Lees dit al een tijdje mee en vind het wel interessant. Dus ben zelf ook wat gaan zoeken en zag dit:
Justin Bieber Tour 2017:
7 juni, Stavanger, Norway
18 juni, Monza, Italy
Martin Garrix Tour 2017:
7 juni, Stavanger, Norway (Den Store Sommerfesten)
18 juni, Monza, Italy (I-Days Milano 2017)
Dit is wel erg toevallig en erg kortbij Pinkpop…
24 april zit Biebs in Zuid-Amerika…dan volgt de 7de juni in Stavanger. Duimen dat het zo blijft.
Komaan mensen… Bieber boeken is iets wat ik Pinkpop nooit zie doen. Ik zou het heel goed vinden mochten ze vooruit denken en ook meer jongere (pop)acts boeken, maar JB is echt 8 bruggen te ver. Daarmee zou de organisatie zichtzelf echt voor schut zetten.
Ja, het zou uitverkopen maar dan nog denk ik dat Pinkpop zichzelf daarmee meer schade toedoet dan dat het een voorwaartse stap zou zijn.
mattman wrote:
Komaan mensen… Bieber boeken is iets wat ik Pinkpop nooit zie doen. Ik zou het heel goed vinden mochten ze vooruit denken en ook meer jongere (pop)acts boeken, maar JB is echt 8 bruggen te ver. Daarmee zou de organisatie zichtzelf echt voor schut zetten.
Ja, het zou uitverkopen maar dan nog denk ik dat Pinkpop zichzelf daarmee meer schade toedoet dan dat het een voorwaartse stap zou zijn.
Waarom is Bieber 8 bruggen te ver? De man is zo ongeveer de grootste mannelijke popartiest ter wereld. Heeft de afgelopen 2 jaar wereldwijd joekels van hits gehad, denk aan Sorry, Love Yourself, Let Me Love You, What Do You Mean? etc. Oke, hij heeft wat dubieuze jaren gehad waarin hij zichzelf redelijk kwijt was maar lijkt het licht te hebben gezien.
Ik kan z’n liveshows niet beoordelen want nooit gezien, maar ik lees in recensies dat het niet allemaal 100% live is. Dat zal te maken hebben met de productie en de show – volgens mij kan alleen Beyoncé intensief dansen en zingen tegelijk. Wellicht is Bieber met Garrix bezig een show op te zetten (ze hebben ook een weekje met elkaar opgetrokken toen Bieber z’n shows in Arnhem deed), en gaan ze daarmee de festivals af in 2017. Hij zal zich dan heus wel realiseren dat hij niet met een playbackshow aan kan komen zetten.
Het zou wel in de beschrijving van Smeets passen: een ander Pinkpop, maar wel met grote namen. Ik zou het in ieder geval een veel interessantere boeking vinden dan SOAD.
Interesantere boekenig dan SOAD?!?!?
Als ze Bieber boeken is de hele geloofwaardigheid van Pinkpop weg.
Zou echt de stomste zet zijn in jaren.
Stel je voor een hele dag “beliebers”op het terrein.
Getver, wat eng. Je doet je naam eer aan: Doom-scenario... :-oIk zie Bieber (helaas) nog wel gebeuren.
Tactisch zal hij dan wel op zaterdag 3 juni geboekt zijn. Dit zal de dagkaarten direct doen uitverkopen. Als de rest van het weekend een traditioneel Pinkpop line-up heeft zullen de weekend gasten Bieber wel (moeten) accepteren.
Bieber komt wat show betreft toch dicht bij Pharrell Williams. En deze man stond toch in 2014 ook in Landgraaf. Het veld stroomde toen inderdaad half leeg na z’n 2de “Hello Amsterdam!!!” Maar daar heeft de organisatie lak aan. De kaarten zijn toch verkocht.
Doom010 wrote:
Ik zie Bieber (helaas) nog wel gebeuren.
Tactisch zal hij dan wel op zaterdag 3 juni geboekt zijn. Dit zal de dagkaarten direct doen uitverkopen. Als de rest van het weekend een traditioneel Pinkpop line-up heeft zullen de weekend gasten Bieber wel (moeten) accepteren.
Bieber komt wat show betreft toch dicht bij Pharrell Williams. En deze man stond toch in 2014 ook in Landgraaf. Het veld stroomde toen inderdaad half leeg na z’n 2de “Hello Amsterdam!!!” Maar daar heeft de organisatie lak aan. De kaarten zijn toch verkocht.
Getver, wat eng. Je doet je naam eer aan: Doom-scenario…
Het ergste is nog dat er geen speld tussen is te krijgen. Volstrekt logische en plausibele redenering. Brrr…
amoors wrote:
Interesantere boekenig dan SOAD?!?!?
Als ze Bieber boeken is de hele geloofwaardigheid van Pinkpop weg.
Zou echt de stomste zet zijn in jaren.
Stel je voor een hele dag “beliebers”op het terrein.
Tsja… SOAD is voor mij toch het zoveelste gitaarbandje, waarvan er al honderden op Pinkpop hebben gestaan. Begrijp me niet verkeerd: ik hou van rockmuziek maar binnen het genre is SOAD gewoon niet mijn kopje thee. Maar om het objectief te beschouwen: SOAD is geen band met toekomst. Wanneer Pinkpop dit soort bands blijft boeken, en het festival aan dit soort namen blijft ophangen … dan is Pinkpop over 5 tot 10 jaar Bospop, en hebben we Pinkpop Classic ook niet meer nodig. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat Pinkpop steeds meer acts als Bieber/Garrix (of de genoemde Beyoncé, Bruno Mars, Taylor Swift etc) in het programma gaat invoegen, en dat de rockbandjes steeds meer niche worden. En dat is een feitelijke afspiegeling van de muziek die vandaag de dag populair is.