Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Noem ze alsjeblieft gewoon Twenty One Pilots, zo heetten ze namelijk, niet ’21 pilots’.

Het is hier geen fanchatroom. We hebben ook Rammstien, Kotsington etcetc
of Mattelica

ik heb ook eens Slipkont zien langskomen.
Hoort hier ook wel, Jan Smeets die Mando Diao uitspreekt als Nondeju...
Kan me voorstellen dat hij echosmith aankondigd als classic rock act.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Wat een gedoe over een naam, met 21 Pilots weet iedereen wie bedoeld wordt.. dus een kwestie van even slikken en weer doorgaan..

Nou hoppa, waar komt vandaag leuk nieuws vandaan, Pinkpop natuurlijk niet, volgens ome Jan moeten we tot Eind November wachten (volgens hem moesten ze dan toch wel bekend zijn)

Dus wie weet drijft er vandaag (bijv.) een nieuwe naam omhoog..
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Wat een gedoe over een naam, met 21 Pilots weet iedereen wie bedoeld wordt.. dus een kwestie van even slikken en weer doorgaan..

Nou hoppa, waar komt vandaag leuk nieuws vandaan, Pinkpop natuurlijk niet, volgens ome Jan moeten we tot Eind November wachten (volgens hem moesten ze dan toch wel bekend zijn)

Dus wie weet drijft er vandaag (bijv.) een nieuwe naam omhoog..

16:00 werchter toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Marco Poloo wrote:
Wat een gedoe over een naam, met 21 Pilots weet iedereen wie bedoeld wordt.. dus een kwestie van even slikken en weer doorgaan..

Nou hoppa, waar komt vandaag leuk nieuws vandaan, Pinkpop natuurlijk niet, volgens ome Jan moeten we tot Eind November wachten (volgens hem moesten ze dan toch wel bekend zijn)

Dus wie weet drijft er vandaag (bijv.) een nieuwe naam omhoog..


16:00 werchter toch?

Ja dat denk ik ook.

Ben echter inmiddels wel uitgepuzzeld daar qua headliners, sad but true zou het niet meer weten... Laat me verrassen, ontbreekt nog one...

Mijn vermoeden is dat Pinkpop 1 headliner gelijk gaat brengen met TW Classic, dus dat is nog afwachten.
Volgende headliner kan met RaR/RiP gelijk komen.
Of de volgende headliner kan Pinkpop aankomend jaar delen met GMM in Belgie.
Ziet er naar uit dat er wat headliners verdeeld zijn over GMM en RW.
Aangezien het lijkt dat Pinkpop geen headliner gaat delen met RW, lijkt mij met wegvallen FortaRock en met Linkin Park en SOAD op RW ipv GMM daar wel een optie voor Pinkpop weggelegd.

Laten we die ontwikkelingen eens blijven volgen stel ik voor....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk toch dat metallica meer een optie voor 2018 is. Na Zegut gisteren lijkt me dat nu niet haalbaar.

Rammstein gaat nog wel een paar hardere festivals doen dus die gaan de Metallica rol pakken denk ik.

En de TW/Pinkpop...ik blijf duimen voor Guns.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Een paar dagen geleden is hier kort Sting besproken. Zijn concert in HMH is zo goed als uitverkocht op 90 min. Is toch nog wel in trek. Aangezien zijn tour stopt begin april denk ik echt dat hij komende zomer op festivals gaat spelen alleen vermoed ik niet op PP. Dat zou toch wel te vlug zijn na de HMH....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Een paar dagen geleden is hier kort Sting besproken. Zijn concert in HMH is zo goed als uitverkocht op 90 min. Is toch nog wel in trek. Aangezien zijn tour stopt begin april denk ik echt dat hij komende zomer op festivals gaat spelen alleen vermoed ik niet op PP. Dat zou toch wel te vlug zijn na de HMH….

Hij wilde perse in Nederland niet in de Ziggo maar in de HMH. Hij wilde het kleiner...dus die zie ik nog niet zo snel op een festival wei verschijnen (een Police reunie juich ik wel toe)
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
chris knoben wrote:
Marco Poloo wrote:
Wat een gedoe over een naam, met 21 Pilots weet iedereen wie bedoeld wordt.. dus een kwestie van even slikken en weer doorgaan..

Nou hoppa, waar komt vandaag leuk nieuws vandaan, Pinkpop natuurlijk niet, volgens ome Jan moeten we tot Eind November wachten (volgens hem moesten ze dan toch wel bekend zijn)

Dus wie weet drijft er vandaag (bijv.) een nieuwe naam omhoog..


16:00 werchter toch?


Ja dat denk ik ook.

Ben echter inmiddels wel uitgepuzzeld daar qua headliners, sad but true zou het niet meer weten… Laat me verrassen, ontbreekt nog one

Mijn vermoeden is dat Pinkpop 1 headliner gelijk gaat brengen met TW Classic, dus dat is nog afwachten.
Volgende headliner kan met RaR/RiP gelijk komen.
Of de volgende headliner kan Pinkpop aankomend jaar delen met GMM in Belgie.
Ziet er naar uit dat er wat headliners verdeeld zijn over GMM en RW.
Aangezien het lijkt dat Pinkpop geen headliner gaat delen met RW, lijkt mij met wegvallen FortaRock en met Linkin Park en SOAD op RW ipv GMM daar wel een optie voor Pinkpop weggelegd.

Laten we die ontwikkelingen eens blijven volgen stel ik voor….

Dat delen hoeft nog niet eens, als je allebei een goede line up kan neerzetten. Geeft de mensen die echte meerdere festivals per jaar bezoeken ook de kans andere acts te zien.
Als je naar RW en PP gaat ga je hoogst waarschijnlijk minder snel bij de zelfde acts kijken..

Ik ben benieuwd, ik wor er langzaam ongeduldig van :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Dat delen hoeft nog niet eens, als je allebei een goede line up kan neerzetten. Geeft de mensen die echte meerdere festivals per jaar bezoeken ook de kans andere acts te zien.
Als je naar RW en PP gaat ga je hoogst waarschijnlijk minder snel bij de zelfde acts kijken..

Ik ben benieuwd, ik wor er langzaam ongeduldig van
1f600.svg

Dat delen hoeft niet.
Maar in het algemeen staat een festival aankondiging niet op zichzelf, is het tussen TW en PP of tussen RW en PP bijvoorbeeld.
Zelden festival exclusief er bij zitten.
Maar idd, met GMM zoals Black Sabbath Benelux exclusief was, kan dat met bijvoorbeeld Aerosmith ook gebeuren eventueel.
Meestal deelde Pinkpop wel wat met Rock Werchter, afgelopen editie zelfs alle 3 de headliners, lijkt aankomend jaar geen headliner te delen imo...

 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
Dat delen hoeft nog niet eens, als je allebei een goede line up kan neerzetten. Geeft de mensen die echte meerdere festivals per jaar bezoeken ook de kans andere acts te zien.
Als je naar RW en PP gaat ga je hoogst waarschijnlijk minder snel bij de zelfde acts kijken..

Ik ben benieuwd, ik wor er langzaam ongeduldig van
1f600.svg



Dat delen hoeft niet.
Maar in het algemeen staat een festival aankondiging niet op zichzelf, is het tussen TW en PP of tussen RW en PP bijvoorbeeld.
Zelden festival exclusief er bij zitten.
Maar idd, met GMM zoals Black Sabbath Benelux exclusief was, kan dat met bijvoorbeeld Aerosmith ook gebeuren eventueel.
Meestal deelde Pinkpop wel wat met Rock Werchter, afgelopen editie zelfs alle 3 de headliners, lijkt aankomend jaar geen headliner te delen imo…

I know dat het zo werkt, en als je door die regeleing de grote der aarde kan krijgen, dan doe het alsjeblieft :) want anders loop je de kans mis!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Ik zou Aerosmith maar nergens meer verwachten. Op hun website staat nu sinds gisteren: The full may/june/july dates are...............

http://www.aerosmith.com/news?n_id=2377

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Ik zou Aerosmith maar nergens meer verwachten. Op hun website staat nu sinds gisteren: The full may/june/july dates are……………

http://www.aerosmith.com/news?n_id=2377

Wma, weet ik niet hoor, zitten wat gaatjes bij en kan me voorstellen dat er in Frankrijk nog een extra dag komt, dat Hellfest uitverkocht is nog voor deze bekendmaking in een farewell tour zal zeker een staartje krijgen bijvoorbeeld.
Maar 1 maal in UK lijkt me ook vrij ongewoon.

Geruchten over Graspop zijn er ook, dus lijkt me.

edit, nevermind UK... "AND DOWNLOAD FESTIVAL WILL PLAY HOST TO THE ONLY UK PERFORMANCE"
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
S.O.S. wrote:
Een andere naam die ik verwacht / op hoop is Placebo. Over een paar dagen in Ziggo, maar zouden ze komende zomer niet met hun ’20 years tour’ (al is het dan 21 inmiddels) de grote festivals afgaan?
Gaat er iemand maandag die even kan letten op een ‘sie joe et Pinkpop!’ ?


Zal maandag opletten. Maar volgens mij hadden ze al aangegeven geen festivals komende zomer. Stonden in 2015 nog op PP.
Dus ik verwacht ze eigenlijk niet.
Placebo toch medio augustus op een festival. Ik verwacht ze nog steeds niet op Pinkpop 2017, maar zijn ze toch teruggekomen op een eerder bericht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Rolo wrote:
S.O.S. wrote:
Een andere naam die ik verwacht / op hoop is Placebo. Over een paar dagen in Ziggo, maar zouden ze komende zomer niet met hun ’20 years tour’ (al is het dan 21 inmiddels) de grote festivals afgaan?
Gaat er iemand maandag die even kan letten op een ‘sie joe et Pinkpop!’ ?


Zal maandag opletten. Maar volgens mij hadden ze al aangegeven geen festivals komende zomer. Stonden in 2015 nog op PP.
Dus ik verwacht ze eigenlijk niet.


Placebo toch medio augustus op een festival. Ik verwacht ze nog steeds niet op Pinkpop 2017, maar zijn ze toch teruggekomen op een eerder bericht.
Ik verwacht Lowlands en Pukkelpop als mogelijkheid...
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Rolo wrote:
Rolo wrote:
S.O.S. wrote:
Een andere naam die ik verwacht / op hoop is Placebo. Over een paar dagen in Ziggo, maar zouden ze komende zomer niet met hun ’20 years tour’ (al is het dan 21 inmiddels) de grote festivals afgaan?
Gaat er iemand maandag die even kan letten op een ‘sie joe et Pinkpop!’ ?


Zal maandag opletten. Maar volgens mij hadden ze al aangegeven geen festivals komende zomer. Stonden in 2015 nog op PP.
Dus ik verwacht ze eigenlijk niet.


Placebo toch medio augustus op een festival. Ik verwacht ze nog steeds niet op Pinkpop 2017, maar zijn ze toch teruggekomen op een eerder bericht.


Ik verwacht Lowlands en Pukkelpop als mogelijkheid…

Was Placebo niet de vervanger van Sam Smith in 2015???
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.314
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
Rolo wrote:
S.O.S. wrote:
Een andere naam die ik verwacht / op hoop is Placebo. Over een paar dagen in Ziggo, maar zouden ze komende zomer niet met hun ’20 years tour’ (al is het dan 21 inmiddels) de grote festivals afgaan?
Gaat er iemand maandag die even kan letten op een ‘sie joe et Pinkpop!’ ?


Zal maandag opletten. Maar volgens mij hadden ze al aangegeven geen festivals komende zomer. Stonden in 2015 nog op PP.
Dus ik verwacht ze eigenlijk niet.


Placebo toch medio augustus op een festival. Ik verwacht ze nog steeds niet op Pinkpop 2017, maar zijn ze toch teruggekomen op een eerder bericht.


Ik verwacht Lowlands en Pukkelpop als mogelijkheid…


Was Placebo niet de vervanger van Sam Smith in 2015???

Klopt. Belachelijk dat niet zij maar Forel doorschoof als headliner na het (eveneens) uitvallen van Foo Fighters.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Aerosmith hoorde ik van de week op radio Veronica dat er geen Nederlandse datum meer bij kwam.
Voor wat t waard is.
Verwacht ze ook niet meer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.716
Aerosmith hoorde ik van de week op radio Veronica dat er geen Nederlandse datum meer bij kwam.
Voor wat t waard is.
Verwacht ze ook niet meer.

Ongelooflijk...

Vorige tour ook al Benelux overgeslagen.
Zal GMM een Benulux exclusief worden dan?
Of helemaal niks meer bij zoals PJ ook al aangaf.

Lijkt me echt stug. Er is nog ruimte voor meer, die kunnen toch nog een laatste keer cachen hé...
Vreemd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken