Pinkpop 2016

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Pennywise staat op Jera als afsluiter twee weken later dus denk ik niet. Billy Talent was voor mij een zekerheid dus als die nog niet vast ligt zie ik dat niet meer gebeuren.

Overigens Dennis dacht ik in Paradiso gehoord te hebben dat Puscifer voor Rammstein zou optreden dus dat zou afsluiter 3FM betekenen. Indien Skunk Anansie 3FM zou afsluiten zou ik dat behoorlijk zwak vinden voor een afsluiter en vind ik het niveau van 3FM afsluiters per jaar dalen en dat heeft niets met smaak te maken.

 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Als ze toch nog werden verwacht! Geen Causes op pinkpop wel op lowlands!! Vandaag Causes in bolwerk sneek gezien
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Wat is dat eigenlijk voor iets belachelijks dat Graveyard op Stage 4 staat? In 2013 stonden ze nog in de tent, en ondertussen zijn ze alleen nog maar beter geworden.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Wat is dat eigenlijk voor iets belachelijks dat Graveyard op Stage 4 staat? In 2013 stonden ze nog in de tent, en ondertussen zijn ze alleen nog maar beter geworden.

Precies dat was één van mijn eerste commentaren toen ik de podiumindeling zag. Maar goed; ik sta bij stage 4! Zie weer uit naar Graveyard!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
festivalfanaat wrote:
Wat is dat eigenlijk voor iets belachelijks dat Graveyard op Stage 4 staat? In 2013 stonden ze nog in de tent, en ondertussen zijn ze alleen nog maar beter geworden.


Precies dat was één van mijn eerste commentaren toen ik de podiumindeling zag. Maar goed; ik sta bij stage 4! Zie weer uit naar Graveyard!
Ik denk ook dat ik bij Graveyard ben, als ze gelijk spelen met Kygo dan als Graveyared gelijk speelt met Richie dan is het wel Mainstage voor mij.

Vorige keer dat ze op Pinkpop stonden was dat in de Brand-tent en was er nog geen Stage 4. Misschien verwachten ze de belangstelling voor Graveyard niet al te hoog is, waardoor ze op het kleinste podium staan. Anders kan ik ook geen verklaring vinden om ze op Stage 4 te zetten. Logisch had ik het gevonden om ze te wisselen met St. Paul and The Broken Bones, Jamie Lawson of Vintage Trouble in dat geval.
Andere verklaring is misschien doordat Stage 4 gelijk speelt met Mainstage dat deze keuze gemaakt is. Genre technisch zit er een wereld van verschil tussen Douwe Bob, John Newman, Kygo en Lionel Richie op Mainstage en op Stage 4 The London Souls, Slaves en Graveyard. Dus daar is op genre een keuze te maken op die tijdstippen. Het kan die dag best om op en neer te lopen tussen 3FM-stage en Stage 4 om enigszins wat leuks (naar mijn persoonlijke mening) te zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rockavaria heeft o.a. Dog Eat Dog toegevoegd aan de line-up.
Lijkt me wel een mooie voor Brand-tent, naam nog niet veel zien voorbij komen.
Leuke Pinkpop Classic naam ook, stonden ooit in 1996 op Pinkpop.


(Brand-stage-tent lijkt me geschikt)
https://youtu.be/bG7bGpmQU0k
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Tourist LeMC lijkt me nog wel een leuke naam voor stage4, staat wel al op Lowlands maargoed.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Hoop trouwens dat er nog flink wat geschoven gaat worden in het voorlopige ''blokkenschema'':

Skunk Anansie en Balthazar
Ghost en Nothing But Thieves
The Struts en Bastille
De Staat en Major Lazer, spelen allen tegelijk.

Dit zijn de voornaamste clashes waar ik een keuze in moet maken. Vooralsnog zou ik kiezen voor telkens de 2e optie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Vorige week 2 namen en morgen is het 1 maand na de persconferentie.
Vorige jaren kwamen er een flinke set namen 1 maand na de persconferentie..
(in 2014 waren het zelfs de laatste toevoegingen en in 2015 kwamen er nog een paar last minutes achteraan oa Placebo voor Sam Smith)
Wat denken jullie, morgen ook Pinkpop nieuws?
Een aantal of alle 7 overgebleven namen, of misschien zelfs de 3 namen voor Garden of Love er ook nog bij?
Bewaren ze het nieuws en laten ze ons nog even wachten, of maakt Pinkpop net als Rock Werchter het schema compleet?
Morgen een flinke bak uit België vanuit het Pukkelpop-front en wacht Pinkpop daarom even of brengen ze juist een naam of namen in NL die PKP ook heeft?

Roept u maar....
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik ben niet zo benieuwd meer naar de nieuwe namen, ben bang dat het toch niet veel soeps is.. Lukas Graham en Lucky Fonz III deden mij ook allebei niets. Zal inderdaad wel deze of volgende week worden lijkt me zo.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik denk dat ze morgen idd met namen komen en dit moeten dan echt namen zijn die op Download staan. Als Nielson er bij zit word ik echt boos. Nog bozer dan toen Biffy door Mojo op LL werd geplaatst.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
The boxer rebellion op vestrock zie ik een week later de brand stage wel weer doen
Weet niet hoor, ik denk juist omdat ze op Vestrock staan dat ze juist niet naar Pinkpop komen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
'Indrukwekkende' namen verwacht ik eigenlijk niet meer.
Ben nog enigszins verbaasd over het aantal 3FM-serious talents dat geprogrammeerd staat. Naast namen van Download verwacht ik hier nog wel iets.
Son Mieux, Haevn, The Brahms...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken