@mich Ik ga met niet te veel moeien in de discussie of twenty one pilots een waardige sub is voor op Pinkpop (ze zouden op LL of pkp inderdaad waarschijnlijk wel wat hoger staan dan op PP), maar ik wil toch even een paar dingen rechtzetten.
Dit is wel echt kort door de bocht. Later in je bericht heb je het over 'met oogkleppen oplopen' en dan maak je zo'n uitspraak... Ik ben zelf wel fan van twenty one pilots, maar ik ben uit mezelf ook naar artiesten zoals Radiohead, Hot Chip, Courtney Barnett en nog zoveel andere bands in allerlei genres beginnen luisteren zonder ze op de radio te horen. Zeggen dat geen enkele top-fan iets kent van muziek, slaat gewoon nergens op. Er zijn inderdaad veel nieuwe fans door hun doorbraak, maar twenty one pilots had juist al een heel grote fanbase daarvoor, allemaal mensen die zelf op zoektocht gegaan zijn naar interessante muziek.die fans zijn gewoon mensen die alles goed vinden wat de radio draait en zoeken zelf nooit naar muziek.
Dit is echt niet relevant... in 2014 speelden ze nog voor 400 man in Trix Club. Deze band zou in deze tijden wel degelijk veel fans naar een festival lokken, meer dan een halfvolle tent op Werchter 2014.toen nog stond die tent totaal niet vol.