Pinkpop 2016

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.685
841
Ook even hier, n.a.v. de korte discussie hier over kaartverkoop, morgenavond bij Kassa:
Worden kaartjes Ticketmaster verkocht op Seatwave?
Ticketmaster verkoopt concertkaartjes. Bij populaire artiesten zijn die kaartjes razendsnel uitverkocht, maar kun je ze op datzelfde moment nog wel voor de driedubbele prijs kopen op Seatwave.nl. Pikant detail: Seatwave is eigendom van Ticketmaster. Hoe zit dat?
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
https://www.facebook.com/mumfordandsons/photos/a.10151005374268793.485356.35370633792/10153777353263793/?type=3&theater

Ondertussen heeft Mumford & Sons een Europese tour bekend gemaakt voor mei, waarbij ze de Ziggo Dome aandoen. Staan geen festival tussen voor als nog.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Goed Hellfest heeft een lekkere line-up. Doe er een paar deze kant op met PP

Alsof Pinkpop in die vijver vist. Hooguit actje of 5 á 6 om de Rammstein dag te vullen, verder kan je het vergeten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Denk dat er ook maar 5 a 6 stuks passen. Offspring, Dropkick Murphys, Within Temptation, Delain en misschien een wat zwaardere zoals Ghost in 2014
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.689
671
The Toy Dolls of Korpiklaani is anders wel lachen voor in de tent. Ook zou Rival Sons best aan het begin van de dag op main of 3FM passen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Zou Bring Me The Horizon niet op Pinkpop kunnen staan? Zeker met dat nieuwe album zie ik ze als een redelijke kanshebber voor de zaterdag.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Zou Bring Me The Horizon niet op Pinkpop kunnen staan? Zeker met dat nieuwe album zie ik ze als een redelijke kanshebber voor de zaterdag.

De race gaat imo tussen 2 festivals voor BMTH: Pinkpop en Jera On Air.

The Toy Dolls of Korpiklaani is anders wel lachen voor in de tent.

Hahaha Toy Dolls komen 28 november exclusief op mn stage:p Uitverkocht huis, moet dan backstage werken, lachen! Ga zeker ff bij hun show kijken want een feestje wordt het zeker!!
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Zou Bring Me The Horizon niet op Pinkpop kunnen staan? Zeker met dat nieuwe album zie ik ze als een redelijke kanshebber voor de zaterdag.

Heb je ook gelijk in, zeker dit soort vrij 'commerciele' acts als BMTH, BFMV, Trivium, etc. kan je best als Pinkpop mee voor de dag komen.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
494
204
Bolwerk 28e dus nog een Fries?! @stoffer
Zondag daar Steve n seagulls gezien ook een leuk bandje als opener stage 4!
The last internationale mag van mij wel main openen zitten ook weer in de studio
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The Toy Dolls of Korpiklaani is anders wel lachen voor in de tent. Ook zou Rival Sons best aan het begin van de dag op main of 3FM passen.

Doe maar. Erg into punk maar The Toy Dolls nooit begrepen, heb ik echt minder dan niks mee. Ik zie ze overigens nooit op Pinkpop staan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.512
Florence and the machine dus op rock Werchter. Zullen ze ook op Pinkpop komen? Lijkt op werchter geen headliner, dus ik denk op pinkpop ook niet. Zullen wel sub of 3fm afsluiter staan (op Rammstein dag?) als ze komen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik heb het nog nooit gehoord, FATM. Ik weet ook niet of ik het hoef te horen. Doe eens even een beschrijving @stoffer. Overtuig me eens
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
128
2
Florence + The Machine bevestigd voor Werchter, ik denk dat er wel een kans bestaat dat ze ook op Pinkpop staat...

James Bay had afgelopen week trouwens nieuwe data voor Europa bekend gemaakt voor in maart. (o.a. Duitsland en België) Opvallend genoeg (nog?) geen Nederlandse datum, wellicht om de reden dat hij op Pinkpop zou staan misschien? (of hij slaat NL over maar gezien zijn populariteit lijkt me dat van niet)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik heb het nog nooit gehoord, FATM. Ik weet ook niet of ik het hoef te horen. Doe eens even een beschrijving @stoffer. Overtuig me eens

Ik vind FATM zeer matig. Al ben ik allang blij dat RHCP vooralsnog niet op Werchter staat. Ben wel benieuwd of ze zou headlinen op Pinkpop mocht ze er staan, het zou me niet eens verbazen. Bijzonder snel gegaan met haar. Kan me haar show in de tent nog herinneren in 2010.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken