Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
@ Die werchter poster, we weten toch elk jaar dat er een Fake Poster komt van werchter :p Vaste prik sinds ik hier meelees hahah!!

Causes kan je met potlood opschrijven dus.

BMTH verwacht ik ook nog wel
The 1975 zou ook prima kunnen, niet mijn voorkeur
Bullet for my valentine op de Rammstein dag?
Enter shikari (Pleaaaaaase) alleen denk dat hun wat té hard zijn
Billy Talent (Graag!)
Biffy Clyro - Miss wat te snel na hun vorige passage
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
DennisvdBr wrote:
Voor onze Deutsche Freunde naast Rammstein, past de heer Grönemeyer nog altijd in zijn tourschema, ik zou zeggen op zaterdag middag op mainstage…
gegarandeerd kippenvel momenten
http://www.groenemeyer.de/#/tour-2016


Zet er meteen de Toten Hosen bij en we hebben een Duitse invasie.
1f609.png
Ik zou het mooi vinden!

Hoe zou dat eigenlijk gaan? Die Toten Hosen zijn in Duitsland gewoon headliner, wat zouden ze hier zijn?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ergens op de middag. Al hoop ik dat alle duitse crap lekker wegblijft. Rammstein is tof verder hoef ik geen duitstalige acts.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Ergens op de middag. Al hoop ik dat alle duitse crap lekker wegblijft. Rammstein is tof verder hoef ik geen duitstalige acts.
duitse crap???
Niets mis met fatsoenlijke Duitse bands hoor. Ligging Pinkpop ideaal voor ook de Duitse bezoekers (die er ook jaarlijks wel zijn).
Ik zie het probleem niet zo, tussen de Engelstalige en de 3FM-bandjes.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ergens op de middag. Al hoop ik dat alle duitse crap lekker wegblijft. Rammstein is tof verder hoef ik geen duitstalige acts.
Die Duitsers hebben genoeg vette bands, waarvan en van mij een aantal best door mogen komen.

Lijkt me overigens dat een Die Toten Hosen voor Pinkpop dan te duur is, voor een middagband.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Land Graaf wrote:
DennisvdBr wrote:
Voor onze Deutsche Freunde naast Rammstein, past de heer Grönemeyer nog altijd in zijn tourschema, ik zou zeggen op zaterdag middag op mainstage…
gegarandeerd kippenvel momenten
http://www.groenemeyer.de/#/tour-2016


Zet er meteen de Toten Hosen bij en we hebben een Duitse invasie.
1f609.png



Ik zou het mooi vinden!

Hoe zou dat eigenlijk gaan? Die Toten Hosen zijn in Duitsland gewoon headliner, wat zouden ze hier zijn?

Die Toten Hosen zouden dan wel eens 3fm stage af kunnen sluiten. Of één spot daaronder. Lastig in te schatten. Zou heel goed kunnen dat er dan vrij veel Duitsers naar Pinkpop komen speciaal voor Die Toten Hosen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ergens op de middag. Al hoop ik dat alle duitse crap lekker wegblijft. Rammstein is tof verder hoef ik geen duitstalige acts.

Die zogenaamde Duitse crap zou ik véél liever hebben dan die shitload aan Nederlandse crap dat er ieder jaar staat. Met Causes zijn ze al goed op weg, wat een schijtband.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Hahaha heb nog eens een recensie mogen schrijven over een optreden van Causes, maar toen kreeg ik de fanbase over me heen. Ik zou te negatief over ze zijn geweest. Zie ze liever niet op Pinkpop komen, wat een zaadband.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze wel veel nederlandse crap moeten boeken. Maar het is een NL-festival en geen duits festival en ik heb niks met Duits en waarschijnlijk vele Nederlanders met mij.

Herbert Gronemyer of hoe je het schrijft vond ik echt een aanfluiting vorige keer. Wellicht zijn er veel betere duitse acts. Ik ben er niet bekend mee maar zoiets als Herbert mag van mij ver weg blijven.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze wel veel nederlandse crap moeten boeken. Maar het is een NL-festival en geen duits festival en ik heb niks met Duits en waarschijnlijk vele Nederlanders met mij.

Herbert Gronemyer of hoe je het schrijft vond ik echt een aanfluiting vorige keer. Wellicht zijn er veel betere duitse acts. Ik ben er niet bekend mee maar zoiets als Herbert mag van mij ver weg blijven.

Mee eens hoor, HG vind ik ook niks aan. Iets als Broilers zou nog wel op Pinkpop kunnen staan denk ik, die deden vorig jaar ook Groezrock in Belgie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Herbert Gronemyer of hoe je het schrijft vond ik echt een aanfluiting vorige keer.
daar ben ik persoonlijk het totaal niet mee eens. Grönemeyer speelde toch echt zijn grootste hits met veel passie, dat was door veel wel positief ontvangen.
Ik persoonlijk zie dan liever goeie Duitstalige bands, ik heb totaal niets met Franstalige acts, van mij mag "de o zo populaire" Stromae heel ver van Pinkpop weg blijven.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Die zogenaamde Duitse crap zou ik véél liever hebben dan die shitload aan Nederlandse crap dat er ieder jaar staat. Met Causes zijn ze al goed op weg, wat een schijtband.

Causes is engels LOL
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Die zogenaamde Duitse crap zou ik véél liever hebben dan die shitload aan Nederlandse crap dat er ieder jaar staat. Met Causes zijn ze al goed op weg, wat een schijtband.

Causes is engels LOL

Causes is Nederlands LOL. Met een Engelse zanger.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Maar waarom zou Pinkpop extra Duitse acts of zelfs metalbands boeken, speciaal omwille van Rammstein? De diehard Rammstein fan koopt sowieso een ticket, of de sub nu BFMV of Miley Cyrus is. Dan kan je die overige spots beter gebruiken om jezelf ook aantrekkelijk te maken voor niet-Rammstein fans.

Oh en, Herbert Gronemeyer boeken om de Duitse fans van Rammstein aan te spreken is zoals Sam Smith in het voorprogramma van Iron Maiden zetten. Het enige wat die twee linkt zijn de taal en land van afkomst.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Causes is officieel. Helaas gloeilamp. Mijn vrouw daarentegen vindt het geweldig dus tsja smaken verschillen en al helemaal op PinkPop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken