Pinkpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Nou idd, bron thunder????

Alhoewel hij in 2014 met Rolling Stones enz ook gelijk had zie k in eerdere post.


Iedereen had dat wel een keer in een post vermeldt. Kwestie van heeeeel veeeeel dingen zeggen. Dan heb je op een gegeven moment altijd wel een keer gelijk.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nou idd, bron thunder????

Alhoewel hij in 2014 met Rolling Stones enz ook gelijk had zie k in eerdere post.


Iedereen had dat wel een keer in een post vermeldt. Kwestie van heeeeel veeeeel dingen zeggen. Dan heb je op een gegeven moment altijd wel een keer gelijk.

Dit dus. Net als zo'n tjoptjop die vorig jaar apetrots was dat hij Foo Fighters en Muse 'goed' had, terwijl iedere user dat hier al geroepen had. Dit soort trollusers zijn niet serieus te nemen. Zolang ze nog niet écht bewezen hebben een bron te hebben met goede info neem ik het niet al te serieus.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Hij heeft niet heel veel dingen gezegd.
5 keer. Haha
Maar eens hoor, wil bronnen horen.........
Geloof er niets van.
 

thunder

Playlistbediener
27 jan 2014
13
0
Idd net als 2014 kan ik nu met zekerheid zeggen dat Pearl Jam komt.hele goede inside informatie.
Kan er niets van vertellen. Sorry.
Maar Let maar op. Is geen loos geroep.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Idd net als 2014 kan ik nu met zekerheid zeggen dat Pearl Jam komt.hele goede inside informatie.
Kan er niets van vertellen. Sorry.
Maar Let maar op. Is geen loos geroep.

Ik hoop met heel mn hart dat je gelijk hebt
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Hij heeft niet heel veel dingen gezegd.
5 keer. Haha
Maar eens hoor, wil bronnen horen………
Geloof er niets van.

Kijk je kunt kijken naar RAR RIP, Nova, andere festivals, kijken welke artiesten nieuwe albums uit gaan brengen in 2015/2016, artiesten die gaan touren. Aan de hand daarvan kun je gaan kijken welke bands in het Pinkpop spectrum vallen (niet te extreme metal, rock, pop, wat indie, 3fm meuk, singer-songwriters). Je kijkt andere Fora na en kijkt wat anderen zeggen.

Als je dan wat gevonden hebt dan kun je wel eens wat gaan roepen maar dan zeg je nog niet dat je het zeker weet. Dus niet zoals Thunder hier.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hij heeft nog bijna niks gezegd tjoptjop gaf ook aan dat pearl jam kwam! Laten we het hopen

En die gaf een maand geleden aan dat Pearl Jam samen met Pink Floyd en Foo Fighters zou headlinen. Come on guys...
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Hij heeft niet heel veel dingen gezegd.
5 keer. Haha
Maar eens hoor, wil bronnen horen………
Geloof er niets van.

Kijk je kunt kijken naar RAR RIP, Nova, andere festivals, kijken welke artiesten nieuwe albums uit gaan brengen in 2015/2016, artiesten die gaan touren. Aan de hand daarvan kun je gaan kijken welke bands in het Pinkpop spectrum vallen (niet te extreme metal, rock, pop, wat indie, 3fm meuk, singer-songwriters). Je kijkt andere Fora na en kijkt wat anderen zeggen.

Als je dan wat gevonden hebt dan kun je wel eens wat gaan roepen maar dan zeg je nog niet dat je het zeker weet. Dus niet zoals Thunder hier.
Tja, misschien heeft ie deze informatie echt uit een betrouwbare bron :wink:
Maar ik ben het met je eens hoor, als je serieus genomen wilt worden zul je toch echt je bevindingen moeten toelichten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Idd net als 2014 kan ik nu met zekerheid zeggen dat Pearl Jam komt.hele goede inside informatie.
Kan er niets van vertellen. Sorry.
Maar Let maar op. Is geen loos geroep.

Zolang je niet gaat onderbouwen zie ik je nog steeds als een roeptoeterende troluser
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
brutus257 wrote:
Hij heeft nog bijna niks gezegd tjoptjop gaf ook aan dat pearl jam kwam! Laten we het hopen


En die gaf een maand geleden aan dat Pearl Jam samen met Pink Floyd en Foo Fighters zou headlinen. Come on guys…
Hij gaf later wel aan dat we de Foo's moesten vervangen voor Rammstein ;)

Maar laten we hier verder maar niet meer op ingaan zou ik zeggen. Is nogal zinloos.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
brutus257 wrote:
Hij heeft nog bijna niks gezegd tjoptjop gaf ook aan dat pearl jam kwam! Laten we het hopen


En die gaf een maand geleden aan dat Pearl Jam samen met Pink Floyd en Foo Fighters zou headlinen. Come on guys…


Hij gaf later wel aan dat we de Foo’s moesten vervangen voor Rammstein
1f609.png


Maar laten we hier verder maar niet meer op ingaan zou ik zeggen. Is nogal zinloos.

Omdat Rammstein toen ineens een heel dik gerucht werd. Dus ook die telt niet ;) Maar je hebt gelijk, terug naar Pinkpop.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Hij gaf later wel aan dat we de Foo’s moesten vervangen voor Rammstein ?

Maar laten we hier verder maar niet meer op ingaan zou ik zeggen. Is nogal zinloos.


Nadat de geruchten via de Rammstein fora opdoken...Captain Hindsight is er niks bij.

Ik moet niks hebben van dat geschreeuw. Onderbouw het dan.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Goed jongens, dagopvulling. Ik hoop toch op wat meer rock en wat punk gezien de nu aangekondigde headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Goed jongens, dagopvulling. Ik hoop toch op wat meer rock en wat punk gezien de nu aangekondigde headliners.
Dagvulling, ik denk B-artiesten: Ali B, Kenny B of James B
:mrgreen:
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Mumford & Sons komen morgen met nieuws:
https://twitter.com/MumfordAndSons/status/659807046452117504

Gaat waarschijnlijk om een Europese tour (Zie wereldbol). Misschien een mogelijkheid voor Pinkpop?
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Idd net als 2014 kan ik nu met zekerheid zeggen dat Pearl Jam komt.hele goede inside informatie.
Kan er niets van vertellen. Sorry.
Maar Let maar op. Is geen loos geroep.

Aha, inside information. Als je niks mag zeggen waarom meld je dit dan?
Je begrijpt dat als dit wel 'loos geroep' is dat je nooit meer serieus genomen gaat worden?!
 

Aardappelhoofd

Playlistbediener
6 jan 2014
36
15
En wat zal Mumford and sons dan eventueel zijn?
Headliner of toch nog als Sub bijvoorbeeld voor RHCP?

Ik persoonlijk zie ze best headlinen maarja...
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Vorig jaar stonden mumford & Sons in t goffertpark, voor 50.000 man.. Zou kunnen dat ze headlinen.
Zelf plaats ik ze tussen sub- en headliner in momenteel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken