de boys uit Essex niet naar Pinkpop komen. Die komen niet voor een lagere spot. Daarbij (en ik ben diehard Prodigy fan) zijn ze niet echt relevant meer, in ieder geval niet om te Headlinen op Pinkpop.. Of ze moeten snel met een nieuwe knaller van een EP komen. Liam is bezig in de studio, maar die neemt zich over het algemeen wel de tijd om met iets nieuws te komen…

3fm afsluiten zou kunnen maar dat zijn inderdaad geen headliners..of een co-conctructie met Bon Jovi

The Prodigy en Bon Jovi op 1 dag....lijkt me zeer onderhoudend

Ik vind het grappig dat Lowlands alle lof krijgt en PP al het gezeik,

Serieus dezelfde programmeurs zitten achter beide festivals alleen hebben ze per festival andere doelstellingen en stijlen waarop ze zich richten.

Is dat ook weer uit de weg :):)

Ik vind het grappig dat Lowlands alle lof krijgt en PP al het gezeik,

Serieus dezelfde programmeurs zitten achter beide festivals alleen hebben ze per festival andere doelstellingen en stijlen waarop ze zich richten.

Is dat ook weer uit de weg :):)

Dat is toch niet zo heel vreemd? Vooropgesteld: ik pas er ook voor om Pinkpop nu al helemaal af te schrijven, met slechts een handvol namen bekend. Er kan nog meer dan genoeg interessants bijkomen.

Maar Pinkpop (of beter gezegd Jan Smeets) heeft a) een verkeerd verwachtingspatroon geschetst door te beweren/insinueren dat Radiohead / Pearl Jam / Foo Fighters dit jaar headliners zouden zijn (en dan vallen de wel geboekte namen niet mee) en Pinkpop legt het b) qua namen op dit moment af tegen andere festivals van vergelijkbare grootte, met name Werchter. Daarover bestaat dan teleurstelling.

En Lowlands maakt juist indruk met de eerste worp artiesten, waaronder drie behoorlijke headliners voor een festival van dat formaat. Er zijn blijkbaar genoeg mensen erg tevreden. Zeker met de wetenschap / vertrouwen dat Lowlands ook altijd goed in de breedte programmeert en altijd met frisse 'nieuwe' acts op de proppen komt.

Dus ik vind het niet zo gek.

Tinderbox komt morgen met namen, uit de hints kan ik enkel Galantis (No Money) en Tiesto (Red Lights) halen.. Zie hun Fb voor de hints haha

edit: de hand emoji zou kunnen wijzen op 'Hello' van Martin Solveig

Users who are viewing this thread