Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Misschien is uit de hand gelopen hobby beter op zijn plaats dan coverband. Neemt niet weg dat het ronduit belachelijk zou zijn als zij headliner zouden zijn.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik heb ff teruggelezen maar volgens mij zegt niemand dat ze headliner zouden zijn op Pinkpop. Dennis haalt aan dat ze elders als headliner staan maar zegt verder zelf dat ze op Pinkpop als sub of 3fm afsluiter zouden staan. Dus waar gaat deze discussie eigenlijk over? xD

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Of POR headlinerwaardig is.

Ik vind van niet...en sommige wel...hangt er vanaf welk festival.. Glasto niet, Groezrock wel...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Vandaag bekend gemaakt dat je bij U2 de kans hebt om een soundcheck bij te wonen en een full rehearselshow als je geld doneert voor een goed doel....

http://www.atu2.com/news/enter-to-win-a-chance-to-meet-u2.html

Het lijkt me dan ook dat die bekendmaking voor de nieuwe tour ook niet lang meer op zich laat wachten........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
POR Macklemore Rag n Bone FFDP Alter Bridge stuur maar door naar Pinkpop.
Van de nieuwe RaR/RiP namen mogen imo Alter Bridge, Frank Carter en Slaves meteen door naar Landgraaf.
Lekker te weten dat Alter Bridge in het Pinkpop weekend ongelooflijk in de buurt is...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
796
bcmrmaybe wrote:
POR Macklemore Rag n Bone FFDP Alter Bridge stuur maar door naar Pinkpop.


Van de nieuwe RaR/RiP namen mogen imo Alter Bridge, Frank Carter en Slaves meteen door naar Landgraaf.
Lekker te weten dat Alter Bridge in het Pinkpop weekend ongelooflijk in de buurt is…
FFDP en PoR mogen van mij ook zeker. En het is inderdaad lekker om te weten dat Alter Bridge dan in de buurt is. Vooral aangezien ik hun show in de HMH heb moeten missen...
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Vandaag bekend gemaakt dat je bij U2 de kans hebt om een soundcheck bij te wonen en een full rehearselshow als je geld doneert voor een goed doel….

http://www.atu2.com/news/enter-to-win-a-chance-to-meet-u2.html

Het lijkt me dan ook dat die bekendmaking voor de nieuwe tour ook niet lang meer op zich laat wachten……..

Spuitelf ... http://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-2017-nieuws-en-geruchten/page/100/#post-117348

:wink:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
PJ wrote:
Vandaag bekend gemaakt dat je bij U2 de kans hebt om een soundcheck bij te wonen en een full rehearselshow als je geld doneert voor een goed doel….

http://www.atu2.com/news/enter-to-win-a-chance-to-meet-u2.html

Het lijkt me dan ook dat die bekendmaking voor de nieuwe tour ook niet lang meer op zich laat wachten……..


Spuitelf … http://forum.festileaks.com/forums/topic/pinkpop-2017-nieuws-en-geruchten/page/100/#post-117348

1f609.svg

Sorry had ik even gemist, iets dubbel posten heeft geen zin. alle credits naar de originele spotter natuurlijk! :cool:
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Gmm heeft rammstein dus ik denk dat die hint naar gnr een grap ofzo was want ik denk niet sat gmm het geld heeft voor die allebei. Vind ik wel jammer want betekent dat de kans op gnr bij andere festivals ook kleiner is maar voor de complete afschrijving moeten we nog even wachten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Gmm heeft rammstein dus ik denk dat die hint naar gnr een grap ofzo was want ik denk niet sat gmm het geld heeft voor die allebei. Vind ik wel jammer want betekent dat de kans op gnr bij andere festivals ook kleiner is maar voor de complete afschrijving moeten we nog even wachten
Duidelijk is inmiddels wel dat Pinkpop geen headliner deelt met RaR/RiP.
2 namen deelt Pinkpop al met de 6 Download headliners.
Er zal iets van andere festivals bij komen of iets exclusiefs, ik denk dan vooral aan een combi met TW Classic.
Misschien moeten we nog kijken naar de DEAG festivals, Rockavaria en Rock in Vienna, Peter Schwenkow heeft aangegeven daar flink uit te pakken...
Eventueel IOW of i-Days, maar zien wat daar bij komt...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
pp2017 wrote:
Gmm heeft rammstein dus ik denk dat die hint naar gnr een grap ofzo was want ik denk niet sat gmm het geld heeft voor die allebei. Vind ik wel jammer want betekent dat de kans op gnr bij andere festivals ook kleiner is maar voor de complete afschrijving moeten we nog even wachten


Duidelijk is inmiddels wel dat Pinkpop geen headliner deelt met RaR/RiP.
2 namen deelt Pinkpop al met de 6 Download headliners.
Er zal iets van andere festivals bij komen of iets exclusiefs, ik denk dan vooral aan een combi met TW Classic.
Misschien moeten we nog kijken naar de DEAG festivals, Rockavaria en Rock in Vienna, Peter Schwenkow heeft aangegeven daar flink uit te pakken…
Eventueel IOW of i-Days, maar zien wat daar bij komt…

i-days.... dan toch Justin Bieber xD
Ik vind het persoonlijk wat ver gaan, maar goed, die dag verkoopt dik, maar dan ook echt dik uit.


 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Is er iets bekend of er binnenkort nog nieuws komt van PP? Met nog maar 2 namen die bekend zijn vind ik het best wel lang duren in tegenstelling tot andere festivals die later in het seizoen zitten en toch al de nodige namen hebben bekend gemaakt....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Is er iets bekend of er binnenkort nog nieuws komt van PP? Met nog maar 2 namen die bekend zijn vind ik het best wel lang duren in tegenstelling tot andere festivals die later in het seizoen zitten en toch al de nodige namen hebben bekend gemaakt….
Ik heb het vermoeden dat we nog voor Sinterklaas meer weten...
Komende 2 weken worden spannend dus!! ;)

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Ik zie de naam van U2 de laatste dagen weer wat vaker langskomen. Is dit een enigszins realistisch geluid? Het tempo op dit forum ligt zo moordend hoog dat het een beetje is ontschoten of dit echt iets is om rekening mee te houden. En ik ben lui ;).
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
Ik zie de naam van U2 de laatste dagen weer wat vaker langskomen. Is dit een enigszins realistisch geluid? Het tempo op dit forum ligt zo moordend hoog dat het een beetje is ontschoten of dit echt iets is om rekening mee te houden. En ik ben lui ;).

Nee.
 

iggy2016

Playlistbediener
22 nov 2016
49
0
Lees dit al een tijdje mee en vind het wel interessant. Dus ben zelf ook wat gaan zoeken en zag dit:

Justin Bieber Tour 2017:
7 juni, Stavanger, Norway
18 juni, Monza, Italy

Martin Garrix Tour 2017:
7 juni, Stavanger, Norway (Den Store Sommerfesten)
18 juni, Monza, Italy (I-Days Milano 2017)

Dit is wel erg toevallig en erg kortbij Pinkpop...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken