Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Causes, als er dan niks tegenover staast ga ik lekker in t gras liggen en mn kater wegslapen, net als bij Dotan dit jaar. Kensington is al erg maar daar zit nog wat tempo in. Causes en Dotan zet je op als je in slaap wilt vallen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Causes, als er dan niks tegenover staast ga ik lekker in t gras liggen en mn kater wegslapen, net als bij Dotan dit jaar. Kensington is al erg maar daar zit nog wat tempo in. Causes en Dotan zet je op als je in slaap wilt vallen.

Dotan en Kensington dat vind ik braakmuziek. Causes moet ik goed vinden van mijn vrouw. Anders krijg ik klappen en geen zakgeld meer... :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Oh en, Herbert Gronemeyer boeken om de Duitse fans van Rammstein aan te spreken is zoals Sam Smith in het voorprogramma van Iron Maiden zetten. Het enige wat die twee linkt zijn de taal en land van afkomst.
Mijn uitgangspunt was nog een Duitse act erbij, niet zo zeer voor de fans van Rammstein maar voor de Duitse inbreng, onafhankelijk van genre zoals op Pinkpop geprogrammeerd word.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Of het nu Belgisch, NL, 3FM of Engels was ik vond vorig jaar 80% van de line up crap!
Kwaliteit van muziek wordt sowieso niet bepaald door het land van herkomst.

Overigens, @stoffer , zie ik Enter Shikari wel in de line up verschijnen. Eigenlijk net zoals BMTH en August B R een typische band voor Jera
maar daar stonden ze dit jaar. Dus ik zie dat wel gebeuren.

 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Vind dat qua Nederlandse bands Birth of Joy wel een plek op het festival verdient.

Zou ook graag Rival Sons zien. Ze staan het weekeind van Pinkpop op de zaterdag in Zweden met Black Sabbath (9 juli), andere dagen nog vrij. Hebben verder ook nog geen speeldata in Nederland bekent gemaakt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Vind dat qua Nederlandse bands Birth of Joy wel een plek op het festival verdient.

Zou ook graag Rival Sons zien. Ze staan het weekeind van Pinkpop op de zaterdag in Zweden met Black Sabbath (9 juli), andere dagen nog vrij. Hebben verder ook nog geen speeldata in Nederland bekent gemaakt.
Birth of Joy van Stage 4 in 2014 als 3FM-bandje naar Brand in 2016 en Rival Sons terug, laatste keer was 2012.
Voor een eerste post, chapoo, ik zie dit wel gebeuren zelfs
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Maar waarom zou Pinkpop extra Duitse acts of zelfs metalbands boeken, speciaal omwille van Rammstein? De diehard Rammstein fan koopt sowieso een ticket, of de sub nu BFMV of Miley Cyrus is. Dan kan je die overige spots beter gebruiken om jezelf ook aantrekkelijk te maken voor niet-Rammstein fans.

Oh en, Herbert Gronemeyer boeken om de Duitse fans van Rammstein aan te spreken is zoals Sam Smith in het voorprogramma van Iron Maiden zetten. Het enige wat die twee linkt zijn de taal en land van afkomst.
Dat is ook niet de reden voor mij, ik zou het gewoon mooi vinden als een Die Toten Hosen of Wir Sind Helden bijvoorbeeld op Pinkpop staan.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Gebaseerd op wat dan thunder? Want gokken kunnen we hier allemaal. Gelieve je stellige mening wat meer te onderbouwen.
 

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
36
15
3 headliners :rammstein -red Hot Chili Peppers -Pearl Jam. Zeker weten
,

En waar baseer de dat dan op? je kan wel van alles roepen.
Er zijn gewoon zoveel mogelijkheden , Coldplay, Pearl Jam, Editors, FATM etc.
Je kan nu niks zeker weten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
thunder wrote:
3 headliners :rammstein -red Hot Chili Peppers -Pearl Jam. Zeker weten
,


En waar baseer de dat dan op? je kan wel van alles roepen.
Er zijn gewoon zoveel mogelijkheden , Coldplay, Pearl Jam, Editors, FATM etc.
Je kan nu niks zeker weten
weet je dat ik Pearl Jam sinds de aankondiging van RaR/RiP minder geloof, al zeg ik het zelf.
Ik had ze echt verwacht als 1 van de hoofdacts daar, waarna ze voor Pinkpop niet meer mis konden.
enige hoop nog bij andere festivals, misschien dat Rock in Rio Lissabon met het 30 jarig jubileum uitpakt??
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
724
454
Ik zou graag in 2016 een van Mike Patton's bands weer zien. Faith No More afgelopen jaar was echt geweldig, en daarmee is hij in Oktober dit jaar klaar, dus meer tijd voor Mr Bungle of Tomahawk. Weet alleen niet of dit echt past bij het Pinkpop-publiek, maar een beetje variatie is nooit verkeerd.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Pearl Jam is zeker. Nummer 3 headliner.top weekend.

Meneer Smeets, dit trollen (zo wordt dit door de jeugd genoemd) is hier niet op zijn plaats. Als u niet met een gefundeerde naam zoals de Pet Shop Boys, Duran Duran of Nena komt aanzetten hoeft u geen commentaar meer te leveren op dit forum. Toedels.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Nou idd, bron thunder????

Alhoewel hij in 2014 met Rolling Stones enz ook gelijk had zie k in eerdere post.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken