bcmrmaybe wrote:
En Prophets of Rage gaan toch zeker niet headlinen? Dat zou nog treuriger zijn dan Justin Bieber in mijn ogen en ja ik zou Justin Bieber echt ontzettend treurig vinden.
Als SOAD sub is dan gaat POR nog in geen 100 jaar headlinen. Dat zou echt gewoon debiel zijn.
WAT EEN ONZIN!!!
Ze staan notabeen headliner op Download Spanje… Dus zijn ze al ergens headliner hé!
In een co-headline-constructie met SOAD op Pinkpop zal imo briljant bedacht zijn.
Jongens jullie onderschatten POR behoorlijk!!
Ik heb al een paar keer proberen uit te leggen. Maar jullie blijven Prophets of Rage als een soort coverband zien, ongelooflijke bullshit natuurlijk!!!
Pure onderschatting!!
Dit gaat komend festival seizoen één van de grote sensaties worden, dat geef ik jullie nu al op een briefje.
Daarbij, als Rage Against the Machine zou komen zouden ze zonder pardon geaccepteerd worden als headliener. Nu komt een andere bandsamenstelling met een andere naam en doen ze de nummers van Rage Against the Machine en van de andere bandleden en is het ineens een coverbandje voor in de ochtend… ONZIN!!!
dennis er zijn ook mensen het met je eens mijn vriendengroep ziet hun inderdaad wel zitten en wie wil nu niet meemaken dat een vol veld killing in the name off meezingt