Er lijkt wel nog veel plaats over voor een aantal stempels op het foo fighters paspoort.
Dat is zo... Moeten de data wel meer richting Pinkpop kruipen. Maar idd, er lijkt hoop te zijn.
Mogelijk komt er nog wat in Duitsland bij, misschien schuiven ze Caspar op Hu/So een treedje naar benenden en komt Foo's daar bij is ook plek voor in planning.
Er is tenminste een gat in de planning voor Glastonbury, die kan met dikke stift opgeschreven worden.
Ook voor St Gallen is nog een plekje tussen Roskilde en Werchter.
Dan zijn de festivals, op Pinkpop na van 2015, allemaal ingehaald...
"
How long, I've waited here for you, Everlong " :mrgreen:
The prodigy, die is nieuw…
Is dit dan het konijn uit pinkpops hoge hoed??
Even nagedacht over The Prodigy, stonden al 3 keer op Pinkpop als sub in 1996 en dan als headliner in
1996, 2005 en 2010.
Dat is wel al 7 jaar terug, staan volgens mij wel laatste paar jaar op een klein verlanglijstje voor Pinkpop.
Ik meen dat ze er in 2016 dicht tegenaan zaten, maar ook in 2015 is er (tevergeefs) een poging gedaan ze als vervanger van Foo Fighters te laten komen.
Ik denk idd dat bij deze Britten nog data bij komen, in maart in USA en nu in juni IJsland, daar komt meer bij...
Zal ze maar toevoegen aan
mijn headliner lijstje, denk dat ik ze nog boven Imagine Dragons, Kings of Leon en Linkin Park zet ivm mijn eigen verwachting hierover...
Zal een mooie toevoeging in de urban/dance hoek zijn vermoed ik.