Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Deep purple 2 juni ziggodome
Wel of nu juist geen kanshebber
1f615.svg
Hadden we daarom al afgeschreven na die bekendmaking ;)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Blijf het toch apart vinden dat er dit jaar geen nieuws meer komt, waar veel andere festivals in dezelfde periode (of later) al druk bezig zijn met het droppen van namen.

Stel pinkpop heeft Justin bieber geboekt, waarom zouden ze dat dan pas volgend jaar bekend maken, als andere festivals dit niet doen?
Geeft voor mij toch weer een beetje hoop ;), al hoewel ik het neutraal gezien nog steeds een goeie boeking voor pinkpop zou vinden. Vindt het zelf gewoon niks.

Maar goed, omdat ze zoveel later zijn als andere festivals, suggereert wel sterk dat er nog een verrassing en/of exclusieve naam komt ofzo..
Alleen geen flauw idee wat..

Zou wel echt hilarisch zijn als ze nu uit het niets toch met pearl jam en foo fighters komen, maar zie het niet echt gebeuren..
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Glastonbury festival doet dat ook he. Weinig bekend maken.

Het zal denk ik toch een grote klapper moeten zijn, heb iets gelezen dat het geld gaat kosten als Jan het eerder bekend zou maken.
Dus ik denk dat er een band gaat komen die nog nergens op een festival is bekend gemaakt, maar ja dat is mijn gevoel .

Op de site van de band Live zijn ze aan het aftellen, voor wat dat is de vraag.....

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.422
628
Ik zie nu dat de (mogelijke) poster van Bonnaroo is uitgelekt. U2 staat hier bovenaan.
Gister kwam op een feest waar ik was een vriend van m'n vader naar me toe en gaf me een tip dat die ook wel eens op Pinkpop zouden staan, hij had dit gehoord via iemand van bureau Pinkpop. Weet niet of dit helemaal waar zou zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Die poster staat vol spelfouten en is veel te 'stacked'. Er missen een hoop hip-hop acts en de plaatsing van bepaalde acts is gewoon fout.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
In augustus dit jaar hebben ze (U2) er wel over gesproken.
Een nieuw album zou komen in 2017 en een Tour langs festivals maar waar in de wereld heb ik nog niet voorbij zien komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
In augustus dit jaar hebben ze (U2) er wel over gesproken.
Een nieuw album zou komen in 2017 en een Tour langs festivals maar waar in de wereld heb ik nog niet voorbij zien komen.
U2 is wel een serieus gerucht voor Bonnaroo, daar niet van verder...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
The Ten Bells opener van Pinkpop 2017

Mooie winnaar hoor... Complimenten!!


The Ten Bells opent Pinkpop
Naast speeltijd op Pinkpop won The Ten Bells ook studiotijd ter waarde van 1000 euro, professionele coaching en wordt er een documentaire gemaakt van hun Pinkpop-avontuur. Ook treedt de band op tijdens de perspresentatie van de line-up 8 maart in Paradiso in Amsterdam. De jury van Nu of Nooit reikte daarnaast de aanmoedigingsprijs uit aan de band Luca Madu.

https://open.spotify.com/album/2tLl5TzuAwUm5eSzszr64M
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.453
Leuk initiatief, zo krijgt lokaal talent toch meer kans om een doorbraak te realiseren. Dat gezegd hebbende, moet ik evenwel bekennen dat ik nog nooit naar een "nu of nooit-winnaar" ben gaan kijken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Tom Petty and the Heartbreakers zijn ook wel eens genoemd door Jan. Nu geen optie meer. Nieuwe tour aangekondigd en zijn van april tot eind juli in de VS...

http://www.tompetty.com/tour

 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
Goedemorgen allemaal! Vandaag bevestigd door Smeets aan 1Limburg! Kings of Leon op herhaling en zelfs als festival afsluiter! Martin Garrix op 3 juni ook bevestigd!
Beter dan Bieber in ieder geval...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.210
4.453
Heb ik de primeur dan hier?

http://www.1limburg.nl/pinkpop-onthult-twee-grote-nieuwe-namen KoL en Martin Garrix. KoL afsluiter op 5 juni

Edit: Dave was eerder.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.958
529
Martin Garrix geen headliner? Aangezien ze schrijven dat KoL de tweede hoofdact is...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken