Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Ze kunnen natuurlijk ook nog gewoon komen opdraven met KoL en Linkin Park. Zou wat mij betreft een enorm zwaktebod zijn, maar best wel safe om redelijk wat kaarten te verkopen. Zet daar op de dag van SOAD nog een goede naam bij die eigenlijk in het straatje Fortarock past, en die dag verkoopt ook wel. Verder nog een paar makkelijk verkopende namen en Pinkpop is wel ver uitverkocht.

Hoewel ik bovenstaande absoluut niet toejuich, zou ik het nog meer kunnen waarderen dan Justin Bieber of Kanye West. Als zou ik persoonlijk een Lady Gaga wel kunnen waarderen.

Ik hoop, iets met vader en wens van de gedachte, op Coldplay als grote verrassing. Al acht ik dat ook niet zo realistisch. Waarom zou Coldplay of Pinkpop willen dat daar zo geheimzinnig om wordt gedaan? Coldplay heeft hun tour al lang en breed aangekondigd.
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Ze kunnen natuurlijk ook nog gewoon komen opdraven met KoL en Linkin Park. Zou wat mij betreft een enorm zwaktebod zijn, maar best wel safe om redelijk wat kaarten te verkopen. Zet daar op de dag van SOAD nog een goede naam bij die eigenlijk in het straatje Fortarock past, en die dag verkoopt ook wel. Verder nog een paar makkelijk verkopende namen en Pinkpop is wel ver uitverkocht.

Hoewel ik bovenstaande absoluut niet toejuich, zou ik het nog meer kunnen waarderen dan Justin Bieber of Kanye West. Als zou ik persoonlijk een Lady Gaga wel kunnen waarderen.

Ik hoop, iets met vader en wens van de gedachte, op Coldplay als grote verrassing. Al acht ik dat ook niet zo realistisch. Waarom zou Coldplay of Pinkpop willen dat daar zo geheimzinnig om wordt gedaan? Coldplay heeft hun tour al lang en breed aangekondigd.


Ja Coldplay heeft hun Tour aangekondigd en waarom niet in Nederland een optreden?
Ik denk dat het voordat ze beginnen in Duitsland het best een optie zou kunnen zijn.
En de headliners van PP mogen blijkbaar nog niet bekend gemaakt worden.
Het zou mij niet verbazen als ze de laaste headliner zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
@mich Ik ga met niet te veel moeien in de discussie of twenty one pilots een waardige sub is voor op Pinkpop (ze zouden op LL of pkp inderdaad waarschijnlijk wel wat hoger staan dan op PP), maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten.

die fans zijn gewoon mensen die alles goed vinden wat de radio draait en zoeken zelf nooit naar muziek.
Dit is wel echt kort door de bocht. Later in je bericht heb je het over 'met oogkleppen oplopen' en dan maak je zo'n uitspraak... Ik ben zelf wel fan van twenty one pilots, maar ik ben uit mezelf ook naar artiesten zoals Radiohead, Hot Chip, Courtney Barnett en nog zoveel andere bands in allerlei genres beginnen luisteren zonder ze op de radio te horen. Zeggen dat geen enkele top-fan iets kent van muziek, slaat gewoon nergens op. Er zijn inderdaad veel nieuwe fans door hun doorbraak, maar twenty one pilots had juist al een heel grote fanbase daarvoor, allemaal mensen die zelf op zoektocht gegaan zijn naar interessante muziek.

toen nog stond die tent totaal niet vol.
Dit is echt niet relevant... in 2014 speelden ze nog voor 400 man in Trix Club. Deze band zou in deze tijden wel degelijk veel fans naar een festival lokken, meer dan een halfvolle tent op Werchter 2014.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
@mich Ik ga met niet te veel moeien in de discussie of twenty one pilots een waardige sub is voor op Pinkpop (ze zouden op LL of pkp inderdaad waarschijnlijk wel wat hoger staan dan op PP), maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten.

Michiel wrote:
die fans zijn gewoon mensen die alles goed vinden wat de radio draait en zoeken zelf nooit naar muziek.

Dit is wel echt kort door de bocht. Later in je bericht heb je het over ‘met oogkleppen oplopen’ en dan maak je zo’n uitspraak… Ik ben zelf wel fan van twenty one pilots, maar ik ben uit mezelf ook naar artiesten zoals Radiohead, Hot Chip, Courtney Barnett en nog zoveel andere bands in allerlei genres beginnen luisteren zonder ze op de radio te horen. Zeggen dat geen enkele top-fan iets kent van muziek, slaat gewoon nergens op. Er zijn inderdaad veel nieuwe fans door hun doorbraak, maar twenty one pilots had juist al een heel grote fanbase daarvoor, allemaal mensen die zelf op zoektocht gegaan zijn naar interessante muziek.

Michiel wrote:
toen nog stond die tent totaal niet vol.

Dit is echt niet relevant… in 2014 speelden ze nog voor 400 man in Trix Club. Deze band zou in deze tijden wel degelijk veel fans naar een festival lokken, meer dan een halfvolle tent op Werchter 2014.

Ik spreek over het grootste deel Thijs van de fans, niet over iedereen. Wat ik ook aanhaalde van die lege tent ging dan vooral over hun voor hun recente hits toen ze dus geen grote fanbase hadden wat je zelf ook bevestigd met te zeggen dat ze in Trix club speelden waarmee je jezelf toch tegenspreekt als je zegt dat ze voor die hits een heel grote fanbase hadden. Dan is het toch duidelijk dat het grootste deel van hun fans nu en de personen die naar HMH gingen pas fan werden vanaf hun hits wat dus de radiojeugd is, waar het grootste deel gewoon de muziek kent die de radio hen opdringt. Daar is op zich ook niets mis mee als die personen geen verdere interesse hebben in muziek. Het grootste deel van de fans van 21 pilots behoort tot die groep van radiojeugd, maar er zijn zoals altijd uitzonderingen. Dat is hetzelfde zoals bij Bastille en Bazart (in België dan), ik plaats 21 pilots in diezelfde groep.
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Het interview dat Jan gaf geeft inderdaad weinig hoop. Ik zou idd niet gek staan te kijken als een Bieber opeens op het affiche staat. En GnR verwacht ik zeker niet. Dat gaan ze nooit aandurven. Al zijn Green Day en SOAD natuurlijk ook passé, dan zou het ook wel weer goed passen!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik verwacht ook geen GNR meer, net zo min als Aerosmith en Coldplay. Zeker gezien de woorden van Smeets (voor wat die nog wat waard zijn) kun je verwachten dat het accent dit jaar wellicht iets anders komt te liggen.

Dus waarschijnlijk iets in de richting van pop/r&b/dance hiphop. Dan kom je inderdaad uit bij (hopelijk) namen als Beyoncé, Kanye West, Drake, Taylor Swift, Lady Gaga. Zou toch ook helemaal niet gek zijn? Zijn allemaal namen die enorm breed aanspreken wereldwijd. Voor de eerste drie zou ik zeker weer eens een bezoekje aan Pinkpop overwegen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Thijs wrote:
@mich Ik ga met niet te veel moeien in de discussie of twenty one pilots een waardige sub is voor op Pinkpop (ze zouden op LL of pkp inderdaad waarschijnlijk wel wat hoger staan dan op PP), maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten.

Michiel wrote:
die fans zijn gewoon mensen die alles goed vinden wat de radio draait en zoeken zelf nooit naar muziek.


Dit is wel echt kort door de bocht. Later in je bericht heb je het over ‘met oogkleppen oplopen’ en dan maak je zo’n uitspraak… Ik ben zelf wel fan van twenty one pilots, maar ik ben uit mezelf ook naar artiesten zoals Radiohead, Hot Chip, Courtney Barnett en nog zoveel andere bands in allerlei genres beginnen luisteren zonder ze op de radio te horen. Zeggen dat geen enkele top-fan iets kent van muziek, slaat gewoon nergens op. Er zijn inderdaad veel nieuwe fans door hun doorbraak, maar twenty one pilots had juist al een heel grote fanbase daarvoor, allemaal mensen die zelf op zoektocht gegaan zijn naar interessante muziek.

Michiel wrote:
toen nog stond die tent totaal niet vol.


Dit is echt niet relevant… in 2014 speelden ze nog voor 400 man in Trix Club. Deze band zou in deze tijden wel degelijk veel fans naar een festival lokken, meer dan een halfvolle tent op Werchter 2014.


Ik spreek over het grootste deel Thijs van de fans, niet over iedereen. Wat ik ook aanhaalde van die lege tent ging dan vooral over hun voor hun recente hits toen ze dus geen grote fanbase hadden wat je zelf ook bevestigd met te zeggen dat ze in Trix club speelden waarmee je jezelf toch tegenspreekt als je zegt dat ze voor die hits een heel grote fanbase hadden. Dan is het toch duidelijk dat het grootste deel van hun fans nu en de personen die naar HMH gingen pas fan werden vanaf hun hits wat dus de radiojeugd is, waar het grootste deel gewoon de muziek kent die de radio hen opdringt. Daar is op zich ook niets mis mee als die personen geen verdere interesse hebben in muziek. Het grootste deel van de fans van 21 pilots behoort tot die groep van radiojeugd, maar er zijn zoals altijd uitzonderingen. Dat is hetzelfde zoals bij Bastille en Bazart (in België dan), ik plaats 21 pilots in diezelfde groep.

Tivoli & 013 Verkochtten ze al met het grootste gemak uit voordat ze überhaupt op de radio gedraaid werden, er was dus wel degelijk een fanbase. Wat je zegt is dus veel te kort door de bocht. Het is gewoon een hele grote act die heel veel publiek trekt, of je het nou radiojeugd wilt noemen of niet (imo is dit onzin) het is gewoon een feit dat zij heel veel publiek naar een festival zullen trekken, alleen al die duizenden mensen die geen kaartje voor HMH konden bemachtigen.
Ik ben zelf fan sinds 2013, en zo zijn er enkelen honderden met mij, die ook zullen gaan, hetzelfde geldt voor de mensen die in de HMH de avond van hun leven hadden, en dat waren er heel wat (heb veel mensen gesproken die er waren).

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.792
5.315
Oasiss wrote:
Ze kunnen natuurlijk ook nog gewoon komen opdraven met KoL en Linkin Park. Zou wat mij betreft een enorm zwaktebod zijn, maar best wel safe om redelijk wat kaarten te verkopen. Zet daar op de dag van SOAD nog een goede naam bij die eigenlijk in het straatje Fortarock past, en die dag verkoopt ook wel. Verder nog een paar makkelijk verkopende namen en Pinkpop is wel ver uitverkocht.

Hoewel ik bovenstaande absoluut niet toejuich, zou ik het nog meer kunnen waarderen dan Justin Bieber of Kanye West. Als zou ik persoonlijk een Lady Gaga wel kunnen waarderen.

Ik hoop, iets met vader en wens van de gedachte, op Coldplay als grote verrassing. Al acht ik dat ook niet zo realistisch. Waarom zou Coldplay of Pinkpop willen dat daar zo geheimzinnig om wordt gedaan? Coldplay heeft hun tour al lang en breed aangekondigd.


Ja Coldplay heeft hun Tour aangekondigd en waarom niet in Nederland een optreden?
Ik denk dat het voordat ze beginnen in Duitsland het best een optie zou kunnen zijn.
En de headliners van PP mogen blijkbaar nog niet bekend gemaakt worden.
Het zou mij niet verbazen als ze de laaste headliner zijn.

Ik ben het met je eens dat het gek is dat ze NL, een land waar ze mateloos populair zijn, overslaan. Ik kan me gewoon niet zo goed voorstellen waarom Pinkpop nog zo lang zou wachten met de aankondiging, al is er natuurlijk dat conservatieve gedrocht van een perspresentatie. Maar ik merk dat men, mij incluis, dingen waar men op hoopt sneller logischer gaat vinden. Ik hoop heel erg op Pinkpop, maar probeer me vast een tikkeltje te beschermen tegen de (voor de hand liggende) teleurstelling.
 

Rookie

Playlistbediener
20 nov 2016
13
0
Eminem komt na jaren radiostilte mogelijk met een nieuw album in januari. Daarmee zou Pinkpop gelijk 'anders' worden...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Voor zover PJ al niet uit de running was.

Uit PJ forum ""Spotted on 10C forum… “”Bad news. Spoke to Jeff tonight at Easy St Records. I asked him about some European shows. He said “there is absolutely nothing show wise penciled in for next year”. He said they will be going into the studio in the new year and that scheduling touring before that hasn’t worked out well in the past. The only hope he gave was an “unless something pops up, not next year” statement. “”
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.717
Mijn headliner lijstje weer aangepast.
We moeten dus 'anders' denken en géén Golden Oldies als Stones of Macca?


imo opties als headliner:
- Justin Bieber (mogelijk in combinatie co-headline constructie met zijn vriend Martin Garrix), aangekondigd op i-Days. Dit jaar V-festival en 2 avonden GelreDome uitverkocht.
- Lady Gaga, schijnt in de race te zijn voor een headline spot op Glastonbury. Nou zegt dat meestal niets over een komst naar Pinkpop, maar een Europese tour met enkele festivals is niet ondenkbaar.
- Will Smith, blijkbaar een geruchtje voor Glastonbury.
- Imagine Dragons, staan ook als headliner op Colours of Ostrava eind juli in Tsjechië
- Linkin Park, lijkt een makkelijker in te vullen naam met al die festivals.
- Biffy Clyro, inmiddels headlinerwaardig, althans ook op Download UK. Overigens als sub kunnen ze ook op Pinkpop denk ik.
- Kings of Leon, tour in Europa met nieuw album en al op festival Mad Cool.
- Coldplay, eigenlijk afgeschreven in het hele verhaal, maar tour start daags na Pinkpop zonder een Nederlandse datum in de tour. Kan zomaar zijn dat ze Nederland overslaan, maar zeker nu lijkt me een aanbieding van Mojo/Pinkpop als laatste poging een mogelijkheid.
- Guns N’ Roses, geruchten schommelen zeer sterk, lijkt op een keuze tussen Pinkpop en ArenA maar kan ook zijn enkele festivals in juni en stadions in juli? Geruchten over Hellfest en Graspop zijn zeer sterk momenteel, aankondiging in de lucht?

Onderstaand deel kan hoogstwaarschijnlijk een streep door:
- Aerosmith, Farewell Tour en al headliner op diverse majors, nog geen datum in NL en BE, 3 juni is een mogelijkheid.
- U2, blijft gissen of ze nu einde van het jaar 2017 pas touren?
- Metallica, met nieuw album een Worldwired tour. Buiten Denemarken zou er komende maanden geen aankondiging meer komen, maar geluiden over komst naar festivals in juni/juli steken sporadisch de kop op.
- Neil Young, nieuw album en tour, waarbij al headliner spot in Australië. Maar vooral, geef ik toe, wens van Smeets en niet zo'n must voor Mojo.
- Bon Jovi, heeft al eens op Megaland gestaan met nieuw album een kans op eerste opkomst op Pinkpop mogelijk. Een Classic Rock headliner pur sang!
- The Who, blijkbaar aanbiedingen ontvangen door Pinkpop voor 2016 editie. Er is een tour in 2017, vraag is of er nog festivals bijkomen in 2017?
- Volbeat, na een succesvolle tour en vorig jaar op FortaRock een headline spot op Pinkpop. Ja je kan zeggen bij gebrek aan beter, maar dat zou deze band te kort doen.
- Iron Maiden tour eindigt 28 mei, maar een week later is Pinkpop en er is een zoektocht naar headliners. Als ik Mojo was zou ik een telefoontje wagen naar een band die nog nooit op Pinkpop heeft gestaan en nog geen NL datum heeft staan nu, met een tour zo dicht tegen de data aan.

Mogelijke sub's op Main of 3FM-stage : Imagine Dragons, Bon Jovi en Biffy Clyro (headliner of sub?), Martin Garrix, Kensington, Macklemore, Prophets of Rage, Alter Bridge, Ed Sheeran.


We zullen zien...
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Mijn bron van vorige keer ( die overigens toen gelijk had) zegt nu deze week komt er een naam of een hint voor een headliner of dagopvulling dat is niet bekend
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Hoe staat Imagine Dragons 4e op je lijstje en staat Ed Sheeran bij je als sub onderaan daar zo vermeld? Ed Sheeran staat volgens mij gewoon als headliner als Glasto, niet omdat ie een Brit is maar ook gewoon omdat ie wel degelijk headliner waardig is, niet? Kan ook best in combinatie met Martin Garrix?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Voor zover PJ al niet uit de running was.

Uit PJ forum “”Spotted on 10C forum… “”Bad news. Spoke to Jeff tonight at Easy St Records. I asked him about some European shows. He said “there is absolutely nothing show wise penciled in for next year”. He said they will be going into the studio in the new year and that scheduling touring before that hasn’t worked out well in the past. The only hope he gave was an “unless something pops up, not next year” statement. “”

Dit is zwaar klote zeg. Word dus helemaal niks volgend jaar en voor 2018 zie ik ze dan eerst weer lekker toeren door Amerika.......



Mijn bron van vorige keer ( die overigens toen gelijk had) zegt nu deze week komt er een naam of een hint voor een headliner of dagopvulling dat is niet bekend

Mijn bron van vorige keer ( die overigens toen gelijk had) zegt nu deze week komt er een naam of een hint voor een headliner of dagopvulling dat is niet bekend
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.717
Hoe staat Imagine Dragons 4e op je lijstje en staat Ed Sheeran bij je als sub onderaan daar zo vermeld? Ed Sheeran staat volgens mij gewoon als headliner als Glasto, niet omdat ie een Brit is maar ook gewoon omdat ie wel degelijk headliner waardig is, niet? Kan ook best in combinatie met Martin Garrix?
Er is niet echt een volgorde dat ze 4e staan, wel dat het bovenstaande deel in mijn ogen meer kans maken op Pinkpop te kunnen.

Om eerlijk te zijn staat Ed Sheeran niet als headliner voor Pinkpop te verwachten denk ik althans...
Maar input voor mijn headliner lijstje is welkom uiteraard...
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Mijn headliner lijstje weer aangepast.
We moeten dus ‘anders’ denken en géén Golden Oldies als Stones of Macca?


imo opties als headliner:
– Justin Bieber (mogelijk in combinatie co-headline constructie met zijn vriend Martin Garrix), aangekondigd op i-Days. Dit jaar V-festival en 2 avonden GelreDome uitverkocht.
– Lady Gaga, schijnt in de race te zijn voor een headline spot op Glastonbury. Nou zegt dat meestal niets over een komst naar Pinkpop, maar een Europese tour met enkele festivals is niet ondenkbaar.
– Will Smith, blijkbaar een geruchtje voor Glastonbury.
– Imagine Dragons, staan ook als headliner op Colours of Ostrava eind juli in Tsjechië
– Linkin Park, lijkt een makkelijker in te vullen naam met al die festivals.
– Biffy Clyro, inmiddels headlinerwaardig, althans ook op Download UK. Overigens als sub kunnen ze ook op Pinkpop denk ik.
– Kings of Leon, tour in Europa met nieuw album en al op festival Mad Cool.
– Coldplay, eigenlijk afgeschreven in het hele verhaal, maar tour start daags na Pinkpop zonder een Nederlandse datum in de tour. Kan zomaar zijn dat ze Nederland overslaan, maar zeker nu lijkt me een aanbieding van Mojo/Pinkpop als laatste poging een mogelijkheid.
– Guns N’ Roses, geruchten schommelen zeer sterk, lijkt op een keuze tussen Pinkpop en ArenA maar kan ook zijn enkele festivals in juni en stadions in juli? Geruchten over Hellfest en Graspop zijn zeer sterk momenteel, aankondiging in de lucht?

Onderstaand deel kan hoogstwaarschijnlijk een streep door:
– Aerosmith, Farewell Tour en al headliner op diverse majors, nog geen datum in NL en BE, 3 juni is een mogelijkheid.
– U2, blijft gissen of ze nu einde van het jaar 2017 pas touren?
– Metallica, met nieuw album een Worldwired tour. Buiten Denemarken zou er komende maanden geen aankondiging meer komen, maar geluiden over komst naar festivals in juni/juli steken sporadisch de kop op.
– Neil Young, nieuw album en tour, waarbij al headliner spot in Australië. Maar vooral, geef ik toe, wens van Smeets en niet zo’n must voor Mojo.
– Bon Jovi, heeft al eens op Megaland gestaan met nieuw album een kans op eerste opkomst op Pinkpop mogelijk. Een Classic Rock headliner pur sang!
– The Who, blijkbaar aanbiedingen ontvangen door Pinkpop voor 2016 editie. Er is een tour in 2017, vraag is of er nog festivals bijkomen in 2017?
– Volbeat, na een succesvolle tour en vorig jaar op FortaRock een headline spot op Pinkpop. Ja je kan zeggen bij gebrek aan beter, maar dat zou deze band te kort doen.
– Iron Maiden tour eindigt 28 mei, maar een week later is Pinkpop en er is een zoektocht naar headliners. Als ik Mojo was zou ik een telefoontje wagen naar een band die nog nooit op Pinkpop heeft gestaan en nog geen NL datum heeft staan nu, met een tour zo dicht tegen de data aan.

Mogelijke sub’s op Main of 3FM-stage : Imagine Dragons, Bon Jovi en Biffy Clyro (headliner of sub?), Martin Garrix, Kensington, Macklemore, Prophets of Rage, Alter Bridge, Ed Sheeran.


We zullen zien…

Dacht gelezen te hebben dat Lady Gaga meer naar Glastonbury op teatime slot of suprise gig en totaal niet als headliner (wat bij Ed Sheeran wel het geval is)
Imagine Dragons, Will Smith en Biffy Clyro zijn totaal geen headliners in de benelux, zelfs amper subheadliners tenzij ze echt in grote nood zitten.
Linkin Park en/of Kings of Leon zijn wel te verwachten, maar er is sowieso 1 headliner waar er blijkbaar grote boetes opstaan als Smeets zijn mond zou voorbijpraten. Dit kan bijna niet gaan over namen die al data hebben aangekondigd. Die boetes kunnen ook niet slaan op Justin Bieber of cosoorten en zouden volgens mij enkel kunnen slaan op GnR of een nieuwe naam die nog niet genoemd is.

Bij de nieuwe weg zou ik zoals de meeste denken aan Ed Sheeran, Martin Garrix en/of Justin Bieber, pak 2 van de 3 en je verkoopt volgens mij die dag wel uit. Vraag me alleen af wat dit voor gevolgd zal hebben op de verkoop van de combitickets.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.395
592
Zou wel lachen als ze Kensington en Martin Garrix programmeren. Dan proberen ze niet eens meer te verbergen dat ze een groot sell-out festival zijn zonder identiteit.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Justin Timberlake is bezig met een nieuw album, er is verder nog niks over bekend wanneer het uitkomt, maar als die zou gaan touren zou het wel een hele gave headliner zijn.
Ik denk alleen niet dat dat komend jaar al gaat gebeuren, of wel?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Yannick wrote:
Hoe staat Imagine Dragons 4e op je lijstje en staat Ed Sheeran bij je als sub onderaan daar zo vermeld? Ed Sheeran staat volgens mij gewoon als headliner als Glasto, niet omdat ie een Brit is maar ook gewoon omdat ie wel degelijk headliner waardig is, niet? Kan ook best in combinatie met Martin Garrix?


Er is niet echt een volgorde dat ze 4e staan, wel dat het bovenstaande deel in mijn ogen meer kans maken op Pinkpop te kunnen.

Om eerlijk te zijn staat Ed Sheeran niet als headliner voor Pinkpop te verwachten denk ik althans…
Maar input voor mijn headliner lijstje is welkom uiteraard…

The Killers geven een optreden in Mexico eind maart of zie ik dit verkeerd. Wie weet wat voor PP????
http://www.viagogo.nl/Festival-Tickets/Internationale-Festivals/Pal-Norte-Kaartjes/E-1996766
https://twitter.com/thekillers/status/800252417312837633/photo/1

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken