Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De vriend van mijn beste vriendin loopt stage bij Bureau Pinkpop. Durf niet te zeggen of het helemaal legit is. Maar als ik t zo hoor, zou t best kunnen.

Pas dan maar op voor de PinkpopPolitie....die neuzen hier echt wel rond. Ik denk in ieder geval dat er wel een geheimhoudingsplicht getekend moet worden plus enorme boetes als je je daar niet aan houdt. Dus idd, ik hoop dat er meerdere stagiares zijn.

Het lijkt me meer ouwehoeren om zoiets te gaan zeggen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Op Northside Denemarken, weekje na Pinkpop, toegevoegd oa The 1975, Primus, The Kills en Mando Diao.
Zit wel wat bij denk ik...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op Northside Denemarken, weekje na Pinkpop, toegevoegd oa The 1975, Primus, The Kills en Mando Diao.
Zit wel wat bij denk ik…

Primus!!!! Arme Bieberfans hahahaha
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
The 1975 lijkt me erg leuk! Misschien afsluiter voor Brand Bier Stage? Of daar te groot voor? Mando Diao vond ik vroeger wel leuk, maar die zijn structureel minder interessant geworden m.i. Die andere twee ken ken ik niet
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
The 1975 lijkt me erg leuk! Misschien afsluiter voor Brand Bier Stage? Of daar te groot voor? Mando Diao vond ik vroeger wel leuk, maar die zijn structureel minder interessant geworden m.i. Die andere twee ken ken ik niet
Ik denk, indien The 1979 er staat, dat dat dan opener Mainstage, 's middags 3FM-stage of laat in Brand Bier Stage (maar voor de afsluiter dan).
Primus lijkt me idd wat voor op 3FM-stage op de SOAD dag.
Mando Diao kan best eens op Mainstage terecht komen, ik meen afgelopen festivalseizoen nog best (te) hoge spots hadden.
The Kills zal mij niet verbazen als die naar BKS gaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Oasiss wrote:
The 1975 lijkt me erg leuk! Misschien afsluiter voor Brand Bier Stage? Of daar te groot voor? Mando Diao vond ik vroeger wel leuk, maar die zijn structureel minder interessant geworden m.i. Die andere twee ken ken ik niet


Ik denk, indien The 1979 er staat, dat dat dan opener Mainstage, ’s middags 3FM-stage of laat in Brand Bier Stage (maar voor de afsluiter dan).
Primus lijkt me idd wat voor op 3FM-stage op de SOAD dag.
Mando Diao kan best eens op Mainstage terecht komen, ik meen afgelopen festivalseizoen nog best (te) hoge spots hadden.
The Kills zal mij niet verbazen als die naar BKS gaan.

The 1975 verkocht de HMH vrij vlot uit. Kan me niet voorstellen dat ze dan Main Stage zullen openen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.180
4.323
Ik hoop dat jullie naast Bieber ook geen Macklemore voor jullie kiezen gaan krijgen.

De vorige keer met stip het slechtste op Rock Werchter… wat een aanfluiting. En dat terwijl ik enkele singles van hen (Downtown!) echt wel leuk vind. Het hoogtepunt was het moment wanneer de muziek uitviel in hun set. Heel Amerikaans, heel fake, heel safe, heel voorspelbaar en veel opgeklopt gepreek. En de muziek stond inderdaad allemaal op een bandje. Niets werd live gespeeld. Bah. Jammer, want technisch vind ik Macklemore geen slechte rapper.

Wat Mattman zegt. Vantevoren leek Macklemore mij eigenlijk best leuk, maar viel zwaar tegen. Maar snel buiten het terrein een hapje gaan doen, maar ook daar kon je het optreden horen. ?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
DennisvdBr wrote:
Oasiss wrote:
The 1975 lijkt me erg leuk! Misschien afsluiter voor Brand Bier Stage? Of daar te groot voor? Mando Diao vond ik vroeger wel leuk, maar die zijn structureel minder interessant geworden m.i. Die andere twee ken ken ik niet


Ik denk, indien The 1979 er staat, dat dat dan opener Mainstage, ’s middags 3FM-stage of laat in Brand Bier Stage (maar voor de afsluiter dan).
Primus lijkt me idd wat voor op 3FM-stage op de SOAD dag.
Mando Diao kan best eens op Mainstage terecht komen, ik meen afgelopen festivalseizoen nog best (te) hoge spots hadden.
The Kills zal mij niet verbazen als die naar BKS gaan.


The 1975 verkocht de HMH vrij vlot uit. Kan me niet voorstellen dat ze dan Main Stage zullen openen.

The 1975 heeft de HMH-show, die al enkele maanden geleden aangekondigd werd, volgens mij nog niet uitverkocht hoor, iig twee weken geleden nog niet. Lijkt mij mooi rond 17.00 op 3FM Stage.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Geen idee of 't een referentie is maar op RW stonden ze voor een volle Klub C als voorlaatste act (ondanks dat er door velen voetbal werd gekeken..) Laatste naam op Bier Brand lijkt me logisch omdat hun setting het best uitpakt in het donker..
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Geen idee of ’t een referentie is maar op RW stonden ze voor een volle Klub C als voorlaatste act (ondanks dat er door velen voetbal werd gekeken..) Laatste naam op Bier Brand lijkt me logisch omdat hun setting het best uitpakt in het donker..

Vond die wedstrijd leuker :d
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Geen idee of ’t een referentie is maar op RW stonden ze voor een volle Klub C als voorlaatste act (ondanks dat er door velen voetbal werd gekeken..) Laatste naam op Bier Brand lijkt me logisch omdat hun setting het best uitpakt in het donker..
Daarom lijkt mij voorlaatste in de Brand Bier tent ook niet heel onlogisch, dat bedoelde ik ook met laat. Sowieso in het donker in de tent.
3FM-stage om 17 uur, dus in het middenprogramma, dat bedoelde ik met 's middags, James.
Omdat het een HMH-act is is op Mainstage ook mogelijk, maar vaak staan dit soort acts dan vrij vroeg nog, laatste jaren zie je toch dat de ZiggoDome-acts hoger staan dan de HMH-acts. Vandaar dat ik bij zo'n redelijk populair bandje aan openen dacht op main. Alhoewel er meestal de eerste of tweede act op main een Nederlandse-act staat.

Ik denk trouwens dat 1975 er best zal staan... maar welke stage?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Yannick wrote:
Geen idee of ’t een referentie is maar op RW stonden ze voor een volle Klub C als voorlaatste act (ondanks dat er door velen voetbal werd gekeken..) Laatste naam op Bier Brand lijkt me logisch omdat hun setting het best uitpakt in het donker..


Vond die wedstrijd leuker :d

Over welke wedstrijd hebben we het? België - Wales? Dat was toch een absolute kutmatch?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
Yannick wrote:
Geen idee of ’t een referentie is maar op RW stonden ze voor een volle Klub C als voorlaatste act (ondanks dat er door velen voetbal werd gekeken..) Laatste naam op Bier Brand lijkt me logisch omdat hun setting het best uitpakt in het donker..


Vond die wedstrijd leuker :d


Over welke wedstrijd hebben we het? België – Wales? Dat was toch een absolute kutmatch?

De uitslag niet
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Poeh, ik had een druk weekend en geen tijd gehad hier te lezen. Enige wat ik gemist heb is 5 pagina's over een of andere kutband (21 Pilots; nee ik ga echt geen top met een rondje door de o typen!) en over Justin Bieber. Man man, wat is Pinkpop afgegleden sinds ik voor de eerste keer ging (2009). Weer Kings of Leon en Green Day in een jaar en als er echt Justin Bieber bij komt is het echt weer enorm kut. Martin Garrix is ook kansloos, een dj hoort in mijn ogen al niet op een pop/rock festival maar dan toch zeker niet overdag in de zon.

Nouja goed ik was al niet van plan om naar Pinkpop te gaan, maar ik weet nu wel zeker dat ik er niet heen ga. Nee voor mij is Rock Werchter sowieso al dichterbij en op een dag Rock Werchter kan ik over het algemeen meer leuke dingen zien dan in een heel weekend Pinkpop de laatste jaren. Helaas, want ik heb me er 4 keer prima vermaakt maar ik betwijfel of ik er ooit nog ga komen mochten ze deze trend door gaan zetten.
 

Maarten1617899558

Playlistbediener
3 okt 2016
42
0
Poeh, ik had een druk weekend en geen tijd gehad hier te lezen. Enige wat ik gemist heb is 5 pagina’s over een of andere kutband (21 Pilots; nee ik ga echt geen top met een rondje door de o typen!) en over Justin Bieber. Man man, wat is Pinkpop afgegleden sinds ik voor de eerste keer ging (2009). Weer Kings of Leon en Green Day in een jaar en als er echt Justin Bieber bij komt is het echt weer enorm kut. Martin Garrix is ook kansloos, een dj hoort in mijn ogen al niet op een pop/rock festival maar dan toch zeker niet overdag in de zon.

Nouja goed ik was al niet van plan om naar Pinkpop te gaan, maar ik weet nu wel zeker dat ik er niet heen ga. Nee voor mij is Rock Werchter sowieso al dichterbij en op een dag Rock Werchter kan ik over het algemeen meer leuke dingen zien dan in een heel weekend Pinkpop de laatste jaren. Helaas, want ik heb me er 4 keer prima vermaakt maar ik betwijfel of ik er ooit nog ga komen mochten ze deze trend door gaan zetten.

Is het nu de bedoeling dat we allemaal gaan latn weten of nu naar pinkpop of werchter gaan? Justin Bieber is nog niet eens bekend gemaakt. Ik vind het raar dat iedereen daar nu al over zeurt terwijl er niks zeker. Als ze foo fighters toe zouden voegen dan is het inneens een top line-up. Wacht nou af voor de komende namen.
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
WeckoJ wrote:
Poeh, ik had een druk weekend en geen tijd gehad hier te lezen. Enige wat ik gemist heb is 5 pagina’s over een of andere kutband (21 Pilots; nee ik ga echt geen top met een rondje door de o typen!) en over Justin Bieber. Man man, wat is Pinkpop afgegleden sinds ik voor de eerste keer ging (2009). Weer Kings of Leon en Green Day in een jaar en als er echt Justin Bieber bij komt is het echt weer enorm kut. Martin Garrix is ook kansloos, een dj hoort in mijn ogen al niet op een pop/rock festival maar dan toch zeker niet overdag in de zon.

Nouja goed ik was al niet van plan om naar Pinkpop te gaan, maar ik weet nu wel zeker dat ik er niet heen ga. Nee voor mij is Rock Werchter sowieso al dichterbij en op een dag Rock Werchter kan ik over het algemeen meer leuke dingen zien dan in een heel weekend Pinkpop de laatste jaren. Helaas, want ik heb me er 4 keer prima vermaakt maar ik betwijfel of ik er ooit nog ga komen mochten ze deze trend door gaan zetten.


Is het nu de bedoeling dat we allemaal gaan latn weten of nu naar pinkpop of werchter gaan? Justin Bieber is nog niet eens bekend gemaakt. Ik vind het raar dat iedereen daar nu al over zeurt terwijl er niks zeker. Als ze foo fighters toe zouden voegen dan is het inneens een top line-up. Wacht nou af voor de komende namen.

Foo Fighters worden niet toegevoegd.

Hopen dat Smeets of PP snel Bieber bekend maakt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Bieber komt niet...als verrassing komt Coldplay uit de hoge hoed met SnowPatrol als sub.

Wakker worden was nog nooit zo vervelend......
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Is het nu de bedoeling dat we allemaal gaan latn weten of nu naar pinkpop of werchter gaan? Justin Bieber is nog niet eens bekend gemaakt. Ik vind het raar dat iedereen daar nu al over zeurt terwijl er niks zeker. Als ze foo fighters toe zouden voegen dan is het inneens een top line-up. Wacht nou af voor de komende namen.
Nou.... De kans dat het Justin Bieber gaat worden is wel 99% tegenover misschien net 1% dat het nog Foo Fighters zal worden...

Ik denk dat voorstanders / liefhebbers van zijn komst blij kunnen zijn en tegenstanders / haters maar er tegenop moeten zien dat het gaat gebeuren.
Het gaat een flinke Pop-headliner worden... Dat is dus gewoon zo, zal meer pop-genre mee brengen naar het affiche met veel 3FM-invloed.
Alsnog, hoop ik wel op flink wat compensatie van gitaren vanuit RaR/RiP bijvoorbeeld.
Ik laat de komst van Bieber niet meteen het beeld van het hele affiche voor mij laten bepalen.... ;) Komen nog ca 50 acts...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
iets als sleeping with sirens dan, die staan 2 juni in Duitsland en 9 juni in the UK?
of pierce the veil?
of sum 41?
Volgens iemand uit de organisatie van Jera hebben ze daar geprobeerd Sum 41 te boeken, maar een ander groot Nederlands festival had ze al geboekt en ze wilden maar 1 NL datum hebben. Is iets van 10/20 pagina's terug gezegd ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken