Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Oké, dus Justin Timberlake en The Killers toch maar toevoegen aan mijn headliner lijstje dan...
Aardige suggesties wel... thnx..

en idd wat Michiel ook zegt, als Smeets een boete riskeert met zijn mond voorbij praten. Dan gaat het niet om een kleine naam, exclusief misschien zelfs, of de tour moet nog bekend gemaakt worden? Ben het wel eens dat dat op GnR zou kunnen slaan hoor... ik kan mij op dit moment geen band bedenken dat met toch redelijk misterie omgeven is om een tour aan te kondigen. Wij weten dat het een kwestie van tijd is (rond eind november), maar exact waar en wanneer is maar gissen hé.
Ik heb ze in ieder geval nog niet van mijn lijstje gewist....

Zei Smeets in 2013 niet dat The Killers achteraf gezien beter op 3FM gestaan hadden in plaats van headlinen op hoofdpodium? Lijkt me dan niet de act om als headliner te boeken terwijl de andere majors met namen als Foo Fighters en Radiohead staan te pronken.

Zei Smeets in 2013 niet dat The Killers achteraf gezien beter op 3FM gestaan hadden in plaats van headlinen op hoofdpodium? Lijkt me dan niet de act om als headliner te boeken terwijl de andere majors met namen als Foo Fighters en Radiohead staan te pronken.
Ja, in 2013. Ik weet niet of The Killers in 2017 niet te juist te groot zijn geworden voor 3FM-stage?
Ik schat de kans op komst van The Killers btw niet heel hoog in... dat terzijde..,

Deze genres horen volgens jullie thuis op Pinkpop.
Door middel van onze FestiTinder peilden we jullie mening.
Headbangen lijkt geen probleem voor Pinkpop-gangers, maar stampen? Dat doen ze liever niet.
Top 10:
1. Rock ’n roll (57%)
2. Alternative rock (56%)
3. Punk (55%)
4. Hardrock (55%)
5. Indie (49%)
6. Metal (47%)
7. Psychedelische rock (47%)
8. Singer/songwriter (47%)
9. Blues (42%)
10. Folk (42%)
Hier onder de hele uitslag in het artikel van Festileaks.
http://festileaks.com/2016/11/genres-op-pinkpop/

Bruno Mars verkoopt zo snel in de Ziggo Dome dat er op 10 mei een tweede concert is toegevoegd.
Ik mag hopen dat dit betekent dat hij geen kanshebber meer is voor Pinkpop dan.

Bruno Mars verkoopt zo snel in de Ziggo Dome dat er op 10 mei een tweede concert is toegevoegd.
Dat is idd kort op elkaar, ik verwacht hem totaal niet meer...

1 december nieuw album Kasabian. Lijkt me een prima sub.

Plus 1, een hele dikke plus haha.
Ik had Bruno Mars misschien wel de leukste/beste POP headliner gevonden. Maar een maand ervoor Ziggo Dome lijkt mij ook een uitsluiting voor Pinkpop.

Om eerlijk te zijn. Ik kom er nu pas achter dat ie überhaupt in de Ziggo Dome staat. En laat hem daar maar. Hahah

en idd wat Michiel ook zegt, als Smeets een boete riskeert met zijn mond voorbij praten. Dan gaat het niet om een kleine naam, exclusief misschien zelfs, of de tour moet nog bekend gemaakt worden?
Rare gok: Madonna. :-o

Doet in maart vijf concerten in Australië. Daarna misschien richting Europa?

en idd wat Michiel ook zegt, als Smeets een boete riskeert met zijn mond voorbij praten. Dan gaat het niet om een kleine naam, exclusief misschien zelfs, of de tour moet nog bekend gemaakt worden?

Rare gok: Madonna.
1f62e.svg

die kwam in ZiggoDome niet eens optijd, iets wat Axl is afgeleerd... En hij krijgt het nog al eens naar zijn hoofd als grootste bezwaar...
Ja... australie... hmmm...

vorig jaar hebben we het ook even gehad (voornamelijk met @dennisvdBr) over janse bagge bend zien we die dan nog eventueel volgend jaar komen

S.O.S. wrote:

Rare gok: Madonna.
1f62e.svg

die kwam in ZiggoDome niet eens optijd, iets wat Axl is afgeleerd… En hij krijgt het nog al eens naar zijn hoofd als grootste bezwaar…
Ja… australie… hmmm…
Ik weet niet of dat iets is waar de organisatie dusdanig rekening mee houd om niet te boeken? Kwestie van afspraken vastleggen lijkt me.

Verder voldoet ze aardig aan het profiel:

- Anders (dan de gangbare festival-headliners)
- Dusdanig grote naam dat er een megaboete op bekendmaking zal staan
- Qua iconisch in de rij hele bekende headliners van afgelopen jaren
- Zal zeker uitverkopen
- Heeft middels haar outfit gehint dat ze een 'konijn uit de hoge hoed' is:

– Heeft middels haar outfit gehint dat ze een ‘konijn uit de hoge hoed’ is:
met sub Lady Gaga er voor, als ze dan samen een mopje zingen is het helemaal af... Met een lekkere zoen op het podium tussen beide is het helemaal af...

Als Bruce Springsteen categorie Golden Oldies is, dan lijkt me Madonna toch zeker ook in die categorie te vallen…
Springsteen speelt al sinds de 60's en vanaf de 70's solo / E-street...
Madonna niet allen ca 9 jaar jonger, maar echt een 80's naam.

Ik zie Madonna niet als Golden Oldie Catagorie hoor...

Rolo wrote:
Als Bruce Springsteen categorie Golden Oldies is, dan lijkt me Madonna toch zeker ook in die categorie te vallen…

Springsteen speelt al sinds de 60’s en vanaf de 70’s solo / E-street…
Madonna niet allen ca 9 jaar jonger, maar echt een 80’s naam.

Ik zie Madonna niet als Golden Oldie Catagorie hoor…
Vergelijking met Bruce had ik al aangepast. Maar 80's vind ik inmiddels ook wel Oldie. Zijn toch mijn basisschooljaren...

Vergelijking met Bruce had ik al aangepast. Maar 80’s vind ik inmiddels ook wel Oldie. Zijn toch mijn basisschooljaren…
Same here, ik had hier ook aan gedacht, maar als je kijkt naar de muziekstijl van beiden is Madonna natuurlijk geen 'classic act'.
Zij gaat meer 'met de tijd mee' dan bijv. Springsteen. (gelukkig maar, want ik kan me een Duitse 'single-disco-remix' van Dancing in the Dark herinneren... brrrrr.)

Iets wat steeds in mijn hoofd terugkeert is anders nog Maroon 5.
Stonden vorig jaar in Lissabon, volgens mij niet veel meer. Aankomend jaar nog Rock in Rio Brazilië als headliner ook.

Volgens mij komt er ook nog eens nieuw werk aan zelfs.

Users who are viewing this thread