Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

ondertussen, ik roep nog 1 keer… plottwist… er is iets om in de gaten te houden, hoop op Pinkpop…

Dat is toch niet de PJ plottwist?

ondertussen, ik roep nog 1 keer… plottwist… er is iets om in de gaten te houden, hoop op Pinkpop…

Dat is toch niet de PJ plottwist?

Het begint er op te lijken! Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze later op tour zijn en indoor gaan doen....

Hallo allemaal, ik lees sinds kort dit forum en heb me aangemeld om zo af en toe mijn reactie te kunnen geven.
Zou het niet kunnen dat U2 of Adele komt. Smeets heeft in het verleden wel eens over hun gehad. En hij heeft aangegeven dat hij geen namen mag bekend maken want anders krijgen ze een boete. Dat moet dus wel een grote naam zijn toch??

Hallo allemaal, ik lees sinds kort dit forum en heb me aangemeld om zo af en toe mijn reactie te kunnen geven.
Zou het niet kunnen dat U2 of Adele komt. Smeets heeft in het verleden wel eens over hun gehad. En hij heeft aangegeven dat hij geen namen mag bekend maken want anders krijgen ze een boete. Dat moet dus wel een grote naam zijn toch??

Welkom T. Roses ( @thomasajax14 ) .

Volgens geruchten gaat U2 festival Bonnaroo headlinen, Nashville in Manchester Tennessee VS wekend na Pinkpop. Daardoor lijken ze niet in Europa te zijn tijdens Pinkpop.
Adele, 4 grote stadion gigs in Londen eind juni. ik geloof niet zo dat ze festivals zal gaan doen. Volgens mij was Glastonbury ook echt 1 van de uitzonderingen.
Denk dat ze in het vakje past met Coldplay, dit jaar grote shows in Nederland gedaan en 2017 slaan ze NL over ( in dat vakje zal Biebert ook moeten zitten imo... )

Ik zag in een ander topic een foto van Dennis van de tour van Deep Purple in Duitsland. Er zit een gat van 30 mei tot 6 Juni (Hamburg op 30 mei en Köln 6 juni). Landgraaf en Köln zijn niet ver van elkaar verwijderd.

Jan Smeets zei geen golden oldie, in die categorie vallen zij zeker wel natuurlijk, maar zouden zij het ook doen voor een plek minder dan afsluiter?

Deep Purple is niet meer groot genoeg om af te headlinen, zou dus inderdaad best 3fm af kunnen sluiten.

Oasiss wrote:
Ik zag in een ander topic een foto van Dennis van de tour van Deep Purple in Duitsland. Er zit een gat van 30 mei tot 6 Juni (Hamburg op 30 mei en Köln 6 juni). Landgraaf en Köln zijn niet ver van elkaar verwijderd.

Jan Smeets zei geen golden oldie, in die categorie vallen zij zeker wel natuurlijk, maar zouden zij het ook doen voor een plek minder dan afsluiter?

Deep Purple is niet meer groot genoeg om af te headlinen, zou dus inderdaad best 3fm af kunnen sluiten.
Daar denken ze bij Hellfest blijkbaar anders over in Frankrijk... ;)

T. Roses wrote:

Welkom T. Roses ( @thomasajax14 ) .

Volgens geruchten gaat U2 festival Bonnaroo headlinen, Nashville in Manchester Tennessee VS wekend na Pinkpop. Daardoor lijken ze niet in Europa te zijn tijdens Pinkpop.
Adele, 4 grote stadion gigs in Londen eind juni. ik geloof niet zo dat ze festivals zal gaan doen. Volgens mij was Glastonbury ook echt 1 van de uitzonderingen.
Denk dat ze in het vakje past met Coldplay, dit jaar grote shows in Nederland gedaan en 2017 slaan ze NL over ( in dat vakje zal Biebert ook moeten zitten imo… )

Adele kun je inderdaad afschrijven, ze staat er bekend om, dat ze podiumvrees heeft.
Glastonbury was inderdaad bij hoge uitzondering (kijk de ontlading aan het einde van haar set)
Zoals Dennis ook al aangaf, ze doet 4 concerten in het Wembley eind juni, zoals ze het zelf noemt, The Finale (overgens gelukt om kaarten te krijgen voor de vrouw, sorry offtopic)
U2, zie ik gewoon niet touren, die vullen makkelijk alle stadions, dus die zullen 99 van de 100 keer dat verkiezen boven een festival, ook zie ik die wel een uitzondering maken voor Glastonbury, zoals veel artiesten

@dennisvdbr.
Hoeveel festivals in Europa moeten nog met een headliner komen in juni?? Volgens mij toch niet zo heel veel meer..... Ik bedenk mezelf net dat het ook mogelijk is dat Pearl Jam een aantal festivals headlined en dat ze voor de rest indoor spelen. Het is aannemelijk gezien het verleden dat de Tour van PJ door Europa niet langer dan 4 a 5 weken zal zijn. En dat is dan al aan de erg lange kant. Aangezien ze PP al heel vaak zijn misgelopen kan misschien dit jaar wel weer de theorie opgaan van Ziggo Dome en PP??? Het zou in ieder geval meer dan welkom zijn ook als je ziet met wat PP al heeft misgelopen. Krijg je straks Bieber / Green Day / Pearl Jam. Voor ieder wat wils!!

Verwacht Pearl Jam maar niet. Totaal geen aanleiding dat die op tour gaan. Zo'n tweet als laatst sturen ze bekand wekelijks de wereld in. Zegt me allemaal niet zoveel. Gok op 2018 en anders heel misschien eind 2017 in zalen.

Gezien de belofte die gemaakt is in 2016 verwacht ik sowieso nog data in 2017 voor Snowpatrol. Kijk dat zou ik een leuke andere headliner vinden

bij jan smeets zou het ook kunnen zijn dat anders betekent een andere indeling/aankleding van het terrein?

niet dat ik dat nu afkeur vind pinkpop fijn ingedeeld

Verwacht Pearl Jam maar niet. Totaal geen aanleiding dat die op tour gaan. Zo’n tweet als laatst sturen ze bekand wekelijks de wereld in. Zegt me allemaal niet zoveel. Gok op 2018 en anders heel misschien eind 2017 in zalen.
Het gaat in principe niet om die ene tweet. Voor die tweet was er al eea wat het vermoeden geeft dat er iets staat te gebeuren.
Don't get the hopes up...
Maar, er bestaat een vermoeden dat PJ in 2017 de Europese tour locaties van 2016 oppakt.
Weet niet zeker uiteraard, of het indoor is of Pinkpop überhaupt bij zit... In ieder geval lijkt op een plottwist...
Maar, zodra ik meer te weten kom zal het hier vast terecht komen.
;)

Deze tweet is ondertussen al van 15 november dus ik verwacht zeer snel dat Bonnaroo ook wel met nieuws komt....

https://twitter.com/bonnaroo

Heel toevallig kwam ik hier zojuist bij....
Primavera is hetzelfde weekend als Pinkpop. Als Bon Iver niet naar DTRH dan zie ik hem graag terug als 3fm afluister haha:)

@erwin

Die hebben deze boodschap al lang..ik verwacht rond de kerst wat nieuws....anders wordt het echt 2017

Deze tweet is ondertussen al van 15 november dus ik verwacht zeer snel dat Bonnaroo ook wel met nieuws komt….

https://twitter.com/bonnaroo

Enkele dagen na die tweet kondigden ze de start van de presale aan. Ik denk dus niet dat die tweet op de eerste namen sloeg.

Gewoonlijk komen die grote Amerikaanse festivals (Coachella, Bonnaroo, Governor's Ball, Firefly, ...) pas vanaf januari met namen, omdat zij bij voorkeur de hele affiche in 1 keer naar buiten gooien.

Users who are viewing this thread