Pinkpop 2016

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Is Greenday een optie als laatste headliner?
Lijkt me sterk, zijn er in 2013 nog geweest en toen was het, in mijn ogen dan, geen onverdeeld succes. Verder heb ik ook geen idee of zij überhaupt nog wel bezig zijn met iets van een album of plannen hebben om te toeren etc.

Ik hoop nog steeds op Radiohead als laatste headliner, maar dat zal wel bij hoop blijven. Coldplay of Pearl Jam zou ik ook heel tof vinden, maar ik ben bang dat het dan misschien iets teveel van het goede wordt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.514
Iggy wrote:
Is Greenday een optie als laatste headliner?


Lijkt me sterk, zijn er in 2013 nog geweest en toen was het, in mijn ogen dan, geen onverdeeld succes. Verder heb ik ook geen idee of zij überhaupt nog wel bezig zijn met iets van een album of plannen hebben om te toeren etc.

Laatste wat ik van Green Day hoorde was dat ze rustig bezig zijn met een nieuw album. Hier hebben ze geen haast mee, dus ik verwacht niet dat deze in 2016 uit zal komen. Ze zijn in mijn opziens altijd welkom, maar dat is een ander verhaal ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Causes bevestigd zichzelf bij concert in de nieuwe nor?
"It's been beautiful Heerlen. See you at Pinkpop 2016" Oh ja? #heerlen #parkstadpopstad #nulive #nieuwenor #causes
je bent me net voor / jullie zijn me net voor
Van Stage 4 in 2015 naar 3FM-stage in 2016 is wel reëel, voor een 3FM-bandje dan?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.689
671
Nu alle kruitdampen zijn opgetrokken na al het geweld van gister even blik werpen op de line-up.

Rammstein: was te verwachten dat ze vroeg of laat aangekondigd zouden worden. Persoonlijk vind ik het niet veel aan, te neppe show, met te overdreven special effects.
Red Hot Chili Peppers: laatste keer gezien op Werchter een aantal jaar terug. Heb het optreden niet afgekeken omdat het een uit de hand gelopen jamsessie was. Af en toen kan het best leuk en interessant zijn om nummers live te verlengen maar in dit geval was het een overtreffende trap, in de negatieve zin. Daarnaast vind ik hun laatste albums ook niet meer top. Dus ook RHCP is niet interessant voor mij persoonlijk.

Derde headliner heb ik eigenlijk niet meer zo'n goed idee van. Kan haast niet anders dan dat het een pop-headliner wordt om de rock te compenseren. Zou echter niet durven raden wie het zal zijn. Misschien dat het toch een tandem wordt van Editors + Ellie Goulding of F+TM? Maar dit is ook maar een loze beredenering.
Misschien toch iets zoals Taylor Swift?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Voor onze Deutsche Freunde naast Rammstein, past de heer Grönemeyer nog altijd in zijn tourschema, ik zou zeggen op zaterdag middag op mainstage...
gegarandeerd kippenvel momenten
http://www.groenemeyer.de/#/tour-2016
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Goedemorgen allemaal,
Ik volg dit forum al een tijdje en wil me er graag mee gaan bemoeien.
Ik ben zeer tevreden met Rammstein en Red Hot Chili Peppers als de eerste 2 headliners.
Voor de 3de headliner misschien toch Foo Fighters, op hun site staat sinds vanochtend een aftelklok.
Nieuw album? of de beloofde inhaaltour?
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Foo Fighters zijn op Facebook aan het aftellen naar iets onbekends.. Stiekem heb ik nog steeds hoop dat Jan Smeets maar wat zei
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Goedemorgen allemaal,
Ik volg dit forum al een tijdje en wil me er graag mee gaan bemoeien.
Ik ben zeer tevreden met Rammstein en Red Hot Chili Peppers als de eerste 2 headliners.
Voor de 3de headliner misschien toch Foo Fighters, op hun site staat sinds vanochtend een aftelklok.
Nieuw album? of de beloofde inhaaltour?
Welkom.
Ik zou zeggen bemoeien mag altijd.
Guano en RedHotter die aftelklok, tja...
Ik denk dat het over een aankondiging van Aziatische tour data gaat ivm de achtergrond met de "Chinese Foo Hond".
https://en.wikipedia.org/wiki/Foo_Dog
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Ik had ook al zo'n vermoeden inderdaad, ik kreeg net een deuntje op die site waarbij mijn mobiel aangaf dat hij "Indian Hotel" heette, en dat in combi met de chineesachtige achtergrond en Chinese Foo Hond..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Zoooo. Iedereen de (fake) poster gezien van Werchter. Is inderdaad een natte droom maar lijkt me onwaarschijnlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Zoooo. Iedereen de (fake) poster gezien van Werchter. Is inderdaad een natte droom maar lijkt me onwaarschijnlijk.
http://festileaks.com/2015/10/is-dit-de-line-up-van-rock-werchter-2016/
Update: Een oplettende lezer wijst ons erop dat Twenty One Pilots tijdens RW in Amerika is. Is dit het bewijs dat het een fake betreft?

edit: zal ik er ook weer in elkaar knutselen net als vorig jaar (google maar eens op "pinkpop 2015 poster lol" ;) )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Natuurlijk is dit een fake. Lijkt me qua geld eigenlijk teveel van het goed. Dat van 21 Pilots had ik geloof ik al een keer eerder voorbij zien komen. Ik gun het Werchter maar dit lijkt me de onmogelijke natte droom.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
edit: zal ik er ook weer in elkaar knutselen net als vorig jaar (google maar eens op “pinkpop 2015 poster lol” ? )

NOFX, Pennywise, Skunk Anansie, Dropkick Murphys zie ik graag in de nieuwe verwerkt Dennis :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Mijn vrouw heeft net een tweet van Causes gekregen. "Hey don't know were you heard that but so far we are not confirmed for Pinkpop...... so far that is....;-)"

Dus schrijf Causes maar op voor de 3fm of Brand
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
DennisvdBr wrote:
Voor onze Deutsche Freunde naast Rammstein, past de heer Grönemeyer nog altijd in zijn tourschema, ik zou zeggen op zaterdag middag op mainstage…
gegarandeerd kippenvel momenten
http://www.groenemeyer.de/#/tour-2016


Zet er meteen de Toten Hosen bij en we hebben een Duitse invasie.
1f609.png
und auch gerade auf Tournee: Frittenbude, Bosse, Alligatoah, Die Orsons, Heisskalt, AnnenMayKantereit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken