Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.206
4.445
Ik maak er ook uit op dat Martin Garrix 3 juni niet afsluit. Het beangstigt mij wel dat Justin Bieber en hij beste vrienden zijn. Was Justin Bieber niet nog vrij op 3 juni?

Ik vind Martin Garrix op zich wel gaaf, al zal dit bij daglicht direct al minder zijn. Kings of Leon je festival laten afsluiten, tja..
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.975
2.021
Martin Garrix geen headliner? Aangezien ze schrijven dat KoL de tweede hoofdact is…
Lijkt me logisch ook, zo'n DJ zet je niet als hoofdact maar eerder als afsluiter na de hoofdact Pinkpop zijnde?
Of werken ze daar zo niet?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.206
4.445
visdave34 wrote:
Martin Garrix geen headliner? Aangezien ze schrijven dat KoL de tweede hoofdact is…


Lijkt me logisch ook, zo’n DJ zet je niet als hoofdact maar eerder als afsluiter na de hoofdact Pinkpop zijnde?
Of werken ze daar zo niet?

Op Pinkpop werken ze hoogstwaarschijnlijk andersom. Door de DJ voor de hoofdact deels in daglicht te programmeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.016
6.059
Goedemorgen allemaal! Vandaag bevestigd door Smeets aan 1Limburg! Kings of Leon op herhaling en zelfs als festival afsluiter! Martin Garrix op 3 juni ook bevestigd!
Beter dan Bieber in ieder geval…
Heb ik de primeur dan hier?

http://www.1limburg.nl/pinkpop-onthult-twee-grote-nieuwe-namen KoL en Martin Garrix. KoL afsluiter op 5 juni

Edit: Dave was eerder.

Ja jullie hebben de primeur via 1Limburg..

Dus, geen klapper van een headliner op de maandag, tegenvaller hoor..
Nou, neem van mij aan dat Justin Bieber, het maatje van Garrix de zaterdag headlined..
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
O joh. Pinkpopnieuws deze ochtend, niet verwacht! Primeurs via 3fm zijn geloof ik ook totaal verleden tijd.

Maar geen spannende boekingen, totaal niet. Het is vroeg conclusies trekken maar die zaterdag belooft een dag te worden waar je weg moet blijven. KoL als afsluiter is ook niet sterk. Op Werchter ben ik blij met hun komst, prima 1,5 uur vermaak maar daarna krijg je nog een topshow van Arcade Fire. Op Pinkpop zit je festival er dan alweer op..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.206
4.445
Ik ben eigenlijk niet teleurgesteld. Eigenlijk ligt het geheel in de lijn der verwachting van Pinkpop.

Ik vrees alleen nu heel erg voor Justin Bieber. Dat zou voor mij ook een reden kunnen zijn om niet te gaan. Anders ben ik er vooralsnog gewoon wel bij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.016
6.059
Anticlimax…..en als Bieber komt. Dan weet ik niet of ik ga. Teleurstellend

idd anticlimax... Had echt niet verwacht dat Kings of Leon echt zou komen als headliner en dan ook nog eens als festival afsluiter laatste dag, stelletje paspoppen :(

Dus, we krijgen de headliners, Justin Bieber, Green Day en Kings of Leon.

Nu verder met de dagindeling, ik verwacht op de maandag doorstroom vanaf RaR/RiP met hardere toevoegingen dat is toch wel het minste wat we kunnen verwachten, toch...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.577
580
Nogmaals de bevestiging dat die Smeets een ongeleid projectiel is. Eerst stellig beweren dat er in 2016 geen nieuwe namen komen en dan anderhalve week later twee namen.
Echt wat flippo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.895
8.528
Je festival laten afsluiten door Kings of Leon is inderdaad wel wat triest. Dan heb je (alweer) Sex On Fire als laatste lied op de wei...

Op RW zijn die gasten nog een rustig voorgerecht voor een vette show van Arcade Fire. Hopelijk krijgt Pinkpop een heel mooie sub die dag. Zou me anders niet verwonderen als het ook Imagine Dragons wordt... Verder hoop ik met jullie mee voor tenminste een knaller van een maandagheadliner. Bieber geloof ik niet meer in, anders was die al aangekondigd.

Hey, jullie zijn altijd welkom op RW he. ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.016
6.059
Dit wordt een dramatische editie.

De dagindeling kan het nog gaan redden hoor, daar heb ik nooit aan getwijfeld. KOL is imo wel een tegenvaller, maar er zal wel niets anders beschikbaar / boekbaar zijn die dag...

Positieve kant: Ik voorzie wel een fijne voorverkoop nu... :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.577
580
Dagprogramma heb ik ook weinig vertrouwen in. Grotere namen zijn dan vooral de Lukas Graham's van de wereld denk ik. Misschien nog een Biffy erbij en met wat mazzel nog een Soundgarden of zoiets.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.016
6.059
Verder hoop ik met jullie mee voor tenminste een knaller van een maandagheadliner. Bieber geloof ik niet meer in, anders was die al aangekondigd.
KOL is de maandag-headliner :(

Er moet nog een zaterdag headliner komen, de dag heeft Bieber nog vrij en is al aangekondigd op festivals met Marin Garrix.
Als hij voor de persconferentie niet aangekondigd is zal hij dan aangekondigd worden, maar ik verwacht hem in de januari al wel hoor..
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
788
Bartjuh1981 wrote:
Dit wordt een dramatische editie.


De dagindeling kan het nog gaan redden hoor, daar heb ik nooit aan getwijfeld. KOL is imo wel een tegenvaller, maar er zal wel niets anders beschikbaar / boekbaar zijn die dag…

Positieve kant: Ik voorzie wel een fijne voorverkoop nu…
1f642.svg

Je weet net zo goed als ik dat Pinkpop niet in staat is (of niet wil) om een afgewogen, muzikaal interessante dagvulling te maken. Daar zitten altijd missers van formaat tussen: foute 3FM rommel, verkeerde podiuminkeuzes, enzovoort.

Wat die voorverkoop betreft. Er van uitgaande dat Bieber komt, vliegen die zaterdagkaarten eruit. De rest zal meevallen, ja.

Ik stel voor dat Pinkpop een tweedagenkaart invoert. De zondag en maandag voor een euro of 150.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Nogmaals de bevestiging dat die Smeets een ongeleid projectiel is. Eerst stellig beweren dat er in 2016 geen nieuwe namen komen en dan anderhalve week later twee namen.
Echt wat flippo.
Nou niet alles op Smeets gaan gooien. Smeets heeft niet geroepen dat er in 2016 geen naam meer zou volgen. Dat was een standaardtweet van MOJO. Die geven nooit een antwoord op zoiets. Je moest toen al weten dat die tweet niet geloofwaardig was, aangezien Nu Of Nooit in 2016 zeker nog een naam ging opleveren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.016
6.059
Je weet net zo goed als ik dat Pinkpop niet in staat is (of niet wil) om een afgewogen, muzikaal interessante dagvulling te maken. Daar zitten altijd missers van formaat tussen: foute 3FM rommel, verkeerde podiuminkeuzes, enzovoort.
Nee, ben ik het niet mee eens.
Vorig jaar ook een spoorboekje kunnen maken dat volgepland zat. Andere hadden ook een goed volgepland spoorboekje met andere acts en andere genre's.
Ik denk dat dat aankomend jaar ook is, aansluiting van acts en genre's zal er wel zijn.
Natuurlijk komt er een deel waarvan ik waarschijnlijk geen interesse kan opbrengen, maar die clashen hoogstwaarschijnlijk met iets waar ik wel interesse in heb. Komt zeker goed, alle vertrouwen in...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken