Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
als de redenering van 1 dag show, 2 dagen rust inderdaad al een tijd wordt aangehouden is er simpelweg geen plaats meer voor de shows waar wij op hopen. wil niet zeggen dat het niet zou passen, maar ze gewoon max 1x in de 3 dagen willen spelen. ik zag bijvoorbeeld zelf volbeat van de week, en was hun 4e dag op rij (en 8e in 9 dagen!) optreden, dat merk je wel aan zo'n gasten. vraag is of je dat moet willen als artiest

ik zie zelf coldplay nog wel komen, zou ook een mooie headliner zijn naar mijn mening. plus redelijk anders dan green day, dus ander publiek. na SOAD moet natuurlijk wel wat zwaars, anders krijgen we weer zo'n Rammstein - doe maar constructie
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Daantje wrote:
Aerosmith hoorde ik van de week op radio Veronica dat er geen Nederlandse datum meer bij kwam.
Voor wat t waard is.
Verwacht ze ook niet meer.


Ongelooflijk…

Vorige tour ook al Benelux overgeslagen.
Zal GMM een Benulux exclusief worden dan?
Of helemaal niks meer bij zoals PJ ook al aangaf.

Lijkt me echt stug. Er is nog ruimte voor meer, die kunnen toch nog een laatste keer cachen hé…
Vreemd?

In hoeverre moeten zijn nog cashen, dit geld wat ze ermee verdienen is voor de kleinkinderen joh
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
voor degenen die andere festivals in de gaten houden: Arcade Fire op de donderdag van Werchter
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Arcade Fire naar de openingsdag van RW.. dus miss toch een optie voor Pinkpop, ook al waren ze er 3 jaar geleden nog
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Nou... Morgen achterover zitten en de vvk van BKS en RW in de gaten houden...

Phoe, ben blij dat dat niet 'mijn' festivals zijn, kan me wel héééél goed voorstellen hoe de vaste gangers zich voelen aankomende nacht, kan me héééél goed voorstellen....

 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Tja Dennis, ik weet het ook niet.
De signalen lijken er iig niet op dat Aerosmith naar Nederland komt.
Iets met potloodje en licht streepje door..
Al weet je het nooit he.

Sluit niet uit dat pinkpop idd moeite heeft met headliners vastleggen dit jaar.

Al gok k nog steeds op de hoed met konijn dat Coldplay heet.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Nou… Morgen achterover zitten en de vvk van BKS en RW in de gaten houden…

Phoe, ben blij dat dat niet ‘mijn’ festivals zijn, kan me wel héééél goed voorstellen hoe de vaste gangers zich voelen aankomende nacht, kan me héééél goed voorstellen….


Rock Werchter doet wel aan pre-sale voor vaste gangers ;) Morgen lekker uitslapen dus :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Rock Werchter doet wel aan pre-sale voor vaste gangers
1f609.svg
Morgen lekker uitslapen dus :p

Het is je gegund hoor! echt waar...


Bedacht men bij Pinkpop maar dit soort tegemoetkomingen...
Het hoeft niet eens een goedkoper kaartje te zijn. Al was een pre-sale met nog geen naam bekend, was mij al best en ben vertuigd dat er wel een flinke rits weekend kaarten uitgaan.

Maar goed, dat is en blijft een terug komende ergernis / hoop / verwachting...
Nu weten we dat iedereen ineens massaal 11 maart 10 uur ticketmaster bestormd, moet ticketservice toch ook eens een lampje gaan branden ooit, of ben ik gek... ( dat laatste vast ook )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maar goed, dat is en blijft een terug komende ergernis / hoop / verwachting…
Nu weten we dat iedereen ineens massaal 11 maart 10 uur ticketmaster bestormd, moet ticketservice toch ook eens een lampje gaan branden ooit, of ben ik gek… ( dat laatste vast ook )




Zo lang ik nog bij mijn vvk kan zitten vind ik het goed :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.513
795
Pinkpop deelt volgens mij niet de derde RaR/RiP headliner….
Teaser op Facebook lijkt Rammstein te verraden?
Zie ook RaR/RiP-topic.
Heb net de video gezien ja, Ik zat ook te denken aan Rammstein, maar er was er een die begon over iets van Punk. Dus ik durf t echt niet te zeggen.
Ze zeggen wel dat het een mooie verrassing is!
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
GnR tour bekend begin december:
http://www.ringrocker.com/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=29784&start=100#1880389
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
chris knoben wrote:
wat vermoeden we van 21 pilots


Noem ze alsjeblieft gewoon Twenty One Pilots, zo heetten ze namelijk, niet ’21 pilots’.

Hebben in 2013-2015 op Lowlands gestaan en in 2014 op pinkpop, en er komt waarschijnlijk in de zomer/najaar een nieuw album uit (vermoedens). Zal me niks verbazen als ze dus gewoon dat album op gaan nemen en een paar festivals in Amerika doen, aangezien ze al heel lang non-stop aan het touren zijn. Geven echter wel aan dat ze veel werk onderweg doen, dus misschien dat het opnemen van het album niet veel tijd meer gaat kosten, maar het zou makkelijk kunnen dat ze pas in de winter weer gaan komen met een plek in de Ziggo Dome ofzo (HMH was duidelijk te klein).
Ik hoop zeer dat ze er staan (groot fan, heb ze drie keer gezien) maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Ook over welke positie ze op het affiche dan zouden moeten invullen, want ik denk dat ze zeker een mannetje of 10/15 duizend naar pinkpop kunnen trekken (loyale fanbase) en dus zouden ze als sub of als 3FM afsluiter niet mistaan.

Zouden natuurlijk ook de derde headliner van BKS kunnen zijn..
Wie weet..!


21 pilots is gewoon een afkorting zoals wel voor vele bands wordt gebruikt. Dat je een grote fan bent, allemaal goed, maar klagen over dat de bandnaam niet volledig wordt geschreven is wel wat overdreven.

Ze zijn inderdaad momenteel populair bij de radiojeugd, maar ze trekken nooit 10/15 duizend mensen speciaal naar Pinkpop, dan overschat je hen wel echt. Bijna enkel de headliners trekken zoveel volk speciaal naar een festival. Daarnaast zal zo’n band nooit op BKS staan, passen totaal niet op dat festival.

De radiojeugd? Juist niet, maar goed.
Reading Leeds dacht hetzelfde als jij en plaatste ze van de zomer zelfs op de tweede stage ipv op mainstage, dit bleek daar al een gigantische fout te zijn.
Duizenden fans kwamen naar hen kijken wat resulteerde in veel te veel drukte, chaos en verdrukking in het publiek. Jij hebt geen idee (zoals zovelen) hoe groot deze band is, als je de HMH binnen het kwartier uitverkoopt en er nog duizenden mensen op zoek zijn naar een kaartje denk ik inderdaad dat je wel veel mensen naar een festival kan trekken.
Ik zie mensen zeggen dat Biffy Clyro groot genoeg is als sub, maar ik denk dat deze band veel groter is, en echt wel als sub zou kunnen dienen, of als headliner voor Lowlands.
Dit zal wel weer weggezet worden als 'fan-praat' maar ik denk dat jullie Twenty One Pilots gruwelijk onderschatten, nouja, we gaan het meemaken.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Zie topic Rockavaria, festivalorganisatie meldt zich eind november, geruchten zijn interessant voor headliner optie Pinkpop!

Niet dus
Eehm, dit zijn namelijk geen geruchten, maar kanshebbers/wensen volgens de schrijver van dat artikel
De datum is zelfs nog niet eens bekend
Wat wel opvallend is, is dat er ook hier gesproken word over eind november meer duidelijkheid te geven.
Dat is ook de termijn die Jan in eerste insantie aan gaf
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken