Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor nu ga ik die grote headliners met een korreltje zout nemen. Vooral PJ. Dat gerucht komt elk jaar langs. Het enige constante is de laatste jaren dat ze om de 2 jaar Nederland aandoen. We zullen zien wat er met deze geruchten gebeurt.
Ik denk ook PP al een derde headliner heeft..guttfeeling. Kan het niet onderbouwen.
Normaal gezien liggen de headliners al contractueel vast voordat het jaar eindigt.
Als je in oktober/november je headliners niet vast hebt liggen, zijn andere festivals je voor en zijn de tours al vol gepland.
Voor de duidelijkheid Ik heb het over vast liggen op papier, niet over aangekondigd, dat zijn 2 verschillen btw...
Dus op papier heeft Pinkpop idd al alle 3 de headliners hoor, voor ons is het alleen nog speculeren en uitgaan van geruchten wie / waar / wanneer tourt.
Een goede leak is altijd mooi in tussen tijd, of niet Tjoptjop?
Normaal gezien liggen de headliners al contractueel vast voordat het jaar eindigt.
Als je in oktober/november je headliners niet vast hebt liggen, zijn andere festivals je voor en zijn de tours al vol gepland.
Voor de duidelijkheid Ik heb het over vast liggen op papier, niet over aangekondigd, dat zijn 2 verschillen btw…
Dus op papier heeft Pinkpop idd al alle 3 de headliners hoor, voor ons is het alleen nog speculeren en uitgaan van geruchten wie / waar / wanneer tourt.
Een goede leak is altijd mooi in tussen tijd, of niet Tjoptjop? ?
Pink Floyd, of we graven een paar Beatles op he Tjoptjop.
Laat ik het houden op de juiste berichten lezen. Het juiste bericht lezen op de manier zoals die gelezen moet worden op het moment dat je het bericht krijgt
Laat ik het houden op de juiste berichten lezen.
Het juiste bericht lezen op de manier zoals die gelezen moet worden op het moment dat je het bericht krijgt
Ik wilde het net posten xD Maar Pearl Jam lijkt me niet meer mis te kunnen gaan
RHCP, Rammstein, Pearl Jam is een mooie trio moet ik zeggen.
Maar dan moeten er dus vriendjes van Eddie op de wei rondhuppelen als ik het goed lees…Dusss…wie weet wie er vriendjes zijn met Eddie, ook touren en muzikaal te pruimen zijn.
Wat voor Belgen zouden er eigenlijk volgend jaar op Werchter staan? Van mij mag Intergalactic Lovers wel eens een spot krijgen in The Barn. Als ze dan toch bezig zijn, de Compact Disk Dummies mogen ook wel eens de Klub C openen.
Wat voor Belgen zouden er eigenlijk volgend jaar op Werchter staan? Van mij mag Intergalactic Lovers wel eens een spot krijgen in The Barn. Als ze dan toch bezig zijn, de Compact Disk Dummies mogen ook wel eens de Klub C openen.
Van enig niveau is er in dit topic nooit sprake geweest. Iedereen roept maar wat hij graag op Pinkpop wil zien en wat niet. Zo nu en dan worden er nog tourdata of andere bronnen bijgehaald, maar het niveau van inhoudelijke discussie wordt nooit bereikt. Gelukkig is daar het muziekforum voor. Ik ben geen liefhebber van de ijzeren toren-metafoor, maar ik denk dat de schapen-in-de-wei-metafoor toch beter op zijn plaats is hier. Als in, iedereen kan overal naartoe gaan, zolang men weet hoe het hek geopend moet worden.
Daar laat ik het bij. Hoewel, ontopic:
Ik hoop dat 39 second to mar s komt! Maar Pearl Jam niet want die vind ik kut!
Bram Finkers wrote: whiteandblack wrote:
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.
Zie dan liever Black Sabbath. Die hebben 10 en 11 juli nog vrij, spelen in Europa en op festivals. Hebben meen ik ook nog geen optreden gepland in Nederland voor komend jaar.
Black Sabbath staat exclusief voor BeNeLux op GMM België.
Daarbij, 11e juni spelen ze op Download UK.
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.
MRMantel wrote: