Marco Poloo wrote:
Tuurlijk zou ik ook graag naar Pinkpop gaan, maar alleen met deze 2 namen, + de kosten t.o.v. Opener..
hoop wel op een mooie editie, ZONDER die kleine canadees,.. en anders hoop ik dat het gros van jullie hem van het podium jaacht
Volgens mij past Open’er in het tourschema van Bieber
PJ wrote:
Bieber kan bijna niet meer mis als ik dit zo zie. Er is eigenlijk al veel te veel over gezegd. Echt een zwaktebod en gewoon omdat ze andere headliners zijn misgelopen komen ze nu met Bieber. Het wordt waarschijnlijk wel mooi verpakt qua verkooppraatje…
Ik vind het helemaal niets maar als de weide vol loopt is de organisatie te vreden… Mijn vermoeden zal zijn dat of LP of KOL de maandag zal afsluiten. Niet drie headliners waar ik meteen een kaartje voor zou kopen…….
Zwaktebod als ze Bieber hebben geboekt? Nee dat denk ik niet, volgens mij zitten heel wat grote festivals er bij. Voor een festival als Pinkpop is zo’n pop-idool van het moment natuurlijk geen zwaktebod. Persoonlijke voorkeur of niet, dat is gewoon goed geboekt dan. Zie vooral de pop-georiënteerde festivals met Bieber opduiken overigens.. Dit is niet achteraf door mislopen besloten, dit ziet er uit als een uitgesmeerde planning, in 2016 stadiontour en in 2017 een 2de leg in Europa met festivals. Zo komt het op mij over.
Met het oog op de bezoekers die normaal op Pinkpop afkomen is imo Bieber een gigantisch zwaktebod. Puur geboekt om zoveel mogelijk kaarten te verkopen maar niet met het vaste publiek in het achterhoofd. Blijkt maar weer dat het verkopen van kaarten belangrijker is dan vaste bezoekers, maar dat wisten we eigenlijk ook wel gezien het feit dat PP nog steeds niks met Earlybird tickets doet.