Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Voor nu ga ik die grote headliners met een korreltje zout nemen. Vooral PJ. Dat gerucht komt elk jaar langs. Het enige constante is de laatste jaren dat ze om de 2 jaar Nederland aandoen. We zullen zien wat er met deze geruchten gebeurt.

Ik denk ook PP al een derde headliner heeft..guttfeeling. Kan het niet onderbouwen.
Normaal gezien liggen de headliners al contractueel vast voordat het jaar eindigt.
Als je in oktober/november je headliners niet vast hebt liggen, zijn andere festivals je voor en zijn de tours al vol gepland.
Voor de duidelijkheid Ik heb het over vast liggen op papier, niet over aangekondigd, dat zijn 2 verschillen btw...
Dus op papier heeft Pinkpop idd al alle 3 de headliners hoor, voor ons is het alleen nog speculeren en uitgaan van geruchten wie / waar / wanneer tourt.
Een goede leak is altijd mooi in tussen tijd, of niet Tjoptjop? ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Normaal gezien liggen de headliners al contractueel vast voordat het jaar eindigt.
Als je in oktober/november je headliners niet vast hebt liggen, zijn andere festivals je voor en zijn de tours al vol gepland.
Voor de duidelijkheid Ik heb het over vast liggen op papier, niet over aangekondigd, dat zijn 2 verschillen btw…
Dus op papier heeft Pinkpop idd al alle 3 de headliners hoor, voor ons is het alleen nog speculeren en uitgaan van geruchten wie / waar / wanneer tourt.
Een goede leak is altijd mooi in tussen tijd, of niet Tjoptjop? ?

Pink Floyd, of we graven een paar Beatles op he Tjoptjop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Pink Floyd, of we graven een paar Beatles op he Tjoptjop.
Laat ik het houden op de juiste berichten lezen.
Het juiste bericht lezen op de manier zoals die gelezen moet worden op het moment dat je het bericht krijgt
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Als tjoptjop nou eens roept dat mijn bandje Paper Cuts Hurt headlined op Pinkpop zijn we gelijk een stuk bekender. Tjoptjop, je kan het!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Laat ik het houden op de juiste berichten lezen.
Het juiste bericht lezen op de manier zoals die gelezen moet worden op het moment dat je het bericht krijgt

My brain hurts!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.771
Ik wilde het net posten xD Maar Pearl Jam lijkt me niet meer mis te kunnen gaan
simple-smile.png
RHCP, Rammstein, Pearl Jam is een mooie trio moet ik zeggen.

Maar dan moeten er dus vriendjes van Eddie op de wei rondhuppelen als ik het goed lees…Dusss…wie weet wie er vriendjes zijn met Eddie, ook touren en muzikaal te pruimen zijn.

euhm o.a. Jack Johnson,Red Hot Chili Peppers, Audioslave/Chris Cornell
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Wat voor Belgen zouden er eigenlijk volgend jaar op Werchter staan? Van mij mag Intergalactic Lovers wel eens een spot krijgen in The Barn. Als ze dan toch bezig zijn, de Compact Disk Dummies mogen ook wel eens de Klub C openen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Wat voor Belgen zouden er eigenlijk volgend jaar op Werchter staan? Van mij mag Intergalactic Lovers wel eens een spot krijgen in The Barn. Als ze dan toch bezig zijn, de Compact Disk Dummies mogen ook wel eens de Klub C openen.

Pinkpop topic he Dennis :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
euhm o.a. Jack Johnson,Red Hot Chili Peppers, Audioslave/Chris Cornell

Als Soundgarden komt dan mag PJ ook komen :-D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ah… het pinkpopforum is weer op niveau als vanouds.

Van enig niveau is er in dit topic nooit sprake geweest. Iedereen roept maar wat hij graag op Pinkpop wil zien en wat niet. Zo nu en dan worden er nog tourdata of andere bronnen bijgehaald, maar het niveau van inhoudelijke discussie wordt nooit bereikt. Gelukkig is daar het muziekforum voor. Ik ben geen liefhebber van de ijzeren toren-metafoor, maar ik denk dat de schapen-in-de-wei-metafoor toch beter op zijn plaats is hier. Als in, iedereen kan overal naartoe gaan, zolang men weet hoe het hek geopend moet worden.

Daar laat ik het bij. Hoewel, ontopic:
Ik hoop dat 39 second to mar s komt! Maar Pearl Jam niet want die vind ik kut!
 

Bram Finkers

Playlistbediener
28 okt 2015
13
0
Bram Finkers wrote:
whiteandblack wrote:
Zou Megadeth een keer op Pinkpop kunnen staan dit jaar? Of zullen die als ze naar Nederland komen naar Fortarock gaan? Zijn bevestigd voor Hellfest dus rond Pinkpop in Europa en op festivals.


Zie dan liever Black Sabbath. Die hebben 10 en 11 juli nog vrij, spelen in Europa en op festivals. Hebben meen ik ook nog geen optreden gepland in Nederland voor komend jaar.


Black Sabbath staat exclusief voor BeNeLux op GMM België.
Daarbij, 11e juni spelen ze op Download UK.

Ha, dank. Vergis me helemaal in de maand, zat bij juLi te kijken.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.

Daar heb je drie prima headliners mee. Rammstein en RHCP zullen namelijk Stage Four afsluiten. Ik zie jouw voorspelling wel gebeuren eigenlijk.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Weet je wat echt vet zou zijn, als pinkpop net als werchter een dance afsluiter zouden doen. Mooie spot voor Burial of The Haxan Cloak!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
MRMantel wrote:
Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.



Zo dan Jeroen, sinds wanneer heb jij zo'n groot hoofd?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
MRMantel wrote:

Hoe schatten jullie de kansen van William Basinski in? Speelt wel in mei op een festival in de vs, maar kan dan nog prima door komen naar pinkpop toch? Ik hoop zelf ook heel erg op Rafael Anton Irisarri maarja daar is nog niets van bekend. Merzbow heeft ook net een nieuw album, dus die maakt ook best een grote kans.


WTF.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik hoop dat Taylor Swift laatste headliner word (Swiftie<33333)

Daarnaast denk ik dat 5sos en 1D de 3FM headliners worden en dat B Brave de tent af mag sluiten, best line up ever <3
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken