James wrote:
chris knoben wrote:
wat vermoeden we van 21 pilots
Noem ze alsjeblieft gewoon Twenty One Pilots, zo heetten ze namelijk, niet ’21 pilots’.
Hebben in 2013-2015 op Lowlands gestaan en in 2014 op pinkpop, en er komt waarschijnlijk in de zomer/najaar een nieuw album uit (vermoedens). Zal me niks verbazen als ze dus gewoon dat album op gaan nemen en een paar festivals in Amerika doen, aangezien ze al heel lang non-stop aan het touren zijn. Geven echter wel aan dat ze veel werk onderweg doen, dus misschien dat het opnemen van het album niet veel tijd meer gaat kosten, maar het zou makkelijk kunnen dat ze pas in de winter weer gaan komen met een plek in de Ziggo Dome ofzo (HMH was duidelijk te klein).
Ik hoop zeer dat ze er staan (groot fan, heb ze drie keer gezien) maar ik heb er zo mijn twijfels over.
Ook over welke positie ze op het affiche dan zouden moeten invullen, want ik denk dat ze zeker een mannetje of 10/15 duizend naar pinkpop kunnen trekken (loyale fanbase) en dus zouden ze als sub of als 3FM afsluiter niet mistaan.
Zouden natuurlijk ook de derde headliner van BKS kunnen zijn..
Wie weet..!
21 pilots is gewoon een afkorting zoals wel voor vele bands wordt gebruikt. Dat je een grote fan bent, allemaal goed, maar klagen over dat de bandnaam niet volledig wordt geschreven is wel wat overdreven.
Ze zijn inderdaad momenteel populair bij de radiojeugd, maar ze trekken nooit 10/15 duizend mensen speciaal naar Pinkpop, dan overschat je hen wel echt. Bijna enkel de headliners trekken zoveel volk speciaal naar een festival. Daarnaast zal zo’n band nooit op BKS staan, passen totaal niet op dat festival.