Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Om 19:00 uur vandaag komt LIVE met nieuws. Dat kan haast niet anders dan om een nieuw album en tour gaan. Krijgen we toch nog goed nieuws vandaag :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Vanaf woensdag kan je jouw favoriete artiesten aanbevelen aan Pinkpop Festival! Wie ga jij tippen?
http://festileaks.com/2016/12/pinkpop-gouden-tip-2017-vanaf-woensdag-geopend/
Quote:
Ieder jaar blijken er veel headliners te worden ingestuurd. Volgens Jan Smeets is dat geen slimme zet. De organisatie ziet het liefst nieuwe namen tegemoet komen. “Je moet niet op de Foo Fighters gaan stemmen, dat heeft geen zin meer,” laat Jan weten. De headliners staan in deze periode bovendien vaak al vast.
Of we voor 8 maart nog nieuwe namen te horen krijgen, is afhankelijk van de artiesten zelf. Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop zijn ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Het is niet de bedoeling dat jullie hier de Gouden Tips aangeven hé ;)
Vanaf woensdag kan je jouw favoriete artiesten aanbevelen aan Pinkpop Festival! Wie ga jij tippen?

Pinkpop Gouden Tip 2017 vanaf woensdag geopend


Quote:

Ieder jaar blijken er veel headliners te worden ingestuurd. Volgens Jan Smeets is dat geen slimme zet. De organisatie ziet het liefst nieuwe namen tegemoet komen. “Je moet niet op de Foo Fighters gaan stemmen, dat heeft geen zin meer,” laat Jan weten. De headliners staan in deze periode bovendien vaak al vast.

Of we voor 8 maart nog nieuwe namen te horen krijgen, is afhankelijk van de artiesten zelf. Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop zijn ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Nee hoor maar blijft wel lachen natuurlijk.....
Ik ga voor White Lies First Aid Kit en LIVE
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Lol, er staat letterlijk in je bericht: "Wie ga jij tippen?"

Ik was er al een beetje van overtuigd, maar ik weet steeds zekerder dat ik niet naar Landgraaf ga afreizen tijdens Pinksteren. Erg spijtig want het zou mijn vijfde jaar worden. Echter staat er nog geen een naam waarmee ik iets heb en met de geruchten van Bieber erbij weet ik bijna zeker dat het er niet beter op gaat worden. Uiteraard zullen er vast wat leuke bandjes etc. spelen, maar ik denk dat Pinkpop dit jaar voor mij (en als ik het zo lees menig anderen) toch een beetje passé is.

Gouden Tip stuur ik niet eens meer in, aangezien daar vaak toch een naam als Kensington uitrolt. Vraag me af wat de meerwaarde nog is van zo'n gouden tip. Voor mijn gevoel wordt er niet bijster veel mee gedaan..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Mijn gouden tip:
Radiohead
Foo fighters
Pearl Jam

Tssss dat kan nooit!!!

Mijn gouden tip
Daft Punk
Gorillaz
The Sex Pistols
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Het is officieel Live komt in 2017 met een reunie tour!!

THE
ORIGINAL
LINE-UP OF +LIVE+ REUNITE FOR 2017 WORLDWIDE CONCERT TOUR


The original line-up of +LIVE+--Ed Kowalczyk (vocals, guitar), Chad Taylor (guitar, backing vocals), Patrick Dahlheimer (bass) and Chad Gracey (drums, percussion)--have reunited for a worldwide tour including North America in 2017. The band is now writing and recording new music TBA. *See the Q&A with the band below.

Known as one of the most potent alternative rock acts and concert attractions--with their powerful musical dynamics, vocal fervor and questing lyrics--+LIVE+ will announce tour dates in the new year. The itinerary will be a mix of select headlining shows and key festival appearances.

2017 will mark the 25th anniversary of their debut album Mental Jewelry (released December 31, 1991). The multi-platinum band from Pennsylvania have sold over 22 million albums worldwide and earned two number one albums (Throwing Copper, Secret Samadhi). Their catalog is filled with such gems as “Lightning Crashes,” “I Alone,” “All Over You,” and “Lakini’s Juice,” which live on today as classics at rock radio.

The original line-up of +LIVE+ performed their last show in July 2009 before going off in different directions. Rediscovering their friendship has healed old differences, setting the stage for the four members to come together to make music again.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Wat hebben ze eigenlijk met die tijdelijke frontman gedaan? Weer gedumpt?

Hem hadden ze onlangs gevraagd naar de geruchten rondom Ed en wat daar van waar was waarop hij zei dat hij al enige tijd niets meer van de andere bandleden had vernomen. Die is dus aan de kant gezet...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Airbnb is geregeld. Waar ik vorig jaar op dezelfde plek bleef hangen voor de headliners daar ga ik meer rondlopen dit jaar. Rag n bone en 21 pilots ga ik sowieso kijken. Imagine Dragons is ook gewoon leuk en als Bieber komt dan is het lekker op tijd naar bed.

Ben even benieuwd hoor, waar haal jij in godsnaam de informatie vandaan dat Twenty One Pilots komt? Ik hoop het wel hoor, dan hebben ze namelijk al 1 dagkaart verkocht hier, maar dit is nergens op gebaseerd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.979
2.039
Onder de categorie "anders" misschien een ideetje voor Pinkpop 2018. Ik zou zeggen Jan doe je er voordeel mee :wink:

http://www.nu.nl/muziek/4364458/lionel-richie-en-mariah-carey-gaan-samen-tour.html

 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Christiaan wrote:
Wat hebben ze eigenlijk met die tijdelijke frontman gedaan? Weer gedumpt?


Hem hadden ze onlangs gevraagd naar de geruchten rondom Ed en wat daar van waar was waarop hij zei dat hij al enige tijd niets meer van de andere bandleden had vernomen. Die is dus aan de kant gezet…

Haha! Dus Ed backstabt band in 2009. En band backstabt nieuwe zanger in 2016. Dan is de lucht inderdaad wel geklaard voor de reünie! :)
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Airbnb is geregeld. Waar ik vorig jaar op dezelfde plek bleef hangen voor de headliners daar ga ik meer rondlopen dit jaar. Rag n bone en 21 pilots ga ik sowieso kijken. Imagine Dragons is ook gewoon leuk en als Bieber komt dan is het lekker op tijd naar bed.
Twenty One Pilots, niet 21 pilots, schaam je, je mag wel T­ØP zeggen.
Twenty One Pilots mogen van mij zeker wel komen, ik heb ze 15 november live gezien, geweldig!
Zijn er ook over Twenty One Pilots geruchten dat ze komen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
bcmrmaybe wrote:
Airbnb is geregeld. Waar ik vorig jaar op dezelfde plek bleef hangen voor de headliners daar ga ik meer rondlopen dit jaar. Rag n bone en 21 pilots ga ik sowieso kijken. Imagine Dragons is ook gewoon leuk en als Bieber komt dan is het lekker op tijd naar bed.


Twenty One Pilots, niet 21 pilots, schaam je, je mag wel T­ØP zeggen.
Twenty One Pilots mogen van mij zeker wel komen, ik heb ze 15 november live gezien, geweldig!
Zijn er ook over Twenty One Pilots geruchten dat ze komen?

Afkorting hé. Kan toch?

SOAD, FF, QOTSA, RHCP, RH, GY:BE!, KTAOABC.

WTF, waarom zo'n kort lontje, LOL.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ben even benieuwd hoor, waar haal jij in godsnaam de informatie vandaan dat Twenty One Pilots komt? Ik hoop het wel hoor, dan hebben ze namelijk al 1 dagkaart verkocht hier, maar dit is nergens op gebaseerd.

Dat 12 Pilots komen is ook nergens op gebaseerd. Rag n Bone en Imagine Dragons ook niet.

Het lijkt me wel leuk hoor die 21 Stone Temple Pilots
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Ben even benieuwd hoor, waar haal jij in godsnaam de informatie vandaan dat Twenty One Pilots komt? Ik hoop het wel hoor, dan hebben ze namelijk al 1 dagkaart verkocht hier, maar dit is nergens op gebaseerd.

Dat 12 Pilots komen is ook nergens op gebaseerd. Rag n Bone en Imagine Dragons ook niet.

Het lijkt me wel leuk hoor die 21 Stone Temple Pilots
Maar Rag N Bone Man en Imagine Dragons hebben al zomerdata bekend gemaakt in Europa, Twenty One Pilots niet. Daar zit 't verschil dus is het logischer dat de kans op die andere 2 op Pinkpop groter is dan Twenty One Pilots die op HangOut staan in de VS.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p

Het punt is dat de afkorting van de band TØP is, niet 21 Pilots, maar goed, ik had me hier al overheen gezegd maar ik krijg nu bijval van een andere ongeruste fan :p. Waar het gewoon omging is dat het hier om ongegronde informatie gaat, dat het schrijven van de naam een pijnpuntje is kunnen we nou wel laten gaan toch? Iedereen blij.


Edit: met de ongegronde informatie doel ik op het bericht dat meneer wel even langs zou gaan bij '21 pilots' terwijl er geen sprake van is dat ze komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken