Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Amy wrote:
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?


Volgens iemand uit de organisatie van Jera hebben ze daar geprobeerd Sum 41 te boeken, maar een ander groot Nederlands festival had ze al geboekt en ze wilden maar 1 NL datum hebben. Is iets van 10/20 pagina’s terug gezegd
1f609.svg
oh jammer, had ik niet gelezen sorry :oops:
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Pim wrote:
Amy wrote:
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?


Volgens iemand uit de organisatie van Jera hebben ze daar geprobeerd Sum 41 te boeken, maar een ander groot Nederlands festival had ze al geboekt en ze wilden maar 1 NL datum hebben. Is iets van 10/20 pagina’s terug gezegd
1f609.svg



oh jammer, had ik niet gelezen sorry
1f633.svg

Dat vergroot de kans op PP dus ;)
Pierce the Veil en Sleeping with Sirens zie ik overigens ook wel komen.
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Amy wrote:
Pim wrote:
Amy wrote:
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?


Volgens iemand uit de organisatie van Jera hebben ze daar geprobeerd Sum 41 te boeken, maar een ander groot Nederlands festival had ze al geboekt en ze wilden maar 1 NL datum hebben. Is iets van 10/20 pagina’s terug gezegd
1f609.svg



oh jammer, had ik niet gelezen sorry
1f633.svg



Dat vergroot de kans op PP dus
1f609.svg

Pierce the Veil en Sleeping with Sirens zie ik overigens ook wel komen.
Oja ik wist niet wat Jera was :oops: , maar beter dat ze dan misschien komen :)
Okay mooi, zal wel gaaf zijn
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
er werd gezegd dat garrix een stuk minder is als het niet donker is maar wat nou als bieber de headliner is en garrix mee doet draaien? dan heeft hij toch nog een lichtshow en kan hij nog met bieber samenspelen wat ze al de hele tour doen.

ik zeg niet dat ik hier blij mee zou zijn ik heb liever iets anders dan bieber maar ik denk zelf dat dit geen gek idee is
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
heeft er iemand ook al bedacht dat het zomaar kan zijn dat bieber komt maar dan niet als headliner? vraag me af waarom dat niet zou kunnen, bieber trekt toch meerendeel de jonge bezoeker, dus op zich is het ook niet onlogisch als hij dan niet als headliner komt..
 

jswa

Playlistbediener
17 okt 2015
33
0
Probleem van Kings of Leon: lekkere muziek voor in de auto, maar geen goede live band... Daar gaat het nieuwe album niks aan veranderen.

Qua timing ben ik vrijwel zeker dat KoL is geboekt bij gebrek aan beter, anders hadden ze het wel eerder aangekondigd. Ik denk dat het gewoon een pechjaar is voor Pinkpop, en dan helpt het ook niet mee dat Jan Smeets valse verwachtingen schept....

 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Probleem van Kings of Leon: lekkere muziek voor in de auto, maar geen goede live band… Daar gaat het nieuwe album niks aan veranderen.

Qua timing ben ik vrijwel zeker dat KoL is geboekt bij gebrek aan beter, anders hadden ze het wel eerder aangekondigd. Ik denk dat het gewoon een pechjaar is voor Pinkpop, en dan helpt het ook niet mee dat Jan Smeets valse verwachtingen schep
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Mando diao zie ik ook wel komen aangekondigd voor northside week na Pinkpop best een mooie naam
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ed Sheeran geeft weer een teken van leven en komt heel snel met zijn nieuwe album. Wie weet dan ook een tour...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ed Sheeran geeft weer een teken van leven en komt heel snel met zijn nieuwe album. Wie weet dan ook een tour…
staat al een tijd bij de geruchten voor Glastonbury, dus zal wel in de buurt zijn op tour...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.218
809
Gouden tip ingevuld (The Slow Show, Elbow, Amy MacDonald). Verbaast me elk jaar weer hoeveel mensen reeds uitgesloten headliners tippen in de comments op Facebook.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Toch maar een lijstje ingevuld waarvan natuurlijk helemaal niets op Pinkpop te zien is:
- Beck
- Pixies
- Kasabian

Ach, misschien win ik gratis kaarten, dan ga ik wel weer :)
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Laat maar komen die weekeind kaarten, dit zijn mijn gouden tips:

- Rival Sons
- Lonely The Brave
- Birth of Joy
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Lowlands dropt net een paar namen. Afstrepen voor Pinkpop?
Editors
Mumford and Sons
The XX
Alt-J
Elbow
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken