Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Voor zover ik het kan zien zijn het geen namen voor PP bij Sweden Rock. Fortarock zou nog wel in de vijver kunnen vissen.

http://www.swedenrock.com/en/festival
Denk zoals verwacht idd niet veel bijzonders bij de eerste ronde.
Misschien is Dan Baird iets leuks voor Stage 4 of een dagje openen in Brand bier Stage.
Eens zien of nog wat festivals gaan volgen deze week...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Echt waar wat een ontzettende hairbands bij elkaar. Met die foute jaren 80 optredens. Lijkt me wel een fun festival...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
enigste mischien twisted sister 3fm stage afsluiter of mainstage rammstein dag?
Nou, zoals ik al aangaf, misschien is Dan Baird iets leuks voor Stage 4 of een dagje openen in Brand bier Stage.
Twisted Sister denk ik toch niet, eventueel weer eens terug naar Bospop?
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Gun zou eventueel ook nog kunnen lijkt me.. Voor de rest inderdaad niks interessants
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
whiteandblack wrote:
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.


Van vorig jaar een 3FM meuk festival naar dit jaar een metal festival? Zou leuk zijn maar nee, hoewel Pinkpop van links naar rechts slingert in de programmering zal Megadeth niet op PP te staan
maar schijnt wel zo goed als rond te zijn met FortaRock.
Zou wel nice vinden om ze keer op Pinkpop te zien, maar Forta lijkt logisch inderdaad. Van die namen van Sweden Rock wordt ik niet vrolijk..
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.

Zie dan liever Black Sabbath. Die hebben 10 en 11 juli nog vrij, spelen in Europa en op festivals. Hebben meen ik ook nog geen optreden gepland in Nederland voor komend jaar.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
whiteandblack wrote:
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.


Zie dan liever Black Sabbath. Die hebben 10 en 11 juli nog vrij, spelen in Europa en op festivals. Hebben meen ik ook nog geen optreden gepland in Nederland voor komend jaar.

Graspop exclusief voor de Benelux.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
whiteandblack wrote:
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.


Zie dan liever Black Sabbath. Die hebben 10 en 11 juli nog vrij, spelen in Europa en op festivals. Hebben meen ik ook nog geen optreden gepland in Nederland voor komend jaar.
Black Sabbath staat exclusief voor BeNeLux op GMM België.
Daarbij, 11e juni spelen ze op Download UK.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
pppstt.....
kijk eens in Pearl Jam topic, mogelijk PJ al eind mei in Portugal voor festival(s)
http://forum.festileaks.com/forums/topic/pearl-jam/page/2/#post-86142
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik wilde het net posten xD Maar Pearl Jam lijkt me niet meer mis te kunnen gaan :) RHCP, Rammstein, Pearl Jam is een mooie trio moet ik zeggen.

Maar dan moeten er dus vriendjes van Eddie op de wei rondhuppelen als ik het goed lees...Dusss...wie weet wie er vriendjes zijn met Eddie, ook touren en muzikaal te pruimen zijn.
 

MISG

Playlistbediener
9 nov 2014
48
0
Ik wilde het net posten xD Maar Pearl Jam lijkt me niet meer mis te kunnen gaan
simple-smile.png
RHCP, Rammstein, Pearl Jam is een mooie trio moet ik zeggen.

Maar dan moeten er dus vriendjes van Eddie op de wei rondhuppelen als ik het goed lees…Dusss…wie weet wie er vriendjes zijn met Eddie, ook touren en muzikaal te pruimen zijn.
Neil Young :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Voor nu ga ik die grote headliners met een korreltje zout nemen. Vooral PJ. Dat gerucht komt elk jaar langs. Het enige constante is de laatste jaren dat ze om de 2 jaar Nederland aandoen. We zullen zien wat er met deze geruchten gebeurt.

Ik denk ook PP al een derde headliner heeft..guttfeeling. Kan het niet onderbouwen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken