Pinkpop 2016

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Dit zijn puur opvulling namen. Lukas Graham vind ik op zich wel passen, zo werkte Pinkpop vroeger ook met veel nieuwe opkomende namen. Lucky Fonz III heb ik hier eerder voorbij zien komen.
Lukas Graham volgens mij tegenover GAry Clarck jr. en Lucky Fonz tegenover Lianne La Havas...
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
499
66
Haha Lucas graham is al een grote naam op pinkpop..
Pfff, giel.!
Zet nou maar wat lager in voor de resterende namen, valt het altijd mee.!?

Die 400 terug gevallen weekend tickets zijn nog niet uitverkocht he.!
Oh oh oh..

Wel mooi btw dat die ticketswappers het schip in gaan met kun kaarten.! En pinkpop niet uitverkocht.

Precies wat we nodig hebben, krijgen we volgend jaar een rustige verkoop en een fatsoenlijk dag programma.!?

Mooi mooi.!

Maar idd, voor 50 euri overweeg k ook nog de vrijdag.

Muse ziggo dome was top.!
Net als Pearl jam & FF..
Wat dat betreft overweeg ik in de toekomst steeds vaker avondje ziggo ipv weekendje pinkpop ben ik bang in het geval dat alleen de headliner met 2 of 3 namen mij kan bekoren op pinkpop.
Alhoewel sfeer en biertjes achterover gooien aan de bar op pinkpop ook wel prima is. ?



 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Die 400 terug gevallen weekend tickets zijn nog niet uitverkocht he.!
Oh oh oh..
400 kaarten, waar hebben we het over, dat is nog geen 1% van de beschikbare 41 duizend kaarten (40 duizend beschikbaar en 1 duizend uitloop).

Van de overgebleven namen hoeft men verder geen hoge verwachtingen te hebben hoor.
Alleen de 2 namen voor 3FM-stage gaat nog interessant worden of daar nog wat in zit.

Zoals eerder aangegeven, als daar een act komt die op zichzelf al zaaltjes vult waar makkelijk meer dan 1000 kaarten voor verkocht worden. Kunnen dat de namen zijn waarvoor de laatste weekend kaarten er uit gaan en nog enkele dagkaarten.
Mijn conclusie nu is dat ik denk dat, vrijdag blijft hangen op ongeveer die 5000 overgebleven kaarten.
Zaterdag zal nog wel van 5000 naar 4 a 3 duizend overgebleven kaarten gaan.
De overgebleven zondag kaarten gaan, in geval van een goed gemikte 3FM-stage act er bij nog wel geheel uit voor juni.
Dan 400 weekend kaarten, als er niet te veel mensen trappen in de foute marktplaatsers en foute ticketswappers maar op safe gaan, dan verkoopt Ticketmaster die 400 kaarten nog vrijwel uit.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Joepie! Met de toevoeging van Lucas Graham ben ik helemaal terug in de race voor de koppositie! Voor de rest niet blij mee. Lucky Fonz had ik niks beters voor verwacht maar Lucas Graham? Jammer.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
177
Dat is lekker wakker worden 2 nieuwe namen en wat voor namen :( oké verwachte geen grote namen maar je kunt toch interessante kleine namen nemen niet weer van die one-hit loser Bands!!
Waar moet ik nu heen als James morrison en lucky fonz tegelijk spelen?! Bah
Hoe gaat mojo dit doen als Jan er mee ophoud?!!
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Wat een enorme misser om The Last Shaddow Puppets niet te boeken, Die twee worden gewoon de sensatie van dit festival seizoen..
Bad Habits had me al, maar de vandaag uitgekomen titeltrack Everything You've Come To Expect is nog fijner... Zeer benieuwd naar het hele album!
 

Henk1617899556

Playlistbediener
10 mrt 2016
6
0
Lukas Graham vind ik een goede vondst van Pinkpop - Lucky Fonz daarentegen niet..

Toch blijf ik grote hoop houden voor de laatste acts. Het zou fantastisch zijn om Nightwish te zien - zeker nu met 'onze' Floor Jansen als frontvrouw. Ik zou ook blij worden met Tenacious D, The Offspring (nostalgie!) of toch nog Status Quo. Maar hoe waarschijnlijk deze acts zijn weet ik niet..
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Ondertussen staan op Ticketswap voor deze prijzen kaartjes te koop:

Vrijdag - 75€
Zaterdag - 79€
Zondag - 76,45€
Weekend - 185€

Doorverkopers krijgen de deksel (eindelijk) op hun neus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Lukas Graham vind ik een goede vondst van Pinkpop – Lucky Fonz daarentegen niet..

Toch blijf ik grote hoop houden voor de laatste acts. Het zou fantastisch zijn om Nightwish te zien – zeker nu met ‘onze’ Floor Jansen als frontvrouw. Ik zou ook blij worden met Tenacious D, The Offspring (nostalgie!) of toch nog Status Quo. Maar hoe waarschijnlijk deze acts zijn weet ik niet..
Nightwish staat op Download UK op zondag, kan zomaar nog zaterdag op Pinkpop (hoop ik wel)
Tenacious D heeft een flink gat in de tour tussen RaR/RiP en Roskilde, daarbij nog geen NL-data. Maar zeer onvoorspelbare act.
The Offspring staan eerst nog op Greenfield in Zwitserland en NovaRock in Oostenrijk, kunnen zomaar zaterdag of zondag. De 13e reizen ze naar Milaan. Nog geen NL-data, weet niet of 3FM-stage geschikt is, maar Brand-stage past wel naar mijn mening.
Status Quo, zal ik persoonlijk erg toejuichen, een van mijn favorieten. Staan op Music Weekend Pesse in NL eind mei. IOW in het Pinkpop weekend. Kans is klein, al zou het een mooie classic toevoeging zijn in de laatste tour voordat ze gaan stoppen.

Kortom, waarschijnlijkheid is naar mijn idee best aanwezig Henk, we zullen zien...
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.295
875
Ondertussen staan op Ticketswap voor deze prijzen kaartjes te koop:

Vrijdag – 75€
Zaterdag – 79€
Zondag – 76,45€
Weekend – 185€

Doorverkopers krijgen de deksel (eindelijk) op hun neus.

Ik ook! Had zelf een ticket gescoord in de voorverkoop, en heb daarna nog gebruik gemaakt van de OOR-actie. Want 3 jaar OOR voor 7 euro is geen geld natuurlijk.
Dus zodra dat OOR-ticket binnen is moet ik er ook eentje gaan doorverkopen...
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
499
66
400 weekend tickets waar hebben we het over?
Nou dat er nog geen 400 man na de stormloop van de zaterdag van de verkoop is die een weekend naar pinkpop wil.! ?
Ze kunnen die 400 in een week nog niet kwijt.
Dus wat nou uitverkocht.
Schaamteloos van pinkpop.
Gewoon ontzettend slechte PR..
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
177
Heerlijk dat mojo!! Pinkpop verkoopt toch wel uit we gaan nu weer kijken of we lowlands kunnen uit laten verkopen... Wat een line up nu ook biffy clyro ik zie het nog somber in
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Heerlijk dat mojo!! Pinkpop verkoopt toch wel uit we gaan nu weer kijken of we lowlands kunnen uit laten verkopen… Wat een line up nu ook biffy clyro ik zie het nog somber in
Ja, denk dat Biffy Clyro toch defnitief kunnen doorstrepen helaas.
Dacht echt dat dat één van de Download namen was waar Jan het over had, zeker met zo'n mooie spot voor ze over...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Haha je zet steeds te hoog in Dennis…….

Voor een overgebleven plek op 3FM-stage durf ik die gok wel aan hoor...

Ik weet niet op welk timeslot deze open plekken op 3FM-stage opgevuld gaan worden.
Ik durf ook de gok wel aan dat Skunk Anansie niet de afsluiter van 3FM-stage is op zondag.
Dus dat daar nog een act boven kwam was mijn gok.
Met een naam van Download en zondag beschikbaar was de sub van Download Frankrijk op zaterdag, Biffy Clyro voor die spot op zondag naar mijn idee niet gek gedacht.

Of Pucsifer de afsluiter van 3FM-stage is op zaterdag, daar twijfel ik nog aan. Misschien wel.
Is Puscifer niet de afsltuiter komt er nog 1 boven, maar een NL-act die 3FM-stage zaterdag opent sluit ik niet uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken