Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik ben zelf nog vrij jong, en ik blijf hier lezen dat festivals toe zijn aan vernieuwing en dat ze met Rock geen jong publiek trekken, onzin!
Ik sprak mijn vrienden er nog over en wij zijn het er allemaal over eens dat we veel meer met die 'oude' rock hebben dan met Justin Bieber, of Rihanna ofzo. Wij hebben onze Werchter kaartjes gekocht o.b.v. de Radiohead, Arcade Fire & Foo Fighters aankondigingen, dus ga nou niet zeggen dat jongeren geen 'oude acts' kunnen waarderen. (Arcade Fire is redelijk jong snap ik maar buiten hen om).
Wij zien ook liever een Radiohead dan een KoL hoor, en zo zijn er heel, echt heel veel. Jongeren zijn niet allemaal fan van Justin Bieber, een gigantisch deel houdt wel van Radiohead. Laten we dus niet overtrekken dat festivals in zulke drastische maten aan vernieuwing toe zijn, ik denk dat PP toch wel uitverkoopt als ze twee fatsoenlijke namen daar neerzetten, en daarmee ook nog eens het vaste, trouwe publiek niet verloochenen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Kijk naar wat er gebeurde met het boeken van Rihanna op PKP, dat was al een "jongerenfestival".. Hoop dan ook dat ie ten eerste live zingt, niet te vroeg van het podium afstapt of te laat komt.. Want dat heb je wel vaker met dat soort headliners (Sia op Sziget?)

Diversiteit creëer je door Mumford & Sons, The XX, Kings Of Leon etc te boeken voor het jongere publiek.. Niet Bieber
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).

Ben ik het wel mee eens.
Ik ben overigens er wel voorstander van als er acts headlinen die al lange tijd niet zijn geweest of zelfs nog nooit op het festival hebben gestaan.
Bijvoorbeeld, ik ben een Muse-liefhebber zullen we maar zeggen, maar 2000, 2002, 2004, 2007, 2015 is voor aankomende jaren toch echt wel weer even genoeg geweest hoor ondanks ik ze heel graag zie.
Linkin Park stond bijvoorbeeld 2007 en 2012 op Pinkpop waarvan laatste keer als headliner. Dat is dus al 5 jaar terug volgende editie en zal pas de derde keer zijn. In principe is dat nog vrij acceptabel.
Kings of Leon stond ook 2 keer op PInkpop in 2011 en 2013, dat was eigenlijk pas naar een doorbraak in 2008. Beide keren heeft achteraf flink wat kritische aantekeningen opgeleverd. Het is dan wel 4 jaar terug al, maar het lijkt mij niet verstandig ze al weer als headliner te laten komen.
Stel, Imagine Dragons staat op meer spots als headliner. Dan is dat een logische nieuwe headliner voor Pinkpop.

Misschien doen we nu heel moeilijk over Bieber, straks staat 3 juni Aerosmith te rocken op Pinkpop en is alle gezeur om niets geweest... ;)
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).


Ben ik het wel mee eens.
Ik ben overigens er wel voorstander van als er acts headlinen die al lange tijd niet zijn geweest of zelfs nog nooit op het festival hebben gestaan.
Bijvoorbeeld, ik ben een Muse-liefhebber zullen we maar zeggen, maar 2000, 2002, 2004, 2007, 2015 is voor aankomende jaren toch echt wel weer even genoeg geweest hoor ondanks ik ze heel graag zie.
Linkin Park stond bijvoorbeeld 2007 en 2012 op Pinkpop waarvan laatste keer als headliner. Dat is dus al 5 jaar terug volgende editie en zal pas de derde keer zijn. In principe is dat nog vrij acceptabel.
Kings of Leon stond ook 2 keer op PInkpop in 2011 en 2013, dat was eigenlijk pas naar een doorbraak in 2008. Beide keren heeft achteraf flink wat kritische aantekeningen opgeleverd. Het is dan wel 4 jaar terug al, maar het lijkt mij niet verstandig ze al weer als headliner te laten komen.
Stel, Imagine Dragons staat op meer spots als headliner. Dan is dat een logische nieuwe headliner voor Pinkpop.

Misschien doen we nu heel moeilijk over Bieber, straks staat 3 juni Aerosmith te rocken op Pinkpop en is alle gezeur om niets geweest…
1f609.svg

Indiaantje89 wrote:
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).


Ben ik het wel mee eens.
Ik ben overigens er wel voorstander van als er acts headlinen die al lange tijd niet zijn geweest of zelfs nog nooit op het festival hebben gestaan.
Bijvoorbeeld, ik ben een Muse-liefhebber zullen we maar zeggen, maar 2000, 2002, 2004, 2007, 2015 is voor aankomende jaren toch echt wel weer even genoeg geweest hoor ondanks ik ze heel graag zie.
Linkin Park stond bijvoorbeeld 2007 en 2012 op Pinkpop waarvan laatste keer als headliner. Dat is dus al 5 jaar terug volgende editie en zal pas de derde keer zijn. In principe is dat nog vrij acceptabel.
Kings of Leon stond ook 2 keer op PInkpop in 2011 en 2013, dat was eigenlijk pas naar een doorbraak in 2008. Beide keren heeft achteraf flink wat kritische aantekeningen opgeleverd. Het is dan wel 4 jaar terug al, maar het lijkt mij niet verstandig ze al weer als headliner te laten komen.
Stel, Imagine Dragons staat op meer spots als headliner. Dan is dat een logische nieuwe headliner voor Pinkpop.

Misschien doen we nu heel moeilijk over Bieber, straks staat 3 juni Aerosmith te rocken op Pinkpop en is alle gezeur om niets geweest…
1f609.svg

Maar als je kijkt wat Rock Werchter presteert is Imagine Dragons (Aerosmith eigenlijk ook) toch veel te zwak? Of ligt dit nou aan mij? Wat doet Pinkpop verkeerd? Want RW weet wel 8 hele grote acts te krijgen. Dan kun je wel zeggen dat Imagine Dragons headliner is op andere festivals, maar een alt-J, die in 2015 headliner waren op Open'er (toch ook wel een CL festival) staan daar toch mooi achter Foo Fighters. Dus wat is er dan misgegaan bij PP dit jaar?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).

De discussie gaat hier ook helemaal niet over het feit dat er een poppy headliner staat. Uiteraard moet dat kunnen. Het gaat hier over de naam Bieber. Jij spreekt van 'dit soort acts', maar de meesten hebben het bij 'deze act'. Die knul heeft nog niet bewezen een goede show neer te kunnen zetten. Zelfs m'n zusje, die wel fan is van dat soort dingen, vond het niet fantastisch. Uiteraard is kwaliteit heel subjectief, maar dit soort slappe fake 'playback' acts moet je als festival met een beetje zelfrespect niet willen.

Maar een goede pop/r'n'b/hiphop headliner zou ik erg aanmoedigen voor een festival als Pinkpop!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).


De discussie gaat hier ook helemaal niet over het feit dat er een poppy headliner staat. Uiteraard moet dat kunnen. Het gaat hier over de naam Bieber. Jij spreekt van ‘dit soort acts’, maar de meesten hebben het bij ‘deze act’. Die knul heeft nog niet bewezen een goede show neer te kunnen zetten. Zelfs m’n zusje, die wel fan is van dat soort dingen, vond het niet fantastisch. Uiteraard is kwaliteit heel subjectief, maar dit soort slappe fake ‘playback’ acts moet je als festival met een beetje zelfrespect niet willen.

Maar een goede pop/r’n’b/hiphop headliner zou ik erg aanmoedigen voor een festival als Pinkpop!

Can't agree more. Al zou ik liever helemaal geen popartiest zien, snap ik wel als PP dit bij gebrek aan beter wel nodig acht. Maar zet dan een Drake neer, die ook gewoon zalen bij bosjes uitverkoopt. Of in ieder geval een figuur van dat kaliber (hij zal wel niet komen met die 4 Ziggo Dome shows).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik ben zelf nog vrij jong, en ik blijf hier lezen dat festivals toe zijn aan vernieuwing en dat ze met Rock geen jong publiek trekken, onzin!
Ik sprak mijn vrienden er nog over en wij zijn het er allemaal over eens dat we veel meer met die ‘oude’ rock hebben dan met Justin Bieber, of Rihanna ofzo. Wij hebben onze Werchter kaartjes gekocht o.b.v. de Radiohead, Arcade Fire & Foo Fighters aankondigingen, dus ga nou niet zeggen dat jongeren geen ‘oude acts’ kunnen waarderen. (Arcade Fire is redelijk jong snap ik maar buiten hen om).
Wij zien ook liever een Radiohead dan een KoL hoor, en zo zijn er heel, echt heel veel. Jongeren zijn niet allemaal fan van Justin Bieber, een gigantisch deel houdt wel van Radiohead. Laten we dus niet overtrekken dat festivals in zulke drastische maten aan vernieuwing toe zijn, ik denk dat PP toch wel uitverkoopt als ze twee fatsoenlijke namen daar neerzetten, en daarmee ook nog eens het vaste, trouwe publiek niet verloochenen.
Dat schrijft ook helemaal niemand. Maar als jij om de 3 jaar Mumford & Sons, Foo Fighters, KoL, The XX of Muse voorgeschoteld krijg. Dan ben je straks dat wel beu. Persoonlijk zie ik ook liever Radiohead, AF of Foo Fighters. Maar Foo Fighters heb ik in 4 jaar tijd ook al 5x gezien idem geld voor Muse, KoL al 4x, Radiohead en RHCP 3x, en Rammstein 2x, en AF zal nu 2x in 3 jaar tijd worden. Dan heb ik liever dat ze gewoon eens wat nieuws proberen (net zoals dat met Robbie Williams deden). En dan ga ik nog maar vanaf 2010 naar festivals/concerten, kan je nagaan hoe vaak anderen deze misschien al gezien hebben.

Er is in die sector gewoon te weinig nieuws wat je op een hoge spot kan neerzetten in Landgraaf. Ik denk dat Festileaks ontploft als ze "maar" met Biffy Clyro, Imagine Dragons of The XX als headliner komen. Misschien moet ik minder shows Daarom moet je soms open staan voor wat nieuws. Niet dat ik per definitie en kaartje koop als JB komt, maar ik snap het wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Ik ben een voorstander van het boeken van Justin Bieber. Het is echt niet meer dat irritant joch van Baby Baby oow… Natuurlijk blijft het poppy muziek, maar zijn laatste album is best redelijk goede plaat geworden. Dat Pinkpop dan dan voor deze jongen gaat in plaatst van een afgezaagde Punk/Rock band die met alle respect hun laatste succes meer dan 15 geleden heeft gehad dan snap ik het volkomen dat ze gaan voor iemand die nog wel relevant is (ook al ligt het niet in je straatje) en veel kaarten verkoopt.

Vroeg of laat gaan ze uiteindelijk voor de bijl en moeten ze toch dit soort acts gaan boeken. Dus daarom doen ze dit beter op tijd dan wachten tot dit soort acts ook al niet meer relevant zijn. Maar goed de meeste hebben waarschijnlijk geen recente plaat van JB gehoord en gaan gewoon met de rest van de meute mee puur op blinde haat. Probeer eens wat breder te denken mensen :).


De discussie gaat hier ook helemaal niet over het feit dat er een poppy headliner staat. Uiteraard moet dat kunnen. Het gaat hier over de naam Bieber. Jij spreekt van ‘dit soort acts’, maar de meesten hebben het bij ‘deze act’. Die knul heeft nog niet bewezen een goede show neer te kunnen zetten. Zelfs m’n zusje, die wel fan is van dat soort dingen, vond het niet fantastisch. Uiteraard is kwaliteit heel subjectief, maar dit soort slappe fake ‘playback’ acts moet je als festival met een beetje zelfrespect niet willen.

Maar een goede pop/r’n’b/hiphop headliner zou ik erg aanmoedigen voor een festival als Pinkpop!
Maar kijk nou eens wat er op dit moment tourt. Ik heb ook liever Beyoncé of Kanye mmaar die touren niet. En dat Justin Bieber een paar nummers heeft geplaybacked in een van zijn shows... welkom in de muziek wereld. Beyoncé, Queen, The Beatles, Michael Jackson etc. waren hem voor. Ik heb juist lovende recensies gelezen over zijn shows van afgelopen jaar (en sommige ook ondanks het playbacken).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet "een liedje" maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Overigens opvallend dat BST Hyde Park die Biebert nog niet heeft aangekondigd.
Stond vanmorgen 2 juli in zijn tourschema, nu zojuist weer verdwenen...

Zeker te vroeg er in geplakt.
Zijn er overigens nog meer festivals met een pop-inslag die nog headliners missen.
Mist RW er nog 1? Dat is toch ook rond de tijd van BST Hyde Park of niet..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.
Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een "muziekliefhebber" niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.
ho ho... voorzichtig over uitspraken over Queen... anders neem ik Brian mee ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.

Kritisch zijn is één, Queen vergelijken met Justin Bieber is a whole other level.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Overigens opvallend dat BST Hyde Park die Biebert nog niet heeft aangekondigd.
Stond vanmorgen 2 juli in zijn tourschema, nu zojuist weer verdwenen…

Zeker te vroeg er in geplakt.
Zijn er overigens nog meer festivals met een pop-inslag die nog headliners missen.
Mist RW er nog 1? Dat is toch ook rond de tijd van BST Hyde Park of niet..

RW mist geen headliner meer. Enkel nog op sub voor RH op vrijdag. Dat zal de volgende aankondiging wel zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.


ho ho… voorzichtig over uitspraken over Queen… anders neem ik Brian mee
1f609.svg
It's strange but it's true
I can't get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free baby
Oh how I want to be free
Oh how I want to break free

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like

We will we will rock you
Sing it
We will we will rock you
Everybody
We will we will rock you
We will we will rock you
Alright

All we hear is Radio ga-ga
Radio goo-goo
Radio ga-ga
All we hear is Radio ga-ga
Radio blah blah
Radio, what's new?
Radio, someone still loves you

Een mooie greep uit het repertoire van Queen. Maar goed dat is dan weer mijn aversie. Iedereen het zijne.

 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Queen vind ik trouwens geen bal aan. Snap ook echt niet dat die op 1 staat in top 2000. Zo'n flauwe kitsch nummers.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.


Kritisch zijn is één, Queen vergelijken met Justin Bieber is a whole other level.
Ik zeg alleen dat ze beiden wel eens playbacken (of hebben geplaybacked) ik vergelijk ze nergens.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Indiaantje89 wrote:
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.


Kritisch zijn is één, Queen vergelijken met Justin Bieber is a whole other level.

I agree rustig over Queen!

Buiten dat, misschien heeft dit boeken gewoon puur met een geld kwestie te maken en kan PP gewoon deze flappen niet neerleggen, en daardoor een koerswijziging misschien wel noodgedwongen is.
Vergeet dat soort zaken ook niet, misschien zit RW qua sponsoren net wat beter in elkaar dat weet ik niet.

Al met al, die koerswijzing gaat ooit komen, kan ook nog dat volgend jaar de gitaren wel weer scheuren over Landgraaf.
lijkt er op dat wij dit gewoon moeten accepteren.. In de jaren 2000 is het geprobeerd en mislukt..

Om mee te spelen met de beste zul je. je altijd moeten vernieuwen.

RW gaat ook ooit zo'n jaar krijgen, alle festivals krijgen zo'n jaar
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
DennisvdBr wrote:
Indiaantje89 wrote:
Oasiss wrote:
Prima dat sommigen zich neerleggen bij Justin Bieber, dit begrijpen of het niet erg vinden. Ieder zijn ding, maar meneer playbackt niet “een liedje” maar gewoon voornamelijk. Ik snap niet dat een muziekliefhebber dit dan kan vergelijken met Queen, The Beatles of Michael Jackson.


Genoeg beelden gezien van Bieber dat hij niet heeft geplaybackt. Ik snap overigens ook niet dat een “muziekliefhebber” niet kritisch kan zijn op Queen, die teksten daar zakt soms je broek van af.


ho ho… voorzichtig over uitspraken over Queen… anders neem ik Brian mee
1f609.svg



It’s strange but it’s true
I can’t get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free baby
Oh how I want to be free
Oh how I want to break free

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like

We will we will rock you
Sing it
We will we will rock you
Everybody
We will we will rock you
We will we will rock you
Alright

All we hear is Radio ga-ga
Radio goo-goo
Radio ga-ga
All we hear is Radio ga-ga
Radio blah blah
Radio, what’s new?
Radio, someone still loves you

Een mooie greep uit het repertoire van Queen. Maar goed dat is dan weer mijn aversie. Iedereen het zijne.

totaal uit het verband gerukt om dat zo te plaatsen.. je zou ook eens door de lagen heen moeten kijken ;) maar dat gebeurd helaas veel te weinig..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Queen erbij halen in een discussie over Justin Bieber.... dat de teksten van Queen zo nu en dan wat weird waren, daar is iedereen het wel over eens. Dat je, met een muzikale carriere, live goed moet kunnen zingen ook. Hopelijk wordt dit ooit ook aan Bieber medegedeeld. :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken