Pinkpop 2016

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik heb het nog nooit gehoord, FATM. Ik weet ook niet of ik het hoef te horen. Doe eens even een beschrijving @stoffer. Overtuig me eens

Livemateriaal opzoeken als je het wilt kennen, echt betoverend goed, en wat een speelplezier! Zoek maar eens de beelden van vorig jaar op werchter op! Wat een stem en wat een show! Geweldig!



Bolwerk 28e dus nog een Fries?! @stoffer
Zondag daar Steve n seagulls gezien ook een leuk bandje als opener stage 4!
Jazeker! Ben een Leeuwarder he! En Steve n Seagulls, denk het niet, spelen voornamelijk ook covers.. Maar wie weet! Leuke partyact imo!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.681
2.013
Probleem met Florence Welch is alleen dat haar stem het nogal eens laat afweten met als gevolg dat de show niet te harden is. Aantal jaar terug in de Effenaar gezien met een showcase van de tweede plaat en dat was een goed optreden, maar die stormachtige doorbraak naar zalen van het formaat Ziggodome kan ik niet goed begrijpen.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
helemaal met Stoffer eens,
werchter vorig jaar had fatm echt een top optreden gegeven!
wat een energie!
hoop dat ze op pp 16 staan!
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Ik heb The Offspring hier nog niet gehoord, is dat niet wat voor Pinkpop? Hebben toch wel aardig wat hits.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.512
Ik heb The Offspring hier nog niet gehoord, is dat niet wat voor Pinkpop? Hebben toch wel aardig wat hits.

Ik zou ze graag zien. Vandaag aangekondigd voor Hellfest, dus ze zijn in de buurt. Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet ;)
 

DaveM

Playlistbediener
30 okt 2015
7
0
The Offspring mag van mij wel komen! Leuk aan het begin van de avond op de RHCP dag! Hopelijk wordt FATM ook toegevoegd, ik verwacht dat als ze komen ze sub zullen zijn..
Ik ben benieuwd welke headliner voor de laatste spot uit de hoge hoed komt...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik hoop ook dat Florence and the Machine komen naar Pinkpop. Op de Rammstein dag lijkt me dat niet zo handig of anders dan in ieder geval niet als sub maar dan als 3fm aflsuiter. Maar ik denk dat ze hun eerder op de main als sub gaan zetten op een van de andere 2 dagen.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Rammstein speelt vrijdag en zondag elders toch?
Dus de zaterdag op pinkpop.
Dat betekent dat Rhcp of de vrijdag of de zondag geprogrammeerd staat.
Als ze zondag headliner zijn dan verwacht ik op de vrijdag werkdag sowieso nog een grote headliner van het kaliber PJ, Coldplay, Springsteen. Etc.. Kan me niet anders voorstellen.
Mocht Rhcp de vrijdag headliner zijn dan zal de zondag wel eens geprogrammeerd zijn met editors, fatm, linkin park, iets in die geest.
Ik ben zeer benieuwd welke dag Rhcp staat.

 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Offspring zeker kans hebber.
Within temptation zal wel 1 van de Nederlandse bands zijn.

Noël gallagher HMH, dus die zal wel niet op pinkpop staan.
Jammer.......
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.523
4.854
Daantje wrote:
Within temptation zal wel 1 van de Nederlandse bands zijn.


Want?

Doen een festivaltour:

Festivals 2016
Date City Venue
June 17-19, 2016 Clisson (F) Hellfest Open Air
July 8-10, 2016 Geiselwind (D) Out & Loud Festival
August 26/27, 2016 Schleswig (D) Baltic Open Air
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Daantje wrote:
Within temptation zal wel 1 van de Nederlandse bands zijn.


Want?


Doen een festivaltour:

Festivals 2016
Date City Venue
June 17-19, 2016 Clisson (F) Hellfest Open Air
July 8-10, 2016 Geiselwind (D) Out & Loud Festival
August 26/27, 2016 Schleswig (D) Baltic Open Air

Dat zag ik ja maar de opmerking 'zal wel 1 van de NL bands zijn' zie ik hiermee niet verklaard.
Ik bedoelde bron e.d. als die er is anders wellicht iets voorbarig maar wel een mogelijkheid.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nieuw album van Coldplay in december. De kans op Pearl Jam wordt steeds kleiner helaas :(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Nieuw album van Coldplay in december. De kans op Pearl Jam wordt steeds kleiner helaas
frownie.png

nee
‘iedereen verwacht dat Coldplay stadionoptredens gaat doen en niet festivals’
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
"iedereen verwacht dat Coldplay stadionoptredens gaat doen en niet festivals"

Kan ook de Muse constructie worden..festivals pakken in de zomer en dan daarna uitgebreide stadiontour

Ik persoonlijk heb liever Coldplay dan PJ...zolang de Editors maar geen headliner worden is het mij om het even.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken