Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
De gelekte poster voor Hellfest biedt wel een paar opties voor de laatste headliner en of wat opvulling voor de dag. Het zou dan wel een echt stevige PP gaan worden
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zou het serieus... Tool? Als die poster klopt wordt er aardig met centjes gesmeten daar zeg.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Zou het serieus… Tool? Als die poster klopt wordt er aardig met centjes gesmeten daar zeg.

Heul veul centjes. Biedt ook wel wat perspectief voor Pinkpop als het waar is. Maar dan stappen ze echt af van vorig jaar (Daar ben ik voor!!!!)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, daar is denk ik zo'n beetje iedereen hier op dit forum voor. Maar goed Rammstein is er al Metallica zou veel te kort dag zijn. Linkin Park hoop ik toch echt niet en ook Bon Jovi zit ik niet op te wachten. Tool zal wel tof zijn maar zie ik niet gebeuren. Dan rest AC/DC maar ook dat zie ik niet gebeuren maar dat zou wel een vette derde headliner zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Stel het is waar, geef ik Bon Jovi en AC/DC de grootste kans als ze festivals spelen om ook op Pinkpop te staan.
Maar dat veegt meteen alles van Pearl Jam totaal van tafel dan...
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Roep het ook al heel lang .... geen bronnen ..... maar Pearl Jam staat volgend jaar op Pinkpop ..... Waarom ? Omdat het nu kan .... Band wil graag .... Jan Smeets heel erg graag ...... agenda's van een ieder laat het toe ..... en de tussendoor berichten van afgelopen jaar .....

Zou voor mij het ultieme PP hoogtepunt zijn ..... zeker als ze een full set""krijgen"
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ja, daar is denk ik zo’n beetje iedereen hier op dit forum voor. Maar goed Rammstein is er al Metallica zou veel te kort dag zijn. Linkin Park hoop ik toch echt niet en ook Bon Jovi zit ik niet op te wachten. Tool zal wel tof zijn maar zie ik niet gebeuren. Dan rest AC/DC maar ook dat zie ik niet gebeuren maar dat zou wel een vette derde headliner zijn.

Metallica is idd te kort dag. Bon Jovi mag wel van mij en gezien wat voor publiek het trekt zou het heel erg goed kunnen, ik zou Tool en Anthrax ook graag zien maar dat zie ik niet gebeuren. Het zijn in ieder geval hoopgevende berichten allemaal. Nu alleen nog het bericht dat Kensington en Dotan er mee gaan stoppen en mijn dag kan niet meer stuk.
 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
Hi,
Na jaren de discussies en ideeën mee gelezen te hebben. Toch maar besloten ook eens aan te melden.
Tot nu toe ben ik tevreden met de gekozen headliners. Na de softe editie van dit jaar lijk het er op
dat het weer een editie met meer gitaren gaat worden.

Persoonlijk hoop ik op een derde headliner in de categorie Pearl Jam/ Coldplay/ ACDC, waarbij
het nieuws van Hellfest een rol gaat spelen. Hoop persoonlijk niet op Mumford and Sons.
De gelekte Werchter poster lijkt me inderdaad een fake poster. Wel staan er interessante namen op
die ik best op Pinkpop zou willen zien.

Wat is jullie idee bij mijn rijtje kanshebbers (heb niet te veel gecheckt dus als iets niet kan geef maar aan)
- Noel Gallagher's High Flying Birds (ondanks concert in HMH geloof ik)
- Skunk Anansie (staan begin komend jaar in A'dam)
- Florence + The Machine ( wordt tijd dat ze terug komt als sub-headliner) Hopelijk verraadt ze het in december
- Garbage (wat is jullie idee hier over)
- London Grammar (voor in de tent)
- The Last Internationale (was een goede opener op 3fm stage dit jaar)
- Dropkick Murphy's (zijn in de buurt)
- Beck (maar gezien aankondiging Northside waarschijnlijk BKS)
- The 1975
- Bear's Den (tent)
- Katzenjammer (tent of 3fmstage in voormiddag)

Ik denk dat FATM, Garbage, Skunk Anansie best als sub-headliners kunnen staan voor een RHCP, PJ en Ramstein

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!



- Editors (zie ik niet echt gebeuren, misschien 2017)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik denk zelf dat als Pearl Jam concreet zou zijn dan hadden we al meer echte geruchten moeten zien en horen. De meeste festivals komen nu met headliners en als Pearl Jam zou touren dan hadden ze volgens mij echt al ergens bij moeten zitten. Of een exclusive voor Glastonbury. maar daar hoor je niks van. Ook niet in het geruchtencircuit. Maar voor nu voor mij gaat PJ de ijskast in.

Bon Jovi en LP komen nu bij mij op mijn lijstje erbij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Ik denk zelf dat als Pearl Jam concreet zou zijn dan hadden we al meer echte geruchten moeten zien en horen. De meeste festivals komen nu met headliners en als Pearl Jam zou touren dan hadden ze volgens mij echt al ergens bij moeten zitten. Of een exclusive voor Glastonbury. maar daar hoor je niks van. Ook niet in het geruchtencircuit. Maar voor nu voor mij gaat PJ de ijskast in.

Pearl Jam zit zelf de aankondiging van een wereldtour te teasen, en volgens verschillende bronnen komt die in juni naar Europa.

En mensen, die poster van Hellfest is een dikke fake.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
bcmrmaybe wrote:
Ik denk zelf dat als Pearl Jam concreet zou zijn dan hadden we al meer echte geruchten moeten zien en horen. De meeste festivals komen nu met headliners en als Pearl Jam zou touren dan hadden ze volgens mij echt al ergens bij moeten zitten. Of een exclusive voor Glastonbury. maar daar hoor je niks van. Ook niet in het geruchtencircuit. Maar voor nu voor mij gaat PJ de ijskast in.


Pearl Jam zit zelf de aankondiging van een wereldtour te teasen, en volgens verschillende bronnen komt die in juni naar Europa.

En mensen, die poster van Hellfest is een dikke fake.

Dat. Sowieso niet te betalen, en ten tweede wijzen andere docs in dezelfde folder op FFDP, Black Sabbath en Megadeth. Wat veel realistischer is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Pearl Jam zit zelf de aankondiging van een wereldtour te teasen, en volgens verschillende bronnen komt die in juni naar Europa.

Maar dan denk ik niet dat ze festivals gaan doen. Dat worden stadions dan.
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Die poster van hellfest zou wel erg duur zijn haha....maar wel degelijk haha. Bon Jovi zou ik wel willen zien. Metellica onwaarschijnlijk omdat ze er in 2014 ook al stonden. Nu ik Linkin Park op die poster zie staan, zouden ze niet een paar festivals aan doen ivm met hun 15 jarig bestaan van album Hybrid Theory? Niet dat het zo bijzonder is maar toch.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hellfest is zo mooi dat het fake is.

Grappig, Pearl Jam zou tof zijn als act, maar idd dan zou het onderscheidende van Werchter wss. wegvallen (Of RHCP op boutique?)

Ik hoop zwaar op F+TM dat zou echt geweldig zijn. Zou haar eerder afsluiter op 3FM stage zetten dan kan ze 1 uur en 20 minuten krijgen wat ze meer dan verdient! Subheadliners vind ik altijd moeilijk te bepalen of de band groot genoeg is of niet (en wat tourt).
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zou F+TM eerder als afsluiter neerzetten maar dat zullen ze bij PP wel niet aandurven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
FATM is niet populair en bekend genoeg. dat zal PP inderdaad niet aandurven. Misschien wel als Sub
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken