Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Michiel wrote:
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p


Het punt is dat de afkorting van de band TØP is, niet 21 Pilots, maar goed, ik had me hier al overheen gezegd maar ik krijg nu bijval van een andere ongeruste fan :p. Waar het gewoon omging is dat het hier om ongegronde informatie gaat, dat het schrijven van de naam een pijnpuntje is kunnen we nou wel laten gaan toch? Iedereen blij.

Maar om je daarvoor nou te registreren op een forum en iemand terecht wijzen gaat wel heul ver toch?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Michiel wrote:
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p


Het punt is dat de afkorting van de band TØP is, niet 21 Pilots, maar goed, ik had me hier al overheen gezegd maar ik krijg nu bijval van een andere ongeruste fan :p. Waar het gewoon omging is dat het hier om ongegronde informatie gaat, dat het schrijven van de naam een pijnpuntje is kunnen we nou wel laten gaan toch? Iedereen blij.


Maar om je daarvoor nou te registreren op een forum en iemand terecht wijzen gaat wel heul ver toch?

Ben ik helemaal met je eens, ik heb er al een keer iets over gezegd maar dat werd niet echt jubelend ontvangen, dus ik denk ik laat het maar gaan. Het hiervoor registreren op een forum getuigt wel van een bijzondere vorm van 'loyaliteit' en 'doorzettingsvermogen'
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Snap nou niet waarom dat 21 pilot zo populair is opeens. Zou dat miss een leuke naam zijn voor op de dag waarop bieber gaat staan, heeft wel beetje zelfde doelgroep geloof ik. Zou pinkpop dan zeker doe dag mee uitverkopen
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Snap nou niet waarom dat 21 pilot zo populair is opeens. Zou dat miss een leuke naam zijn voor op de dag waarop bieber gaat staan, heeft wel beetje zelfde doelgroep geloof ik. Zou pinkpop dan zeker doe dag mee uitverkopen

Hier zit je helemaal fout, echt helemaal. Totaal verschillende doelgroep. Ben bij 3 van hun concerten geweest en dat is echt een hele andere hoek. Kan je beter op de dag van Green Day zetten, of Blink-182. Dat is namelijk meer de doelgroep.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Doelgroep van Martin Garrix – Justin Bieber en de doelgroep van Green Day – Twenty One Pilots

Dat kan ik wel beamen ja (zit zelf ook in de door jou omschreven leeftijdsgroep).
Ik ga trouwens wel naar Werchter, want in Bieber heb ik echt geen zin; Arcade Fire, Radiohead, Foo Fighters, alt-J, Blink-182 & Imagine Dragons daarentegen.. ;)

Edit: Of bedoelde je dat de doelgroepen van Martin Garrix - Justin Bieber & Green Day - Twenty One Pilots beginnen te overlappen? Want in dat geval ben ik het sterk met je oneens.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Maurice van de M wrote:
James wrote:
Michiel wrote:
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p


Het punt is dat de afkorting van de band TØP is, niet 21 Pilots, maar goed, ik had me hier al overheen gezegd maar ik krijg nu bijval van een andere ongeruste fan :p. Waar het gewoon omging is dat het hier om ongegronde informatie gaat, dat het schrijven van de naam een pijnpuntje is kunnen we nou wel laten gaan toch? Iedereen blij.


Maar om je daarvoor nou te registreren op een forum en iemand terecht wijzen gaat wel heul ver toch?


Ben ik helemaal met je eens, ik heb er al een keer iets over gezegd maar dat werd niet echt jubelend ontvangen, dus ik denk ik laat het maar gaan. Het hiervoor registreren op een forum getuigt wel van een bijzondere vorm van ‘loyaliteit’ en ‘doorzettingsvermogen’
O jee gelukkig nog geen fans van Linkin Park die commentaar hebben. Tenslotte schrijven de meeste hier LP voor Linkin Park. Tegenwoordig wel erg verwarrend, aangezien er een zangeres met artiestennaam LP is, met een hitje 'Lost on You'
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Fans van 21 pilots trollen.....kon het niet laten ?

Maar even alle gekheid op een stokje ik hoop dat ze komen. Lijkt me live er leuk. En Live lijkt me live ook leuk.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
"Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen."

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA's? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
“Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.”

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA’s? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen…

Twenty One Pilots heeft ook twee EMA's, twee AMA's en een NRJ Award binnen gehengeld afgelopen maand :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Oh nee niet weer die discussie van de afkorting haha. Ik ben zelf fan maar begrijp het als iemand die de band niet echt kent het afkort als 21 pilots, laten we een beetje tolerant zijn :)

Ooit heb ik het hier op het forum al eens verteld, maar ik ken een vriendin met een kennis in de Franse muziekwereld die zegt dat ze op Lollapalooza Parijs midden juli staan (Is daar ook wel heel stil als het echt gaat gebeuren?) Het zal er dus vanaf hangen hoe snel ze naar Europa doorkomen, Pinkpop is misschien iets te snel na Hangout in Amerika? Het kan even goed zijn dat ze maar een paar festivals doen of eerder in augustus komen... Live zijn ze alleszins geweldig!
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Michiel wrote:
Wat is dat met die fans van 21 Pilots, nu al de tweede keer dat er een fan zo furieus over die afkorting wordt. Als elke fan bij andere bands dat ook doet, wordt dit nog een gezellig forum :p


Het punt is dat de afkorting van de band TØP is, niet 21 Pilots, maar goed, ik had me hier al overheen gezegd maar ik krijg nu bijval van een andere ongeruste fan :p. Waar het gewoon omging is dat het hier om ongegronde informatie gaat, dat het schrijven van de naam een pijnpuntje is kunnen we nou wel laten gaan toch? Iedereen blij.

Edit: met de ongegronde informatie doel ik op het bericht dat meneer wel even langs zou gaan bij ’21 pilots’ terwijl er geen sprake van is dat ze komen.
Ja ik wist niet dat dit al eerder over was gepraat maar sorry daar voor, ik dacht ik zeg het even maar dat moest ik blijkbaar niet doen ;p
Ik zet me er ook wel over heen, maar ook al is er nog niks bekend over festival optredens van TØP in europa hoop ik toch dat ze komen
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Fans van 21 pilots trollen…..kon het niet laten
1f601.svg


Maar even alle gekheid op een stokje ik hoop dat ze komen. Lijkt me live er leuk. En Live lijkt me live ook leuk.

Kan het prima hebben hoor ;), vooral mee doorgaan :p
Moet zeggen dat Pinkpop wel vrij snel na Hangout is..
Over Rag'n'Bone Man gesproken, verkocht de Melkweg heel snel uit, lijkt me dus toch wel een naam die we met potlood kunnen noteren, heeft natuurlijk ook al andere festivals in zijn agenda staan.
 

Amy

Playlistbediener
12 dec 2016
15
0
Rolo wrote:
“Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.”

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA’s? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen…


Twenty One Pilots heeft ook twee EMA’s, twee AMA’s en een NRJ Award binnen gehengeld afgelopen maand :p
en ze zijn genomineerd voor 5 grammy's niet te vergeten!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Rolo wrote:
“Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.”

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA’s? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen…


Twenty One Pilots heeft ook twee EMA’s, twee AMA’s en een NRJ Award binnen gehengeld afgelopen maand :p

Geeft maar weer aan dat 21 pilot dus wel in dezelfde categorie als bieber valt aangezien hij ook van dat soort commerciele ongein awards wint.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Rolo wrote:
“Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.”

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA’s? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen…


Twenty One Pilots heeft ook twee EMA’s, twee AMA’s en een NRJ Award binnen gehengeld afgelopen maand :p
het gaat om JB... JUSTIN BIEBER!

Neem van mij aan, ik ga er van uit dat hij komt. Headliner 3 juni.
Twenty One Pilots is zeker niet headliner...

Zullen ze wel aankondigen als copy-paste van de Mojo aankondiging van Guns:"Jaaaaahaaaa! De geruchten gonsden al een tijdje, maar nu is er na een hele hoop getease de aankondiging: ........"
Maar dan moeten we wel allemaal even verbaasd reageren hé...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Rolo wrote:
“Jan laat weten dat nieuwe namen nu enkel nog komen als een artiest zelf hun komst naar Pinkpop bekendmaakt. Mocht één van de geboekte artiesten veel awards binnenslepen, dan wil Pinkpop ook nog wel eens vroegtijdig onthullen.”

Veel awards? Wat is er de komende drie maanden nog? EMA’s? MTV Music Awards? Ik heb geen idee, Maar mijns inziens moet het dan toch om Justin Bieber gaan. Die sleept telkens awards binnen…


Twenty One Pilots heeft ook twee EMA’s, twee AMA’s en een NRJ Award binnen gehengeld afgelopen maand :p


Geeft maar weer aan dat 21 pilot dus wel in dezelfde categorie als bieber valt aangezien hij ook van dat soort commerciele ongein awards wint.

Ten eerste is het een band, dus geen 'hij' maar goed, je kan er niet veel aandoen als je een Award wint hè? Echt een domme opmerking, ze nomineren zichzelf toch niet? Coldplay en Green Day winnen toch ook zulk soort awards, is dat ook commerciele ongein dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken