Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Zou het prodigy, greenday en foo fighters worden?

Dan heb je toch een leuke lineup.

En Jan heeft het al vaker mis gehad. Doet zelf natuurlijk (bijna) niets meer met de boekingen.
Kan daardoor ook flink fout zitten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.457
Prodigy lijkt mij niet meer een headliner voor Pinkpop, al weten zij in ieder geval wel altijd een heel veld op de kop te zetten.

Maar dit is een kleine twee weken na Pinkpop. Het kan toch haast niet dat men de Foo Fighters niet bereid weet te vinden om hun optreden van twee jaar ervoor in te halen.

Richard Ashcroft heb ik trouwens overheen gelezen, mag van mij ook wel komen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.422
628
Prodigy lijkt mij niet meer een headliner voor Pinkpop, al weten zij in ieder geval wel altijd een heel veld op de kop te zetten.

Maar dit is een kleine twee weken na Pinkpop. Het kan toch haast niet dat men de Foo Fighters niet bereid weet te vinden om hun optreden van twee jaar ervoor in te halen.

Richard Ashcroft heb ik trouwens overheen gelezen, mag van mij ook wel komen.
Misschien zijn ze niet meer echt een artiest die op t moment niet echt groot zijn, maar zoals je zegt, ze zetten een heel veld op de kop.
Ik heb ze gezien op Paaspop, ik vond het geweldig. Ze weten er wel echt een show van te maken, het zou mij niks uitmaken als ze een wat kleinere headliner boeken als het Prodigy zou zijn.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
superginger wrote:
The prodigy, die is nieuw…
Is dit dan het konijn uit pinkpops hoge hoed??


Hoge hoed? Die waren begot headliner op Paaspop dit jaar.. Waarbij ik niks tegenover Paaspop heb (hebben ze goed gedaan) Bij Pinkpop moet je wel met wat meer afkomen uit zo’n hoedje
Beter dan Justin bieber toch? En bedoel t meer als verrassing omdat ze eerder nog niet in t festivalcircuit circuleerden.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Kijk naar wat er gebeurde met het boeken van Rihanna op PKP, dat was al een “jongerenfestival”.. Hoop dan ook dat ie ten eerste live zingt, niet te vroeg van het podium afstapt of te laat komt.. Want dat heb je wel vaker met dat soort headliners (Sia op Sziget?)

Justin Bieber is never late, he always arrives just in time ;)
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
88
78
Zo.. ik had even een weekend wat anders te doen en mis een goede discussie. Jammer.
Wil nog wel een duit in het zakje doen:
Aerosmith: Mensen, zet het uit je hoofd. De tour is bekend gemaakt, net even voor de gein gekeken wat een kaartje Keulen kost, schrok me dood. Die doen verder echt geen optredens, hier moeten we het mee doen. Kijk naar de vorige tours en de eerdere motvatie (geen idee meer van wie) dat ze altijd enkele dagen tussen hun optredens hebben.

Metallica: Geloof ik nooit, misschien wat Sonisphere achtige activiteit, maar verder?

Kings Of Leon: Vast wel, wordt deze zomer ook zo'n festivalhoer

Elbow: Doet het al jaren goed, zal er wel weer zijn

PoR: tja, doen volgens mij package met Green Day

Foo Fighters; Ik denk dat er nog steeds een kans is, maar verwacht eerder 2018 ofzo.

Bieber: Mensen, ik denk dat dit forum vooral de mythe in stand houdt. Ik denk volledig om de verkeerde redenen. De festivals waar hij bevestigt is zijn losse evenementen, of festivals die draaien om een topartiest op één dag, met wat aankleding (support) erom heen, mag de naam festival niet eens hebben. En als er al sprake is van een festival, zijn dat uitgesproken pop - festivals. Summer festival Lille 2016 maar eens bekijken. Voor festivals met de statuur van Pinkpop is dit geen "andere koers" maar een volledige stijlbreuk. Mojo (Smeets heeft immers geen kudt te vertellen) gaat dit echt niet doen.

Martin Garrix daarentegen zie ik nog wel gebeuren, maar ik denk dat je het dan wel hebt gehad met de dance acts.. Ik vrees inderdaad voor een Kensington die de boel weer moet opzwepen, Richard Ashcroft zie ik ook wel gebeuren, Linkin Park, Blink, dat spul.. geloof me maar, ik heb geen bronnen, maar kom lang genoeg op pp en net als anderen hier op het forum weet ik ook wat andere festivals boeken. Dat wordt geen Bieber, heus niet. Die doet waarschijnlijk een Westerpark dagje ofzo.. Geen Pinkpop. Overigens, waarom Robbie WIlliams wel, en Bieber niet? Omdat Williams een Allround entertainer is, en Bieber een one-trick-pony.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
The Offspring doet festivals in amerika voor het Europese festival seizoen, mischien ook een optie?
Tevens ook nog nooit op pinkpop gestaan zover als ik me kan herinneren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Er lijkt wel nog veel plaats over voor een aantal stempels op het foo fighters paspoort.
Dat is zo... Moeten de data wel meer richting Pinkpop kruipen. Maar idd, er lijkt hoop te zijn.
Mogelijk komt er nog wat in Duitsland bij, misschien schuiven ze Caspar op Hu/So een treedje naar benenden en komt Foo's daar bij is ook plek voor in planning.
Er is tenminste een gat in de planning voor Glastonbury, die kan met dikke stift opgeschreven worden.
Ook voor St Gallen is nog een plekje tussen Roskilde en Werchter.
Dan zijn de festivals, op Pinkpop na van 2015, allemaal ingehaald...
" How long, I've waited here for you, Everlong " :mrgreen:

The prodigy, die is nieuw…
Is dit dan het konijn uit pinkpops hoge hoed??
Even nagedacht over The Prodigy, stonden al 3 keer op Pinkpop als sub in 1996 en dan als headliner in 1996, 2005 en 2010.
Dat is wel al 7 jaar terug, staan volgens mij wel laatste paar jaar op een klein verlanglijstje voor Pinkpop.
Ik meen dat ze er in 2016 dicht tegenaan zaten, maar ook in 2015 is er (tevergeefs) een poging gedaan ze als vervanger van Foo Fighters te laten komen.
Ik denk idd dat bij deze Britten nog data bij komen, in maart in USA en nu in juni IJsland, daar komt meer bij...
Zal ze maar toevoegen aan mijn headliner lijstje, denk dat ik ze nog boven Imagine Dragons, Kings of Leon en Linkin Park zet ivm mijn eigen verwachting hierover...
Zal een mooie toevoeging in de urban/dance hoek zijn vermoed ik.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Even nagedacht over The Prodigy, stonden al 3 keer op Pinkpop als sub in 1996 en dan als headliner in 2005 en 2010.

[/quote]

Correctie:
1996 waren ze ook al headliner. Ze speelden als laatste op het Hoofdpodium, zelfs na RATM.
Mooie afsluiter voor de Zaterdag zou ik zeggen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Op Paaspop (de eerste keer) vond ik ze een beetje matig. Maar een jaar later op RAR waren ze echt fantastisch met dat nieuw album op zak.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Off topic Godskolere...mijn vrouw vindt de laatste single van Kensington leuk....zo heb ik haar niet opgevoed....:-(
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Off topic Godskolere…mijn vrouw vindt de laatste single van Kensington leuk….zo heb ik haar niet opgevoed….:-(

zegt ze nu vast:
"Sorry for the road that I won’t take
For the words that I won’t say
For the love that I won’t give"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
bcmrmaybe wrote:
Off topic Godskolere…mijn vrouw vindt de laatste single van Kensington leuk….zo heb ik haar niet opgevoed….:-(


zegt ze nu vast:
“Sorry for the road that I won’t take
For the words that I won’t say
For the love that I won’t give”

Is it too late now to say sorry?
Yeah, I know-oh-oh, that I let you down
Is it too late to say I'm sorry now?


:p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
Off topic Godskolere…mijn vrouw vindt de laatste single van Kensington leuk….zo heb ik haar niet opgevoed….:-(

https://www.scheiden.nl/nl/?utm_nooverride=1&gclid=CjwKEAiAg5_CBRDo4o6e4o3NtG0SJAB-IatYZiOuJsgGc4guMA0Ahle3ekl2Abvkm6ZvcFQghnvdNxoCOP3w_wcB
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.457
Ik zag in een ander topic een foto van Dennis van de tour van Deep Purple in Duitsland. Er zit een gat van 30 mei tot 6 Juni (Hamburg op 30 mei en Köln 6 juni). Landgraaf en Köln zijn niet ver van elkaar verwijderd.

Jan Smeets zei geen golden oldie, in die categorie vallen zij zeker wel natuurlijk, maar zouden zij het ook doen voor een plek minder dan afsluiter?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ik zag in een ander topic een foto van Dennis van de tour van Deep Purple in Duitsland. Er zit een gat van 30 mei tot 6 Juni (Hamburg op 30 mei en Köln 6 juni). Landgraaf en Köln zijn niet ver van elkaar verwijderd.

Jan Smeets zei geen golden oldie, in die categorie vallen zij zeker wel natuurlijk, maar zouden zij het ook doen voor een plek minder dan afsluiter?

U vraagt wij draaien, toegevoegd aan mijn headliner lijstje idd onder Golden Oldie categorie...



ondertussen, ik roep nog 1 keer... plottwist... er is iets om in de gaten te houden, hoop op Pinkpop...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken